Ostin sitten kotimaista, enkä osta enää!
MIkä on se "kotimainen laatu"? Pelkää kuraa?
Kotona tarviittiin liimaa ja marketissa mietin ostanko tunnetun ulkolaisen merkin liimapuikon vai vähemmän tunnetun kotimaisen. Tuli sitten otettua se kotimainen, koska ajattelin, että liima on liimaa. No eipä olekaan. Se kotimainen liima ei liimaa lainkaan tai tarttuu MAHDOLLISESTI kiinni, jos paperi on vähän aikaa painon alla.
Hinta ei ollut kuin pari euroa, mutta harmittaa!
Kommentit (5)
Älä jätä käyttämättä! Nuuskaa sitä edes! Laita käsiin ja anna kuivua ja revi leikki-ihoa irti!
Mä ostin kerran kotimaisia kinkkusuikaleita, olisiko olleet Snellmannin. Tein niistä sipattia, ei olisi kannattanut. Olivat niin kovia, etteivät passanneet yhtään kastikkeeseen. Jatkossa kastikkeisiin en osta ainakaan tuota samaa tuotetta, pitsassa kyllä varmaan menisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin kerran kotimaisia kinkkusuikaleita, olisiko olleet Snellmannin. Tein niistä sipattia, ei olisi kannattanut. Olivat niin kovia, etteivät passanneet yhtään kastikkeeseen. Jatkossa kastikkeisiin en osta ainakaan tuota samaa tuotetta, pitsassa kyllä varmaan menisi.
Sipattia, pitsa?
Vierailija kirjoitti:
Sipatti kuuluu tehdä kylkisiivuista, ei kinkkusuikaleista. Ei ihme, etti onnistu, jos käyttää vääriä aineita.
Yhden liimapuikon perusteella pidät kaikkea suomalaista kurana?