Käyttäisitkö sisäpelikenkiä jumppatossuina?
Niin. Tarkoitus nyt siis ei aloittaa "uusi elämä" vaan kokeilla työnantajan työhyvinvointitoimintana paria aloittelijoiden jumppaa. Hankin ihan halvimmat mahdolliset tossut, koska realistisesti tuskin kovin monta kertaa kuitenkaan käyn...
Kommentit (7)
Olen käyttänyt viimeiset 15 vuotta, minulla on jalankoko siro 43-44, jumppakenkiä ei sen kokoisena tehdä joten käytän miesten sisäpelikenkiä. Nuorempana nolotti miesten kenkien rumat värit, mutta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Tossut? Puhutko nyt sisäliikuntaKENGISTÄ vai tossuista, joita ostetaan lapsille kerhoon/päiväkotiin...?
"Tossut" on puhekielessä ihan käytössä muistakin kuin lasten kerhokengistä. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossut? Puhutko nyt sisäliikuntaKENGISTÄ vai tossuista, joita ostetaan lapsille kerhoon/päiväkotiin...?
"Tossut" on puhekielessä ihan käytössä muistakin kuin lasten kerhokengistä. Deal with it.
Tossut on tossut, eikä kengät.
https://www.google.fi/search?q=jumppatossut&client=ms-android-samsung&p…
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt viimeiset 15 vuotta, minulla on jalankoko siro 43-44, jumppakenkiä ei sen kokoisena tehdä joten käytän miesten sisäpelikenkiä. Nuorempana nolotti miesten kenkien rumat värit, mutta ei enää.
Kiitos. Löysin just sisäpelikengät, jotka on mukavamman näköiset kuin saman hintaluokan jumppatossut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossut on tossut, eikä kengät.
https://www.google.fi/search?q=jumppatossut&client=ms-android-samsung&p…
Älä viitsi. Et ole varmaan koskaan kuullut lenkkitossuistakaan?
Olisiko jotain sanottavaa itse aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Löysin just sisäpelikengät, jotka on mukavamman näköiset kuin saman hintaluokan jumppatossut.
Jumppatossut maksaa 5,90 Tokmannissa.