Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää lukee mitään lehtiä? Varsinkaan naisten- tai sisustuslehtiä, en kyl tiedä ketään.

Vierailija
02.01.2016 |

Saman informaation saa jostain muualta, kun googlaa mitä vaan, päätyy suurella todennäköisyydellä vaikka johonkin blogiin joka kertoo verrattain saman asian. Samat julkkikset samoilla kekkereillä jne.

Samat jutut alun perin jostain ulkomaisesta lehdestä...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luen. En tilaa mitään ulkolaisia lehtiä, joten jutut ovat uusia. Blogeissa taas harvoin on yhtä mielenkiintoisia henkilöhaastetteluja/ -kuvia (varsinkaan tiivistetysti) kuten lehdissä.

Vierailija
2/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset lukee, ei he ole niin sinut netin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ennen ostaa satunnaisesti naistenlehtiä, mutta jäänyt vähemmälle. Sisustuslehtiä harvemmin ostin aiemminkaan. Edelleenkin toimittajan kirjoittama juttu on mielestäni mielenkiintoisempi kuin jonkun bloggaajan tuotemainostusjutti.

Hesarin kuukausiliite taitaa olla tällä hetkellä eniten lukemani "aikakauslehti".

Vierailija
4/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Lehteä on vaan niin paljon mukavampi lukea vaikka mökkilaiturilla, tai illalla sängyssä. Terv. Rva 48.

PS. Olen ihan sinut netin kanssa.

Vierailija
5/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon lehden tasosta ja aihepiiristä. Jos sinulla on tapana lukea vain Seiskan tyyppisiä julkkisjuoruja, niin varmasti sitä sisältöä löytyy netistä ilmaiseksi pilvin pimein.

Vierailija
6/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tilaan MeNaisia ja Hesaria ja kampaajalla luen ne sisustuslehdet.

N40

Vierailija
7/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lukenut lehtiä. Jutut on aina liian lyhyitä ja pintapuolisia, käsitteli ne mitä tahansa. Luen kirjoja.

Vierailija
8/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 v ja sinut netin kanssa. Luen säännöllisesti MeNaisten paperilehteä eikä ole aikomustakaan lopettaa. En hae lehdestä mitään tietoa vaan tykkään lukea haastatteluja jne.

Vierailija
9/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen sinut netin kanssa ja olen koneella paljon enemmän kuin lehtien parissa. Silti tykkään lukea naistenlehtiä ja joskus sisustuslehtiäkin. Kyllähän toimittajien kirjoitusta on ihan toisenlaista lukea kuin blogien. Kai jotkut blogaajat osaavat kirjoittaakin, mutta harvoin olen hyvin kirjoitettuun blogiin törmännyt enkä niitä viitsi vaivautua etsimään.

Vierailija
10/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti olisi paljon mukavampi lukea kuin blogi tms. nettijutut, mutta kaikki kotimaiset julkaisut ovat järjestään tosi laaduttomia. Pelkkiä kuvia ja mainoksia, itse asiaa minimaalisesti.

Vierailija
11/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset lukee, ei he ole niin sinut netin kanssa.

Kiitti vaan, luen sekä paperilehtiä että netistä myös ulkolaisia sivuja. Käytän nettiä erittäin sujuvasti kaikenlaiseen, exelitkin sujuvat kiitettävästi ja muutenkin teen tietokoneella asioita. Olen lähemmäs kuusikymmentä.

Eräs sukulaisnainen suoritti 90-vuotissynttäriensä kunniaksi ATK-ajokortin.

Toinen sukulaisnainen, vähän päälle seitsemänkymmenen, on varsinainen haka tietokoneen kanssa.

Me kaikki hankimme netistä ensisijaisesti erilaista tietoa, mutta arvostamme paperilehtiä ja kirjoja niiden alkuperäisessä muodossaan. Valokuvat siirrämme koneelle ja minä katselen niitä tv:n kautta, on nimittäin suurempi ruutu.

Kannattaisikohan sinun tarkistaa asenteitasi...

Vierailija
12/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Tilaan MeNaisia ja Hesaria ja kampaajalla luen ne sisustuslehdet.

N40

Sama. Oikeastaan kampaajalla käyminen on siitä kivaa, kun saa annoksen myös naistenlehdistä.

Lapsuudessani kotiini tilattiin vain Hesaria ja välillä äiti tilasi Kodin Kuvalehteä tai Kotivinkkiä. Toisinaan äiti tilasi tai osti jotain käsityölehteä.

Oli todella ihanaa käydä kylässä, joihin tuli vaikka Apu tai jokin "kunnollinen" naistenlehti. Siis sellainen, jossa oli myös ns. seurapiirijuttuja.

Itselle jäänyt tämä sama, eli kotiin tulee vain Hesari ja sitten liiton kautta Talouselämä ja Tivi. Hömpät saatan joskus ostaa irtonumeroina, mutta kampaajalle tosiaan menen ihan myös hömppälehtien vuoksi.

Vierailija
13/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan lukenut naistenlehtiä. Niissähän on juttuja lähinnä meikeistä, vaatteista ja sisustamisesta. EVVK. Minulle tulee Arvopaperi ja Talouselämä, niissä on vähän enemmän panostettu sisältöön. Veronmaksajien Taloustaito on myös yllättävän hyvä, sen kautta pysyy kätevästi kärryillä verotuksen muutoksista ja oppii aikojen saatossa paljon uutta. Arvopaperin ja Talouselämän tilausmaksun saa myös vähennettyä verotuksessa pääomatulojen hankkimiskuluina, eli käytännössä niistä saa 30% alennuksen. 

Vierailija
14/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenlehtiä en ole lukenut juuri koskaan, sisustuslehtiä kyllä, mutta nekin enimmäkseen ulkolaisina. Suomalaiset sisustuslehdet ovat huonoja.

Vierailija
15/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien talo ja -koti-lehti on tullut jo 90-luvun puolivälistä saakka. Tykkään, en ole blogeista löytänyt korvaajaa, vaikka niitäkin paljon luen.

Vierailija
16/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein koskaan lukenut naistenlehtiä. Niissähän on juttuja lähinnä meikeistä, vaatteista ja sisustamisesta. EVVK. Minulle tulee Arvopaperi ja Talouselämä, niissä on vähän enemmän panostettu sisältöön. Veronmaksajien Taloustaito on myös yllättävän hyvä, sen kautta pysyy kätevästi kärryillä verotuksen muutoksista ja oppii aikojen saatossa paljon uutta. Arvopaperin ja Talouselämän tilausmaksun saa myös vähennettyä verotuksessa pääomatulojen hankkimiskuluina, eli käytännössä niistä saa 30% alennuksen. 

Hyvä. Mikä oli viimeisimmän lehden keskeisin sisältö?

Vierailija
17/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Mikä oli viimeisimmän lehden keskeisin sisältö?

Tuossa arvopaperi ja talouselämässä siis.

Vierailija
18/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen yhä edelleen economistin, sköna hemin ja house and gardenin paperiversioina.

Jonkun economistin tasoa ei korvata blogeilla, tai sitten vaikka sköna hemia jollain sisustusblogeilla.

Vierailija
19/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen naistenlehtien/muotilehtien suurkuluttaja. Luen niitä iltaisin ja työmatkoilla, teen päätetyötä ja silmät ei enää illalla kestä tietsikkaa tai kännykkää.

Vierailija
20/51 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen. En varmaankaan ole sinut netin kanssa, koska olen jo 54 v ja työkseni teen webbisoftaa. Ihan riittävästi saa päivän aikana tuijottaa näyttöä, luen mieluummin lehtiä ja kirjoja kuin asiaa netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä