Naiset, tämä on hyvä vuosi tehdä asioita maailman hyväksi
Nyt kaikki naiset tekemään suurtekoja muuallakin kuin keittiön ja makuukamarin puolella. Ette ole enää teiniprinsessoja joiden eteen miehet tekevät kaikkensa. Kantakaa oma kortenne kekoon ja tehkää ihmiskuntaa mullistavia keksintöjä ja perustakaa innovatiivisia teknologiayrityksiä.
Ei mitään selityksiä. Pystytte siihen siinä missä miehet. Laiskuuden ja miesten siivellä elämisen aika on auttamattomasti ohi.
Kommentit (45)
Naisten keksintöjä odotellessa.. älä pidätä hengitystä :D
Jostain syystä naiset tekevät suurtekoja vain valkokankaalla kuten uudessa Star Warsissa. Tosielämässä ne jäävät sitten miesten harteille.
Ihmiskunnan hyväksi en tee vapaaehtoisesti yhtään mitään. Verojen maksulla sponsoroin jo yritysjohtajia ja kaiken maailman narsistipoliitikkoja ja se saa riittää. Ajattelin kyllä ilmoittautua vapaaehtoiseksi eläinsuojelujärjestöön.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä naiset tekevät suurtekoja vain valkokankaalla kuten uudessa Star Warsissa. Tosielämässä ne jäävät sitten miesten harteille.
Jostain syystä miehet eivät hoida kotia, lapsia tai ruoanlaittoa elokuvissa eivätkä todellisuudessa. Nainen tekee nämä työnsä lisäksi. Sitten mies ihmettelee harrastustensa jälkeen kaljalla kavereiden kanssa, miksei nainen ole lutkuttamassa miehen vehjettä joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina kun miehet väittää ettei naiset ois keksinyt mitään :D Historiantunnit skipattu selvästi.
Ilman naisia et luultavasti edes olisi levittelemässä näitä provojas internetin ihmeellisessä maailmassa.
Yksi nainen kuului johonkin kehitysryhmään, ja nyt se on mielestäsi naisen keksintö? =D
Vierailija kirjoitti:
Aina naisilta vaaditaan. Miehet saa vaan vetää kalsareissa kaljaa ja piereskellä kun nainen saa hoitaa kodin siivouksen, lasten harrastukset, kaupassakäynnin ja kokkauksen. Naisen pitäisi myös näyttää hyvältä ja antaa auliisti seksiä illalla. Sitten nainen menee maanantaina taas töihin, hakee lapset päiväkodista, tekee ruokaa, vie harrastuksiin jne jne jne.... En mä jaksa enää tätä paskaa.. Mies saa lähteä. Minä teen itse omat innovaationi, en tee tuolla miehellä mitään.
Itse olet ne haarasi ilman ehkäisyä levittänyt, se ei ole kollektiivisesti miesten syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naisilta vaaditaan. Miehet saa vaan vetää kalsareissa kaljaa ja piereskellä kun nainen saa hoitaa kodin siivouksen, lasten harrastukset, kaupassakäynnin ja kokkauksen. Naisen pitäisi myös näyttää hyvältä ja antaa auliisti seksiä illalla. Sitten nainen menee maanantaina taas töihin, hakee lapset päiväkodista, tekee ruokaa, vie harrastuksiin jne jne jne.... En mä jaksa enää tätä paskaa.. Mies saa lähteä. Minä teen itse omat innovaationi, en tee tuolla miehellä mitään.
Itse olet ne haarasi ilman ehkäisyä levittänyt, se ei ole kollektiivisesti miesten syy.
Miesten keksinnöt eivät ole kollektiivinen ansio, jolla jokanen kattoon räkivä jonne voi keulia.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Minusta tuntuu että joku nainen tekee jotakin minun hyväkseni tänä vuonna. Yksi teininainen teki minulle aloitteen viime yönä baarissa joten vuosi on menossa oikeaan suuntaan.
Kai minä siinä samalla sitten naisten hyväksi.
"Teininainen"
Hyi saatana.
Niin juuri. Kyllä iäkkäämpiä naisia on sitten helppo provosoida viattomillakin sanavalinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
suurtekoja
Tämä tulisi määritellä paremmin.
Kyllähän suhteellisesti pienet teot voivat olla suurtekoja, riippuu ihan mihin vertaa.
Jos galaksin mittakaavalla mennään, ei miehet ole tehneet yhtään mitään, sen enempää kuin kukaan muukaan.
Itse pelastan elämää. Ja se on kullekkin pelastetulle ainutkertainen asia.
Pitäisi määritellä, onko suurteko jokin tietty tilikauden tulos? (Vaikka se olisi saatu potkimalla ihmisiä työttömyyteen.)
Onko se uusi innovaatio, jolla ihmiskunta ei tee käytännössä mitään?
Onko menestynyt teknologiayritys mikään suurteko, jos se ei maksa veroja Suomeen?
Entä jos se samalla tuhoaa koko elinympäristömme, eikö tällöin ole kyse ennemminkin suurvääryydestä?
Lisäksi pillun antaminen alkoholistille ei ole yhtäkään heistä saanut raitistumaan, joten sekään ei vaan toimi.
Minä lupaan opiskella ahkerasti, jotta minusta tulisi oman alani arvostettu tutkija... Sitten kaikki voivat valittaa miten kielihistoriallisen alan tutkijana vain hukkaan verorahoja ja miten minun pitäisi tehdä jotain oikeaa työtä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suurtekoja
Tämä tulisi määritellä paremmin.
Kyllähän suhteellisesti pienet teot voivat olla suurtekoja, riippuu ihan mihin vertaa.
Jos galaksin mittakaavalla mennään, ei miehet ole tehneet yhtään mitään, sen enempää kuin kukaan muukaan.
Itse pelastan elämää. Ja se on kullekkin pelastetulle ainutkertainen asia.
Pitäisi määritellä, onko suurteko jokin tietty tilikauden tulos? (Vaikka se olisi saatu potkimalla ihmisiä työttömyyteen.)
Onko se uusi innovaatio, jolla ihmiskunta ei tee käytännössä mitään?
Onko menestynyt teknologiayritys mikään suurteko, jos se ei maksa veroja Suomeen?
Entä jos se samalla tuhoaa koko elinympäristömme, eikö tällöin ole kyse ennemminkin suurvääryydestä?
Lisäksi pillun antaminen alkoholistille ei ole yhtäkään heistä saanut raitistumaan, joten sekään ei vaan toimi.
Katsos vain. Harvinaislaatuista älyä havaittavissa vauva-palstalla. Jos sinunlaisia naisia olisi enemmän, en vaivautuisi kirjoittamaan provoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä lupaan opiskella ahkerasti, jotta minusta tulisi oman alani arvostettu tutkija... Sitten kaikki voivat valittaa miten kielihistoriallisen alan tutkijana vain hukkaan verorahoja ja miten minun pitäisi tehdä jotain oikeaa työtä. :)
Toivon parasta urallesi mutta älä sitten valita, jos et saa korkeapalkkaista, vakituista työtä kielihistorioitsijana.
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Minusta tuntuu että joku nainen tekee jotakin minun hyväkseni tänä vuonna. Yksi teininainen teki minulle aloitteen viime yönä baarissa joten vuosi on menossa oikeaan suuntaan.
"Teininainen"
Hyi saatana.
Niin juuri. Kyllä iäkkäämpiä naisia on sitten helppo provosoida viattomillakin sanavalinnoilla.
Painu sinä paviaani vittuun täältä leuhkimasta teini-ihastuksillasi. Pesismailalla naamaan niin loppuu se ilveily. Toivottavasti jo tänä vuonna. :)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
"Teininainen"
Hyi saatana.
Painu sinä paviaani vittuun täältä leuhkimasta teini-ihastuksillasi. Pesismailalla naamaan niin loppuu se ilveily. Toivottavasti jo tänä vuonna. :)
No nyt osui ja uppos :D Heräsi vanhan naisen tukahdetut aggressiot ja väkivaltafantasiat oikein kunnolla! Sinua ei kukaan enää halua. Siihen ei auta miesten hakkaaminen.
Kristityt ovat tehneet monta merkittävää keksintöä ihmiskunnan historiassa. Olenko kristittynä itsekin vähän niin kuin ansioitunut keksijä? Ehkä enemmän kuin ateistijonnesurkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
"Teininainen"
Hyi saatana.
No nyt osui ja uppos :D Heräsi vanhan naisen tukahdetut aggressiot ja väkivaltafantasiat oikein kunnolla! Sinua ei kukaan enää halua. Siihen ei auta miesten hakkaaminen.
Toivotan pesaria sinullekin plösö jonne! :)
Täytyy toivoa että suomalaiset miehet ryhdistäytyvät, koska naiset eivät tätä maata tästä suosta ainakaan nosta. Saattaa vaan olla että lahjakkaimmat miehet pakenevat ulkomaille.
Naisten ei tarvitsisi tehdä maailman hyväksi mitään kunhan nyt ensin ymmärtäisivä tolla tekemättä pahaksi ja hankaloittamatta kaikkea. Eläisimme paratiisissa.
"Teininainen"
Hyi saatana.