Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suuttunutkaan, kun kerroin pettäneeni häntä.

Vierailija
02.01.2016 |

Tapahtuneesta on jo kaksi vuotta, edelleenkään ei ole osoittanut vihaa tekoani kohtaan. Oli aluksi jotenkin jopa ylpeä minusta, sai kiksejä kun kerroin miten kaikki tapahtui (hurjassa humalassa, kadun ja häpeän tekoani pohjattomasti).
Miksi mies reagoi noin? Olen pettynyt, olisin halunnut "kuulla kunniani" aikanaan ja pelkään, että asia vielä nousee jonain vuonna pintaan kun sitä ei ole kunnolla käsitelty.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, ettei hän ihan kamalasti välitä sinusta. Tuo reaktio kertoo sen aika hyvin. Harva on "ylpeä" siitä, että rakas ihminen pettää luottamuksen.

Vierailija
2/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusit siis huomiota ja miehen mustasukkaiseksi? Pelottaako ettei mies välitä tarpeeksi sinusta kun ei reagoinut voimakkaasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain salaa ylpeä, että kelpaat jollein.

Vierailija
4/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä itellään on toinen. Käy varmaan säännöllisesti siä, siksi ei sun juttus hetkauttanu.

Vierailija
5/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samaa, vaikkei mulla seksiä toisen kanssa ole ollutkaan. Mutta minusta tuntuisi tosi hassulta, jos se johtuisi siitä, ettei mieheni välitä minusta. Hän kuitenkin osoittaa sen pienin teoin päivittäin ja on pysynyt rinnallani vaikka mulle puhkes kauhea kriisi ja oon ollut aivan paskamainen kumppani päällisin puolin.

Mutta muakin hämää, että miten se ei ole sille ongelma???

Vierailija
6/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut mitään tietoisesti.

Kakkonen taisi osua oikeaan, miehen suhtautuminen juontaa siis juurensa ehkä siitä, ettei välitä minusta? Sen on kyllä sanonut, ja se on ehkä syy siihen, että petin. Oli ihanaa, kun joku halusi ha ihaili, vaikkakin totean ettei kannattanut.

Mies ei halua erota, ei lähde terapiaan. Pallo on minulla, enkä tiedä mikä olisi viisasta. Mieheni ei voi hyvin, siihen syyt ovat muualla kuin parisuhteessa.

Vierailija
7/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saattaisin myös reagoida aika viileästi, koska vaikka se henkilökohtaisesti hieman loukkaisi, niin mun mielestä nyt ihmistä ei välttämättä ole tarkoitettu yksiavioiseksi ja ymmärrän himon toisia kohtaan. Saatan itekin kovassa kännissä iskeä jotakuta, tosin en enää juo, mutta periaatteessa. Olen nainen.

Vierailija
8/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä itellään on toinen. Käy varmaan säännöllisesti siä, siksi ei sun juttus hetkauttanu.

Meillä ei tämäkään selitä asiaa.

5

Vierailija
9/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että miehelläsi olisi jokin fetissi missä tykkäisi esim. kurkistella kun harrastat seksiä toisen miehen kanssa, nyt ei suuttunut kun sai tavallaan edes ajatella sen päässään? Tai jotain vastaava mistä et tiedä. Muuten kuulostaa kyllä melko kummalliselta.

Vierailija
10/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ihanaa saada vertaistukea! Voisko joku mies selittää tätä? Meilläkin mennyt pettämiseni jälkeen ihan hyvin, mutta minua asian käsittelemättömyys vaivaa. Onko miesten oikeasti helppo päästä moisesta yli, antaa anteeksi ja unohtaa?

Ap

Vierailija
11/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toista naista miehellä, sen tiedän melko varmasti.

Ap

Vierailija
12/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5, ihanaa saada vertaistukea! Voisko joku mies selittää tätä? Meilläkin mennyt pettämiseni jälkeen ihan hyvin, mutta minua asian käsittelemättömyys vaivaa. Onko miesten oikeasti helppo päästä moisesta yli, antaa anteeksi ja unohtaa?

Ap

Kävimme jopa pariterapiassa, mutta mies vakuutti sielläkin, ettei hänellä ole ongelmaa sen suhteen, että olen rakastunut toiseen ja haluan häntä ja olen sen miehelleni kertonut. Tapasivat kerran ilman minuakin, mutta ei siltäkään kerralta korviini kantautunut mitään sellaista, että mies avautuisi, että "en hyväksy tätä tai oon sittenkin vihainen".

Ja mikä hölmöintä edelleen mäkin mietin, onko tämä oikea suhde minulle, kun en tunne miestäni kohtaan samaa epäitekästä rakkautta mitä sitä toista.

Tosin olen miettinyt olisiko minun mahdollista (tai jopa tarkoitettukin niin) opetella sitä tunnetta tässä suhteessa. Toisaalta en tiedä, en ole alussakaan tuntenut kovin intohimoisesti miestäni kohtaan. Mutta hän on hyvä kumppani.

5

Vierailija
13/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että miehelläsi olisi jokin fetissi missä tykkäisi esim. kurkistella kun harrastat seksiä toisen miehen kanssa, nyt ei suuttunut kun sai tavallaan edes ajatella sen päässään? Tai jotain vastaava mistä et tiedä. Muuten kuulostaa kyllä melko kummalliselta.

Näin. Mies on onnellinen aisankannattaja.

Vierailija
14/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä ei suuttunut koska on itse myös käynyt vieraissa.

Vierailija
15/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on mielestään nyt myös oikeus käydä vieraissa. Ei ihme, ettei suututa, voi olla hoito jo valmiiksi katsottuna.

Vierailija
16/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tiennyt että petät.

Vierailija
17/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo fetissi-juttu voisi pitää paikkaansa. Kun tapahtuma oli tuore, hän halusi että kerron siitä uudelleen ja uudelleen. Se johti aina hänen aloittamaansa seksiin kanssani. Lakkasin puhumasta tapahtumista, kun tajusin seuraukset. Vähän inhottikin moinen... Vai pitääkö mun ajatella, että tuo olisi ihan terve suhtautuminen asiaan?

Ap

Vierailija
18/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tiennyt että petät.

Miten se muuttaisi asiaa, jos siitä olla sovittu?

5

Vierailija
19/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies tiennyt, että petän.

Ap

Vierailija
20/28 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alan varautumaan kostoon?