Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukan ylipainoinen ystäväni

Vierailija
02.01.2016 |

kehuskelee liikkuvansa joka päivä noin kolme tuntia... Kuinka hän voi silti olla vähän isokokoinen? En kysy tätä pahalla, kunhan pohdiskelen...että onko siis liikunta aivan turhaa laihdutusta ajatellen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei laihduta

Vierailija
2/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihava ja käyn melkein joka päivä liikkumassa salilla. Siis kunnon hikiliikuntaa, silti mun paino vain nousee. Se on oikeasti jo noloa. Olen käynyt vuoden säännöllisesti salilla ja sinä aikana tullut +10 kiloa lisää. Syön ihan vääriä ruokia ja ihan liikaa. Herkuttelen liian usein ja liian rasvaisia ruokia.

Olen yrittänyt monet kerrat alkaa syömään terveellisesti, mutta ei on onnistu.

En nykyään edes kehtaa kertoa kenellekään käyväni salilla, koska läskien läpi sitä ei todellakaan näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä liikunta sitten auta jos syö enemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
4/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta yksinään ei laihduta. Itse liikuin 1,5 vuotta laihdutusmielessä ihan sikana. Juoksin jopa maratonin. Kiinteydyin, sain lihaksia, mutta paino ei tippunut, koko ajan painoin 83 kg ja olen 169 cm pitkä. Välillä yritin pienentää ruoka-annoksia, mutta sitten en jaksanut liikkua. Nyt en enää edes liiku.

Vierailija
5/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi puhuu todennäköisesti totta, mutta jättää mainitsematta sen, mitä ja miten paljon hän syö.

Vierailija
6/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta JA ruokavalio yhdessä on se avain onneen.

Pelkkä liikunta vain lisää nälkää.

Vierailija
7/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaiken järjen mukaan kolmen tunnin liikuntasatsilla saa syödä aika lailla mitä vain?

Vierailija
8/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä liikunnasta silti hyötyä vaikka se ei painossa näkyisikään.

Vierailija
9/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin miten hän liikkuu .Jos syke ei nouse,eikä hiki lennä, vaan hän raahautuu hissunkissun paikasta toiseen, eikä huolehdi ruokavaliostaan, laihtumista ei tietenkään tapahdu.

Vierailija
10/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihava ja käyn melkein joka päivä liikkumassa salilla. Siis kunnon hikiliikuntaa, silti mun paino vain nousee. Se on oikeasti jo noloa. Olen käynyt vuoden säännöllisesti salilla ja sinä aikana tullut +10 kiloa lisää. Syön ihan vääriä ruokia ja ihan liikaa. Herkuttelen liian usein ja liian rasvaisia ruokia.

Olen yrittänyt monet kerrat alkaa syömään terveellisesti, mutta ei on onnistu.

En nykyään edes kehtaa kertoa kenellekään käyväni salilla, koska läskien läpi sitä ei todellakaan näe.

Mitäs jos söisit hyvin, vois onnistuakin. Jätä sokeri syömättä, mutta syö ruokasi normaalirasvaisena.

Vierailija
11/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoset ystävät tykkää kun niitä vie pizzalle, burger paikkoihin. Vaikka maksaa kaverin äpöstykset. Saat sydänystävän siitä vielä.

Vierailija
12/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitäkin miten hän liikkuu .Jos syke ei nouse,eikä hiki lennä, vaan hän raahautuu hissunkissun paikasta toiseen, eikä huolehdi ruokavaliostaan, laihtumista ei tietenkään tapahdu.

Ei se hikiliikuntakaan laihduta.

Vierailija
13/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaiken järjen mukaan kolmen tunnin liikuntasatsilla saa syödä aika lailla mitä vain?

No ei todellakaan! Kolmen tunnin kävely vastaa jotain pientä suklaalevyä, jonka pystyy syömään muutamassa minuutissa.

Vierailija
14/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoset ystävät tykkää kun niitä vie pizzalle, burger paikkoihin. Vaikka maksaa kaverin äpöstykset. Saat sydänystävän siitä vielä.

Hahah kyseinen ystäväni syö varmaan terveellisemmin kuin kukaan teistä (ainakin kertomansa perusteella) Hän ei syö sokeria yhtään (edes hedelmiä).

Vierailija
15/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah kyseinen ystäväni syö varmaan terveellisemmin kuin kukaan teistä (ainakin kertomansa perusteella) Hän ei syö sokeria yhtään (edes hedelmiä).

Valehtelee tosta sokerista. Mitä se sanoo syövänsä?

Vierailija
16/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "kyseinen ystävä" taitaa olla sinä itse.

Vierailija
17/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa laihtua on pistettävä kuntoon kolme juttua ja ne ovat liikunta, terveellinen safka ja lepo. Jos jokin noista kolmesta tökkii niin metsään mennään ja rajusti.

Vierailija
18/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "kyseinen ystävä" taitaa olla sinä itse.

Jep. Säälittäviä nämä läskit, jotka itsepsyykkaavat jatkuvasti itseään hokemalla että urheilevat muka koöme tuntia kerralla ja monta kertaa viikossa, ja syövät terveellisemmin kuin kukaan. Paskan marjat. Kukaan ei usko.

Tuolla elämällä olisi ammattiurheilijan kroppa vaikka lapsia synnyttäneellä nelikymppisellä, ei todellakaan ylipainoa.

Vierailija
19/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se valehtelee sulle tai itselleen tai sillä on tosi hidas aineenvaihdunta. 100 ylimääräistä kaloria päivässä = viisi lisäkiloa vuodessa.

Vierailija
20/32 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa laihtua on pistettävä kuntoon kolme juttua ja ne ovat liikunta, terveellinen safka ja lepo. Jos jokin noista kolmesta tökkii niin metsään mennään ja rajusti.

Kävellen hesburgeriin ja takaisin kotiin kunnon päikkäreille.

Tuossa näiden "hieman" ylipainoisten kolme juttua.

Tosin ei joka päivä voi kävellä koska siitähän tulisi ylikuntoa ja vammoja ja ties mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi