Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin sitten kotimaista, enkä osta enää!

Vierailija
02.01.2016 |

MIkä on se "kotimainen laatu"? Pelkää kuraa?

Kotona tarviittiin liimaa ja marketissa mietin ostanko tunnetun ulkolaisen merkin liimapuikon vai vähemmän tunnetun kotimaisen. Tuli sitten otettua se kotimainen, koska ajattelin, että liima on liimaa. No eipä olekaan. Se kotimainen liima ei liimaa lainkaan tai tarttuu MAHDOLLISESTI kiinni, jos paperi on vähän aikaa painon alla.

Hinta ei ollut kuin pari euroa, mutta harmittaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden liimapuikon perusteella pidät kaikkea suomalaista kurana?

Vierailija
2/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä käyttämättä! Nuuskaa sitä edes! Laita käsiin ja anna kuivua ja revi leikki-ihoa irti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kerran kotimaisia kinkkusuikaleita, olisiko olleet Snellmannin. Tein niistä sipattia, ei olisi kannattanut. Olivat niin kovia, etteivät passanneet yhtään kastikkeeseen. Jatkossa kastikkeisiin en osta ainakaan tuota samaa tuotetta, pitsassa kyllä varmaan menisi.

Vierailija
4/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin kerran kotimaisia kinkkusuikaleita, olisiko olleet Snellmannin. Tein niistä sipattia, ei olisi kannattanut. Olivat niin kovia, etteivät passanneet yhtään kastikkeeseen. Jatkossa kastikkeisiin en osta ainakaan tuota samaa tuotetta, pitsassa kyllä varmaan menisi.

Sipattia, pitsa?

Vierailija
5/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipatti kuuluu tehdä kylkisiivuista, ei kinkkusuikaleista. Ei ihme, etti onnistu, jos käyttää vääriä aineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi