Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vähän ruikuttaa puolisosta?

Vierailija
02.01.2016 |

Fiksu ja ihana ihminen, mutta joskus tuntuu siltä että hoidan tässä loppuelämäni taaperoa.... :D

Tässä muutama esimerkki: Mies innostui paloturvallisuudesta ja osti kasan palohälyttimiä aikaisempien lisäksi. Paras paikka hänen mielestään oli keittiön hellan yläpuolella, koska siellähän useimmiten tapahtuu palovaarallisia juttuja. Tuloksena hälytin ruuvataan pois ja pannaan kaappiin joka kerta kun laitetaan ruokaa tai joku haluaa paahtoleipää.

Kävi joulun välipäivinä oma- aloitteisesti kaupassa koska maito oli loppu. Toi maidon ja kassillisen keksejä ja suklaata koska olivat edullisia. Keksi-suklaatilanne oli jo siinä vaiheessa että kaappeja ei oikein saanut kiinni... mutta hyvähän tuo kotivara on jos vaikka joudumme eristyksiin noin vuosikymmeneksi. Yksi asia jonka tosin kauppalistaltaan unohti oli leipä.

Joitakin vuosia sitten hän päätti, ettei kraanoja saa sulkea kokonaan koska tiiviste menee piloille. Tämä tapahtui siis asuessamme vanhassa talossa jonka keittiön kraanan tiiviste todella piti vaihtaa, se kumilenksu maksoi monta penniä. Vielä nytkin käyn iltaisin laittamassa kraanat kiinni kun en jaksa liruliru tip tip- ääntä. Mikään ei saa miestä vakuuttumaan kraanojen sulkemisen hyödyllisyydestä.

Kiitos, nyt taas helpotti! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloooo

0/10

Vierailija
2/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo ole ihan tavis mies :D

Vierailija
4/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunta porvoosta.

Vierailija
5/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko juttu taas keksitty vai ei, sama se. Totta on, että näitä naisia on. Ja olen itsekin ennen ollut semmoinen. Uskoin mitä mies milloinkin sai päähänsä, ja yritin auttaa häntä toteuttamaan pyrkimyksiään, jotka usein olevat luonnonsuojelullisia tai taloudellisia. Yhteen aikaan meillä ei saanut käyttää miehen mielestä myrkyllisiä pesuaineita ja joskus piti säästää sähkövalojen käytössä. No, lopulta kyllästyin hinkkaamaan kaakeleita sormeni verille ja otin myrkyt kehiin, miehelle ilmoitin vaihtoehtona että hän pesee. Ja valojen sammuttelussa ja sytyttelyssäkin on joku järkevä raja. Myös se, että jääkaapin ovi saa olla auki niin kauan että joka ostos on jääkaapissa on järjevämpää kuin laittaa sinne yksi ostos kerrallaan ja aina välillä sulkea ovi...

Käyttäkää naiset omaa järkeänne. Jos mies on idiootti niin älkää antako hänen vajota siihen hulluutensa, ei se ketään palvele.

Vierailija
6/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle auton sisätilan lämmittimen ja kaukosäätimen. Ei niitä käytä ja nyt mä mäkätän asiasta. Nyt ei päästä kauppaan ja odotellaan että auto saadaan lämpimäksi ja ovet auki. Tuo lämmitin sulattaa laseista jäätkin.

Meillä ei ole varaa ostaa muutaman euron juttuja mutta varaa pitää huonosti15 000 euron autoa joka on taas niin likainen että näyttää vanhalta koslalta.

Vierailija
7/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut tiskata tai pyykätä --> menee liikaa vettä.

Jos halusin jogurtin, mies räyhäsi että syön heti koko jääkaapin tyhjäksi. Kuitenkin veti itse mitä halusi.

Rahaa olisi pitänyt olla enemmän vaikka hain töitä kaiken aikaa. Tulin toimeen omillani osa aikaisen palkalla, mutta miehen mielestä se ei ollut riittävästi. Järki?

Lakkasin kulkemasta miehen peräsdä ja viikkaamasta tyypin lattioille jääneitä vaatteita, astioita ja tavaroita -> meillä äjähtää käppä niin nopeasti. Olin kuulemma silti kauhean sotkuinen ihminen, jopa silloin kun huolehdin siisteystasosta. Lopulta en tuon palautteen takia enää edes yrittänyt åitää yllä järjestystä.

Vierailija
8/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin miehelle auton sisätilan lämmittimen ja kaukosäätimen. Ei niitä käytä ja nyt mä mäkätän asiasta. Nyt ei päästä kauppaan ja odotellaan että auto saadaan lämpimäksi ja ovet auki. Tuo lämmitin sulattaa laseista jäätkin.

Meillä ei ole varaa ostaa muutaman euron juttuja mutta varaa pitää huonosti15 000 euron autoa joka on taas niin likainen että näyttää vanhalta koslalta.

Minä olen noiden suhteen jo luopunut toivosta. Meillä makaa laatikossa huolellisesti silkkipaperien avulla viikattu kashmirneule, on kuulemma liian arvokas käytettäväksi. Mies kuitenkin kokee olevansa ylpeä kashmirneluleen omistaja. 

Unohdin vielä mainita probioottiset jugurtit. Mies hurahti mainonnan uhriksi noin vuosikymmen sitten. Joka aamu on juotava tyhjään mahaan sellainen luonnonraiskaajapikkupullollinen jugurttia- jos ne loppuvat kesken, on tuska valtava ja horjutaan hengissä selviämisen rajoilla. Ne probiootit ovat ainoa tapa pitää miesraukka elävien kirjoissa, tavallinen jugurtti ei käy edes ensiavuksi. Mitkään tutkimukset probioottien ylimainostamisesta jne. eivät ole horjuttaneet uskoa.

No, 7v sitten löysin huomattavasti edullisemman brändin jonka mausta mies pitää kovasti, sitä on ostettu siitä lähtien. Se, että kyseiset juotavat jugurtit eivät itse asiassa ole probioottisia, vaan ihan tavallisia lasten eväsjuomajugurtteja, ei näemmä vaikuta plaseboefektiin. En ole tunnustanut asiaa miehelle, enkä aiokaan. 

ap  :)

Vierailija
9/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kerran pakko-oireinen mies. Aivan kamala. Maailma kaatui, jos joutui (järjettömiä) rutiineja muuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi