Lämpöjä mitanneet! Myös raskautuneet, apua kiitos! =)
Oletteko huomanneet lämmön nousua noin 7-9 päivää oviksesta?
Tutkin tänään noita fertilityn sivuja ja sain sellasen käsityksen, että monilla raskautuneilla olisi oviksen jälkeistä lämmönnousua seurannut vielä ns kiinnittymisen jälkeen lisää lämmönnousua!
Itse huomasin tänään ( noin 8vrk oviksesta) puolen asteen lämmönnousun joka alkoi tietty herättää toiveita.
Mutta kertokaahan onko näin käynyt jollekin ei plussakierrossa niin voisin unohtaa turhan toivonkipinän!
Kiitoksia, jos jollakin on kokemusta!
Kommentit (3)
minä oletan oviksen olleen, mutta lämmöt on tipahtaneet melkeimpä alilämmön puolelle. Hädin tuskin sain niitä aamulla nousemaan 36 :P Koko yön palelti ja nukuin kahdella peitolla. Aamulla sitten ajattelin, että nyt ne on varmasti 37 pintaa, kun kerran palelti niin vietävästi. Liman tulokin on lopahtanut ja rinnat pamahti kipeäksi. Eli oletan sen oviksen tosiaan olleen.
kp = 18/30-34
Plussasin viikko sitten jä tässä lämpökäyrässä lämmöt alkoi laskea hieman nousun jälkeen,mutta alkoi nousta taas 8 päivää ovulaation jälkeen et tuli sellanen notko..
Ja nyt sit ku oon raskaan niin lämmöt on korkeemmalla kuin koko oviksen jälkeisenä 2 viikkona..
ei tosin yhtä korkealle kuin mitä se oli oviksen jälkeen (kun 5 pv oviksesta lämmöt vähän tippui). Mutta sitten 10. pv taas vähän tippui ja täti tuli, ja 11. pv tippui vielä puoli astetta lisää. Mutta lämmöt nousee joka tapauksessa aina ovulaation jälkeen, ja jos ne jatkaa nousuaan vielä senkin jälkeen kun tädin olisi pitänyt tulla niin testin voi tehdä. Fertility Friends suosittelee testin tekoa vasta 18 pv oviksesta.