Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En taidakaan haluta lasta mieheni kanssa.

Vierailija
02.01.2016 |

Mies puhuu lapsista koko ajan. On aina halunnut lapsia. Minulla on jo yksi lapsi, eikä mikään pieni enää. Ensinnäkin mies tekee reissutöitä ja ei välttämättä nähdä edes joka viikonloppu. Mun pitäisi ottaa lähes täysi hoitovastuu. Mies on mua viisi vuotta nuorempi. Hän 27v ja minä 32v. Ollaan yritetty raskautta viisi kuukautta. Tietysti miehen reissutyön vuoksi hän on ei aina ole paikalla ovulaation aikaan, mutta ei tässä näköjään ihan helpolla raskaaksi tulla. Lapseni ei halua puolisisarusta. Tässä nämä isoimmat syyt. Kyllä mä lapsen haluaisin, ja kohta tulee jo ikäkin vastaan. Mutta olisin lähes kaiken ajan lapsien kanssa ja mies muualla. Tekee kyllä välillä lyhyempää viikkoa ja voi pitää pitempiäkin lomia. Ero tulee ihan varmasti jossain vaiheessa jos en edes yritä raskautua. Ja tottakai miehen pitää saada se mahdollisuus kun lasta on aina halunnut. Jos mies ei halua erota, niin itse haluan, koska mitää muuta mies ei halua niin paljon kuin lasta. Ja jos en pystykään sitä hänelle antamaan, niin en näe muuta vaihtoehtoa. Onko kellään ollut samanlaista tilannetta ja mielipiteitä tästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan sitten vaihtaa työpaikkaa lapsen tultua, jotta pystyy huolehtimaan hänestä. Se on vähintä, kun kerran noin pakkomielteisesti lasta haluaa.

Vierailija
2/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan sitten vaihtaa työpaikkaa lapsen tultua, jotta pystyy huolehtimaan hänestä. Se on vähintä, kun kerran noin pakkomielteisesti lasta haluaa.

Tämä ei valitettavasti ole vaihtoehto. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa omanikäinen mies. ällöttävää tuommoinen.

Vierailija
4/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei valitettavasti ole vaihtoehto. Ap

Ei siis kovin kovasti sittenkään halua.

Vierailija
5/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy rauhassa itse miettiä mitä haluat ja mihin oot valmis. Ei ole hyvä tehdä lasta ns. miehen mieliksi.

Vierailija
6/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa omanikäinen mies. ällöttävää tuommoinen.

Mitä vittua! ?

Vierailija
7/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy rauhassa itse miettiä mitä haluat ja mihin oot valmis. Ei ole hyvä tehdä lasta ns. miehen mieliksi.

Haluan lapsen, mutta haluaisin miehen olevan enemmän läsnä arjessa. Ap

Vierailija
8/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen täytyy olla miestä nuorempi. Ei toimi tuollainen suhde.

Vierailija
9/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on haluaako lapsesi sisarpuolta. .olisi todella väärä ajatus olla tekemättä lasta tästä syystä..?!