Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; suhde samassa talossa asuvien välillä?

01.01.2016 |

Kuinka yleistä on semmoinen että samassa kerrostalossa asuvien välille kehittyy suhde ja miten se vaikuttaa asioihin?
Voiko samassa rapussa asuville ihmisille kehittyä yhden yön juttua vai onko logistisista syistä aina kyse pidemmästä 'säädöstä'?
Minkälainen etiketti on kerrostaloseurustelussa? Voiko naista pyytää kahveille rapussa ja tutustuminen suorittaa jossakin kaukana talon ulkopuolella vai kutsua piankin asuntoon vierailemaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tällaisesta kuullut.

Vierailija
2/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi kyllä aika kätevältä. Ei tarvitsisi asua yhdessä mutta seura ei olisi koskaan kaukana.

Mitenkähän sitten jos tulee ero; pitääköhän toisen sitten muuttaa pois vai voivatko vielä asua samassa osoitteessa ja pysyä hyvän päivän tuttuina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun tulin kaupungilta ja portaissa vastaan tuli muutama ihan sympaattinen, mutta vähän varautunut naikkonen. Kysyin rempseästi mihin he ovat menossa ja sain vastauksenkin.

Olisi mukavaa kun joku voisi joskus pysähtyä ja kysyä haluaisinko minäkin mukaan. Sitten voisimme jutella, tanssia, tutustua ja illan päätteeksi nukkumaan jomman kumman kämppään.

Alapeukuista päätellen tämä kyllä rikkoisi jotakin naisten salaista AV-koodia.

Vierailija
4/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi. Pitäisiköhän sittenkin jonakin monista epätoivon hetkistäni alkaa iskeä yläkerran miestä. Hän ei kyllä yhtään kiehdo minua, mutta voisihan sitä kokeilla. Sinänsä.. hän ei ikinä edes tervehdi, kun sanon päivää..

Vierailija
5/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summer78 kirjoitti:

Ei hitsi. Pitäisiköhän sittenkin jonakin monista epätoivon hetkistäni alkaa iskeä yläkerran miestä. Hän ei kyllä yhtään kiehdo minua, mutta voisihan sitä kokeilla. Sinänsä.. hän ei ikinä edes tervehdi, kun sanon päivää..

Parempihan se on omasta rapusta kumppani ottaa kuin mennä merta edemmäs kalaan. Jos jättää takin talokaverin naulaan, ei tarvitse edes narikkamaksua maksaa.

Vierailija
6/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Summer78 kirjoitti:

Parempihan se on omasta rapusta kumppani ottaa kuin mennä merta edemmäs kalaan. Jos jättää takin talokaverin naulaan, ei tarvitse edes narikkamaksua maksaa.

Pitäisi kyllä ensin opetella olla pelkäämättä miehiä. Ujoudenkin voisi poistaa ja siiten pitäisi olla kaunis.

Njääh. Ajatushan oli kuollut jo syntyessään.

Vierailija
7/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö saksan kielestä? Minä olen käynyt pitkän saksan.

Vierailija
8/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Tykkäätkö saksan kielestä? Minä olen käynyt pitkän saksan.

Se on melkein kuin toinen kotimainen minulle. :)

9/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että naapuri on lähes yhtä huono vaihtoehto kuin työkaveri. Eron sattuessa toista on melkein mahdotonta vältellä ja draama sen kuin kasvaa kun uudet kumppanit astuvat mukaan kuvioon..

Vierailija
10/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tanssimassa. Pitkään olin ihan yksin; sitten tyttöporukka tuli lopulta kaveriksi ja kun tuli hitaiden paikka, yksi minua aiemmin katsellut nuori tyttönen tuli tanssimaan eteeni ja kyselemään tanssiasioista ja vaatimaan uusia liikkeitä. Juttelimme vähän aikaa vielä musiikin päätyttyä ja sitten hän liittyi johonkin toiseen porukkaan enkä halunnut olla tunkeileva tai jäädä siihen arpomaan, joten haihduin sitten paikasta.

En tiedä olisiko tyttö halunnut tulla katsomaan hamsteria vai oliko hän vain utelias. Joka tapauksessa en kerennyt tutustua häneen tarpeeksi.

Tuli tietysti vähän haikea olo näin kotiin päästyä; yksinäisyys tuli vastaan kuin kodin seinä. Ymmärrän toki sen että nainen meni ryhmäpaineesta jonnekin muualle, koska oli siinä valokeilassa ja minusta tuntui että jotkut miehet viittelöivät minua kohti ja virnuilivat. Varmaan itsekin olisin saattanut samanlaisessa painostavassa tilanteessa tehdä samoin...ainakin joskus. Joka tapauksessa tyttö olisi voinut olla kallis aarteeni jos olisi malttanut vielä hetken juomansa kanssa.

Vierailija
11/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn painamassa alakerran Tiinaa. Se lähti siitä että ex-muija toimitti naikkosen mun oven taa lainaamaan puhelinta multa.

Olenmme siis jo yli vuoden ajan tapailtu, joulut ja uudetvuodet yhdessä , että näin

Vierailija
12/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, Mies29 kuitenkin miettii missä asennossa panosi marsuamperseeseen ja ottaako marsy älipäätään mies29n pientä kikkeliä hanuriin

Vierailija
13/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että naapuri on lähes yhtä huono vaihtoehto kuin työkaveri. Eron sattuessa toista on melkein mahdotonta vältellä ja draama sen kuin kasvaa kun uudet kumppanit astuvat mukaan kuvioon..

+1, ja sitten kun vanha suola janottaa niin nussitaan sitten naapuria ja uutta kumppania ja... lopulta sitten kaikki kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme