Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi AV-palstalla on niin paljon pahansuopia ihmisiä?

Vierailija
02.01.2016 |

Jos kerrankin erehtyy tekemään positiivisen aloituksen, hyökkää lauma pahansuopia ihmisiä lyttäämään toisen hyvän fiiliksen.

Miksi? Onko teillä oikeasti niin paha olla kuin annatte ymmärtää?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole itsetunto-ongelmia, ei mt-ongelmia, ja kadulla olen ystävällinen ja hyväntahtoinen ihminen. Täällä on toson kiva möläytellä asioita joita en ikinä kenellekään sanoisi, ja jota en oikeasti edes ajattele. Se on sellaista kieroa roolileikkiä, jota on vaikea selittää. Ihmiselle jolla on nimi ja kuva esillä en kyllä sanoisi mitään, se tuntuisi pahalta.

Vierailija
22/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että hyökkäätte toisen ihmisen positiivisen aloituksen kimppuun ja alatte lytätä tätä, voisitte kokeilla ihan päinvastaista suhtautumista ja vastaamista. Mitäpä jos miettisitte aloitusta niin, että millaisia positiivisia kokemuksia itsellänne on kyseisestä aiheesta tai jos ei vielä ole, millaisia kokemuksia toivoisitte itse joskus saavanne aiheen tiimoilta.

Uskotteko, että negatiivisuutenne hyödyttää teitä itseänne? Tuleeko siitä ihan oikeasti hyvä fiilis, kun saatte jakaa ympärillenne pahaa oloanne? Uskotteko, että pahan olonne purkaminen muihin näitä haukkumalla, vähättelemällä tai muuten vaan lyttäämällä voisi mitätöidä sen, mitä toisella on ja jota sinulla ei ole, vaikka haluaisit, että olisi?

Ap

Ihan hyviä kysymyksiä ap, mutta mun mielestä menet nyt itsekin siihen, mistä valitat, tossa viimeisessä lauseessa... miksi toi olis totta ja miksi oletat muista noin negatiivisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja mitäs täälläkin. Halveeramista, haukkumista sekä paskanjauhantaa. Tähän jopa ketjun ap osallistuu. Mutta hei mulla on kiva yllätys teille : mulla on kaapin päällä pölyttymässä vuoden äityli -tiarat teille kaikille, odottakaas niin käyn hakemassa ne.

Vierailija
24/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmankos noita pippeli ja pimppi keskusteluja on nyt tosi paljon liikkeellä, unohdin että koululaisilla sekä Jere Karalahdella on loma.

Vierailija
25/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit kertovat kirjoittajistaan, voi antaa vain siitä mitä on .

TÄSSÄ on se oikea vastaus! Voi vaan antaa siitä mitä on. Niin totta, niin totta. Joka on paha, ei voi antaa mitään hyvää ja se joka on hyvä ei ole paha kenellekään. 

Vierailija
26/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tosiaankin pesiytynyt lauma joka haluaa lytätä, haukkua, ja muutenkin rellestää mielin määrin.

En jaksa välittää niistä, täällä kuitenkin on aika paljon mukaviakin ihmisiä, nikillisiä ja nikittömiä. Teihin kivoihin yritän keskittyä..=)

Vierailija
27/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämän palstan taso menee päivä päivältä aina vain alemmas. Vielä pari vuotta sitten moni aloitus oli oikeasti hauska ja kommentit iisimpiä. Monilla ihmisillä tuntuu menevän nykyään huonosti ja kaikesta säästetään. Ehkä Suomessa vallitseva negatiivinen ilmapiiri tekee osan ihmisistä kyyniseksi ja ilkeäksi. Parempi kuitenkin että purkaavat pahaa oloaan täällä kuin hakkaisivat kadulla vastaantulijaa. Ei tänne palstalle kannata kirjoittaa enää muuta kuin provoja.

Minullakin on sellainen tunne, että täällä aikaisemmin asioihin suhtauduttiin kevyemmällä ja humoristisella otteella ja muutenkin paremmalla maulla. Ns. Vittuilukin tuntui olevan laadukkaampaa. Tuntuu että tästä on tullut oikea tunteiden kaatopaikka. Joillakin selvästi mennyt yli muiden mollaaminen ja huomaa että on tarttuvaa kuin koulukiusaaminen.

Vierailija
28/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että hyökkäätte toisen ihmisen positiivisen aloituksen kimppuun ja alatte lytätä tätä, voisitte kokeilla ihan päinvastaista suhtautumista ja vastaamista. Mitäpä jos miettisitte aloitusta niin, että millaisia positiivisia kokemuksia itsellänne on kyseisestä aiheesta tai jos ei vielä ole, millaisia kokemuksia toivoisitte itse joskus saavanne aiheen tiimoilta.

Uskotteko, että negatiivisuutenne hyödyttää teitä itseänne? Tuleeko siitä ihan oikeasti hyvä fiilis, kun saatte jakaa ympärillenne pahaa oloanne? Uskotteko, että pahan olonne purkaminen muihin näitä haukkumalla, vähättelemällä tai muuten vaan lyttäämällä voisi mitätöidä sen, mitä toisella on ja jota sinulla ei ole, vaikka haluaisit, että olisi?

Ap

Ihan hyviä kysymyksiä ap, mutta mun mielestä menet nyt itsekin siihen, mistä valitat, tossa viimeisessä lauseessa... miksi toi olis totta ja miksi oletat muista noin negatiivisesti?

Tuo kysymys olikin niille, jotka itsensä kateellisiksi tiedostavat. Ja ehkä myös niille, jotka eivät tiedosta, vaikka sitä olisivatkin. Väitätkö sinä, ettei kateellisia ihmisiä ole olemassa? Ja jos joku uskoo toisen olevan kateellinen, on aina väärässä? Elät aika ihanteellisessa fantasiamaailmassa, jos todella uskot ettei kateutta ole olemassa ja jos joku joskus epäilee toisen olevan kateellinen, on hän vain vainoharhainen ja väärässä.

Ap

Vierailija
29/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa haukutaan ja lytätään mielin määrin.

En MINÄ, mut ne muut!

Vierailija
30/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjun läpi ja mitäs täälläkin. Halveeramista, haukkumista sekä paskanjauhantaa. Tähän jopa ketjun ap osallistuu. Mutta hei mulla on kiva yllätys teille : mulla on kaapin päällä pölyttymässä vuoden äityli -tiarat teille kaikille, odottakaas niin käyn hakemassa ne.

Ketä/keitä olen haukkunut?

Ap

Vierailija
31/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä/keitä olen haukkunut?

Ap

Mieti sitä, sittisontiainen.

OIKEA Ap

Vierailija
32/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt, rahvaan pohjasakka, apina, homssuinen, mielenterveyspotilas ym. ym. mainittu. Me, jotka luulemme kirjoittavamme sivistyneesti ja tasokkaasti, alennuimme nyt samalla tasolle kuin ne ilkeästi ja negatiivisesti kirjoittavat. Av:lla lähtee homma aina lapasesta.

Vierailija
33/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa huomata muiden virheet kuin omansa, niin se vain menee. Ei tämänkään ketjun taso ole päätä huimaava.

Vierailija
34/34 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo kysymys olikin niille, jotka itsensä kateellisiksi tiedostavat. Ja ehkä myös niille, jotka eivät tiedosta, vaikka sitä olisivatkin. Väitätkö sinä, ettei kateellisia ihmisiä ole olemassa? Ja jos joku uskoo toisen olevan kateellinen, on aina väärässä? Elät aika ihanteellisessa fantasiamaailmassa, jos todella uskot ettei kateutta ole olemassa ja jos joku joskus epäilee toisen olevan kateellinen, on hän vain vainoharhainen ja väärässä.

Ap

En tiedä, ehkä en oo huomannut täällä kauheesti kateellisuutta, yleistä pahansuopuutta kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi