Laitan pisteen tälle Jenni Vartiaisen miessuhteen jauhannalle: Jenni seukkaa 19v miehen kanssa, olen nähnyt heidät monta kertaa
Täällä on monen ketjun voimalla on väännetty että onko Jenni ja Elias yhdessä, vai ovatko koskaan olleetkaan. En tiedä ovatko pari kertaa tavenneet, mutta lokakuusta asti Jennillä on ollut 19v todella nätti poika, kohtelias kuin mikä. Olen töissä paikassa jossa he käyvät aika usein (en voi tarkemmin kertoa) ja selvästi ovat yhdessä. Voitte siis lopettaa asian kelaamisen täällä ja jättää Jennin rauhaan kokonaan tällä palstalla. En odota kommentteja, pv toivoisin että case closed!
Kommentit (16)
Vähän tekopyhä aloitus, kun ne monet ketjut ovat sinun itsesi aloittamia. Ne nimittäin tunnistaa jo otsikosta.
Puuma mikä puuma. En tajua nyky-poikia, miten voivat vanhoja kurppia nussia?
Vierailija kirjoitti:
Vähän tekopyhä aloitus, kun ne monet ketjut ovat sinun itsesi aloittamia. Ne nimittäin tunnistaa jo otsikosta.
En mä kyllä niitä muita ketjuja ole aloittanut, kommentoinut kylläkin. Ja sanoin ettei tähän tarvitse kommentoida vaan antaa asian vihdoinkin olla.
Jäbän nimi on Jere, eikös olekkin?
Vierailija kirjoitti:
Jäbän nimi on Jere, eikös olekkin?
Parempi kun ei paljasteta liikaa. t AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä niitä muita ketjuja ole aloittanut, kommentoinut kylläkin. Ja sanoin ettei tähän tarvitse kommentoida vaan antaa asian vihdoinkin olla.
Höpö höpö, otsikkoa ei tarvitse edes lukea, kun sen jo bongaa muiden keskustelujen joukosta ja tietää sen olevan taas Jenni-keskustelu. Vaihda siis tyyliä ensi kerralla, jos haluat esittää olevasi useampi eri henkilö, jota kiinnostaa keskustella Jenni Vartiaisen tai Elias Kaskisen parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, otsikkoa ei tarvitse edes lukea, kun sen jo bongaa muiden keskustelujen joukosta ja tietää sen olevan taas Jenni-keskustelu. Vaihda siis tyyliä ensi kerralla, jos haluat esittää olevasi useampi eri henkilö, jota kiinnostaa keskustella Jenni Vartiaisen tai Elias Kaskisen parisuhteista.
Sanoisin että sun kaltainen besserwisser voisi painua vaikka hevon vittuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että sun kaltainen besserwisser voisi painua vaikka hevon vittuun.
Totuus kirpaisee.
Voin kertoa teille että Jenni on kyllä ihan sinkku tällä hetkellä. Ei ole vakavampia suhteita, voi toki olla lyhyita juttuja.
Kun artisti on keikkatauolla eikä tunkee julkisuuteen, eikö häntä voisi jättää rauhaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun artisti on keikkatauolla eikä tunkee julkisuuteen, eikö häntä voisi jättää rauhaan?
Ei voi kun tuo pönäkkä vauva Elias porskuttaa Jennin kustannuksella.
Miksei kukaan ole antanut Seiskalle vihjepalkkiota jos on muka nähnyt Jennin uuden miehensä kanssa? Ei ole mahdollista ettei siitä olisi missään salakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ole antanut Seiskalle vihjepalkkiota jos on muka nähnyt Jennin uuden miehensä kanssa? Ei ole mahdollista ettei siitä olisi missään salakuvia.
Todennäköisesti kyseessä on joku Jennin sukulaispoika, kummipoika tms.
Jostain kumman syystä uskon sinua. Ehkä viestisi on niitä harvoja palstan mammoista joka ei dissaa törkeästi Jenniä. Onnittelut molemmille ja tosiaan, loppuun käsitelty asia.