Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suuttunutkaan, kun kerroin pettäneeni häntä.

Vierailija
02.01.2016 |

Tapahtuneesta on jo kaksi vuotta, edelleenkään ei ole osoittanut vihaa tekoani kohtaan. Oli aluksi jotenkin jopa ylpeä minusta, sai kiksejä kun kerroin miten kaikki tapahtui (hurjassa humalassa, kadun ja häpeän tekoani pohjattomasti).
Miksi mies reagoi noin? Olen pettynyt, olisin halunnut "kuulla kunniani" aikanaan ja pelkään, että asia vielä nousee jonain vuonna pintaan kun sitä ei ole kunnolla käsitelty.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä äläkä huhuile palstalla että "voisiko joku mies vastata". Yllätys sulle, kaikki miehet eivät ole identtisiä tunne-elämältään ja ajatuksiltaan.

Jotkut vaan eivät ole mustasukkaisia seksistä, onhan polysuhteissa eläviäkin vaikka millä mitalla. Tai sitten miehellä on joku kink joka liittyy tähän. Tai sitten mies on niin masentunut ettei jaksa välittää. Tai sitten jotain muuta, mene ja tiedä.

Vierailija
22/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt, etä onko tuo totta vaiko urbaanilegenda, että jotkut miehet haluavat vaimon saavan vierasta. Meillä ei mies kuitenkaan ole tehnyt elettäkään myöskään siihen suuntaan. Tai...oisko seksi ollut vähän kiihkeämpää, kun olin nähnyt tätä toista miestä kahvilla (ja mies tiesi sen)? Mutta se nyt ei vielä mielestäni ole "haluan että saat vierasta" -fetissiä.

5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen kertoo miulle pettaneeni minua vaikken edes ole edes tapaillut tata ja yrittaa jopa jattaakin, tasta saa paljon vitsikirjaan kikseja, voitteko keksia vitsikirjalle nimi.

/ on olemassa pikku-kalle vitseja,

/ kinanalaisista,

/ itkevat sellaiset_

mutta siina vaiheessa kun ryhtyy solvaamaan, opuksen nimi voisi olla hairikkonaisen kommellukset itku linssissa

Vierailija
24/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Mies sanoi, että on vähän pettynyt - just joo. Ollaan tunnettu vasta vajaat 2 vuotta ja niistä 2 ekaa kk sain seksiä ja sen jälkeen en kertaakaan. En siis koko vuonna 2015 esim. saanut kertaakaan.

Lopetan tän kaveruuden, jota mies pitää suhteena - miten joku voi olla noin ääliö?

Vierailija
25/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jopa jäänyt kiinni pakkomielteenomaisesti tähän toiseen ja oon toivonut, että mun mies auttaisi mua repiytymään irti hänestä tai siis hänen ajattelustaan. Sanomalla vaikka että "ei se sua halua" tai ihan mitä tahansa, mutta ei. Mies ei auta mua irti tästä hullusta ihastumisesta!!! Ei ehkä osaa, mutta ei edes yritä. Sit mä vaan haikailen sitä toista. Tääää on aiiivan hullua. En ole häntä enää tavannut reiluun vuoteen siis. "Suhteen" jatko on auki. Haluan häntä, tai haavekuvaa, jota hän edustaa, yhä. Se haavekuva on se, että voisin nauttia seksistä. Mieheni kanssa se on aina ollut ongelma, kun se oli mulle ongelma siihen aikaan kaikkien kanssa, kun tavattiin.

5

Vierailija
26/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, kyselen koska haluan näköaloja.

Olen omaltanikin kysynyt, ei oikein osaa vastata ja siksi kaipaan vaihtoehtoja.

On myös vähän alakuloinen ollut aina, sekin voisi selittää osaltaan

Ehkä näytän tämän ketjun hänelle, auttaisi ehkä häntäkin pohtimaan syitä suhtautumiseensa..

Vierailija
27/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää lumpuista. on käyny vieraissa niin useesti, ettei välitä.

Vierailija
28/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunteettomampi mies oikeasti, sitä todennäköisemmin pettää. Ja naiset sitten haluaa näitä, jotka ovat kuin eri planeetalta erilaisine tarpeineen? No mulla oli tollanen joskus, mutta onneksi pääsin eroon vihdoinkin, kun löysi uuden uhrinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä