Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lähihoitaja tehdä etätyötä?

Vierailija
02.01.2016 |

Olen lähihoitaja täynnä hoitotyötä.. olen aina haaveillut etätyöstä kotona, onko mahdollista tehdä etätyötä lähihoitaja tai ilman alan koulutusta? Vai täytyykö kouluttautua uudestaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyötä lähihoitajana* ap

Vierailija
2/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan vitsin murjasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamääräsi ?

Vierailija
4/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lähihoitajia ole paljon myös lastentarhantäteinä/setinä? Ala hoitaa vieraita mukuloita kotona?

Vierailija
5/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä ajattelit tehdä kotoa käsin? Puhelinmyyntityötä?

Vierailija
6/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja teen etätyötä 2 pv/vko eli vastaan puhelinpalvelussa ja chatissa kysymyksiin, ohjaan eteenpäin ja neuvon esim. flunssan hoidossa. Eli ainakin sairaanhoitaja voi tehdä etätöitä. Muina päivinä olen vastaanotossa IRL.

Vierailija
7/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajathan voi suuntautua asiakaspalveluun ja tiedonhallintaan. Saisko sillä puolella etätöitä sitten?

Vierailija
8/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toki voi tehdä etätöitä.

Juuri esim. Terveyspalveluiden puhelinneuvontatyö ainakin olisi sellaista. Nykytrendi juuri näyttää olevan web-palveluiden lisääntyminen terveydenhoitoalalla.

Vierailija
9/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain koulutusta vastaavaa/läheltä menevää hommaa löytyy. Ekana tulee mieleen jonkinlaisen neuvontapalvelun pyörittäminen (esim. joillakin laihdutuspalstoilla on palveluita, jsosa voi kysyä asiantuntijalta ravitsemuksesta, liikunnasta ja terveydestä) tai terveyteen liittyvien artikkelien kirjoittaminen lehtiin/nettiin.

Myös lääkäreiden saneluiden puhtaaksi kirjoittaminen ja ajanvarauspalveluiden pyörittäminen etätyönä voisi onnistua, jos tietosuojakysymykset saa ratkaistua (taitaa olla enimmäkseen sihteereiden hommaa, mutta tiedän että jossain päin näitä tekee hoitajatkin, ainakin kiireellisten osalta). Samoin puhelinvaihteen hoito onnistuu kotoa käsin (kun vaan järjestelmä asennetaan) eli ottaa vastaan tk:n/sairaalan puheluita ja ohjata ne oikealle henkilölle (tai antaa aika hoitajalle tai lääkärille tai antaa kotihoito-ohjeet).

Mutta tosiaan, pääasiassa lähihoitajan työ on hoitotyötä, joka tehdään fyysisessä kontaktissa potilaaseen/asiakkaaseen.

Vierailija
10/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla? Etkö seuraa mitä yhteiskunnassamme tapahtuu????Voit asua vaikka Espanjassa ja tehdä lähih.työtä etänä. Tai sh;n.Kumpikin käy.Voit olla myös yrittäjä.

Vierailija
11/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän terveysasemalla etätyötä tekevät sh, Th ja LJ/PH nimikkeillä olevat hoitajat.

Takaisinsoittoja, sähköisiä asiointipalveluja, ajanvarauksen hoitoa puhelimitse tai sähköisesti.

Etävastaanottoa jne

Vierailija
12/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tekeekö lähäri töitään etänä vai paikan päällä, mummuille voi sanoa puhelimessakin että onko peitto huonosti, pyydän oikean hoitajan paikalle

Vierailija
13/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon lähihoitaja poliklinikalla mutta teen sihteerin töitä ja olin 3 päivää viikosta etänä. Ajanvaraamista ym

Vierailija
14/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä, että on olemassa ihmisiä, joilla on aivot ja sydän, jotka ei halveksi muita ja pidä itseään kaikkia parempana! Arvosta

Vierailija
15/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon lähihoitaja poliklinikalla mutta teen sihteerin töitä ja olin 3 päivää viikosta etänä. Ajanvaraamista ym

Missä päin Suomea osastonsihteeri voi tehdä etätyötä? Julkisella?

Vierailija
16/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaipan voi vaihtaa Teamsissakin, eikö vain?

Vierailija
17/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyö etänä ja voin sanoa että siinä sitä vasta palaakin loppuun ja alkaa kaivata asiakkaiden näkemistä oikeasti. 

Vierailija
18/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on töissä etäkotihoidossa. Ehkä pari kertaa kuukaudessa käy viemässä jonkin hoitolaitteen asiakkaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme