Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen27v:llä ei ole ihmisarvoa!

Vierailija
01.01.2016 |

Se on todella surullista ettei näe itsessään mitään vikaa. On vaan aina kiusattu koulussa, vanhemmat hakanneet, ollut masennusta ja myöhemmin se lapsettomuussotku, hoidot yms. Kaikki on muka jonkun muun vika. Mitä arvoa tuollaisella ihmisellä on? Ei niin mitään.

Koska tämä henkilö on nykyään kuitenkin viimein äiti, toivon hänelle ainoastaan lapsen takia hyvää. Toivottavasti pystyy tarjoamaan lapselle jotakin. Hänelle itselleen persoonana en toivo yhtikäs mitään hyvää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ei valitettavasti pysty tarjoamaan mitään lapselleen. Taannoin se keskenmenokin oli niin minä minä minä soopaa, kun ei saanut tukea niin itki ja raivosi sitä sitten. Miten helvetissä mies olisi tuollaista valittajaa jaksanut tukea?

Vierailija
2/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä surullista on miten jaksatte toivoa yhdelle ihmiselle vaan pahaa, aikuiset ihmiset. Miten olisitte itse selvinneet kiusaamisesta, väkivallasta ja siitä ettei ne lapset tulekaan helpolla?? Voisitte jättää Elisan rauhaan jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Miksi teissä herättää vihaa ihminen, joka on ollut koulukiusattu tai kokenut perheväkivaltaa? Noista lapsettomuushoidoista voi olla montaa mieltä, mutta ei sekään oikeuta törkeään haukkumiseen!

Vierailija
4/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä, kuka tää on?

Mies 28v:n muija?

Vierailija
5/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ei valitettavasti pysty tarjoamaan mitään lapselleen. Taannoin se keskenmenokin oli niin minä minä minä soopaa, kun ei saanut tukea niin itki ja raivosi sitä sitten. Miten helvetissä mies olisi tuollaista valittajaa jaksanut tukea?

No mitä jos itse saisit keskenmenon kun kauan toivottu raskaus alkaisi, eikä ketään olisi tukena? Kyllä luulen että valittaisit ihan samalla tavalla.

Vierailija
6/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä, kuka tää on?

Mies 28v:n muija?

Onneton eukko, joka aloittanut lähinnä ketjuja lapsettomuushoidoistaan, keskenmenostaan ja viimein onnistuneesta raskaudesta

http://www.vauva.fi/keskustelu/4378488/ketju/raskaana_ivf_hoidolla_kysy…

Aina ei kirjoita nimellään, mutta esim tässä yksi ketju

Vierailija
7/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Miksi teissä herättää vihaa ihminen, joka on ollut koulukiusattu tai kokenut perheväkivaltaa? Noista lapsettomuushoidoista voi olla montaa mieltä, mutta ei sekään oikeuta törkeään haukkumiseen!

Niinpä. Aika sairasta. Ja kuvitellaan että tunnistetaan kuka mitkäkin viestit on kirjoittanut. Harhaisia mielipuolia nuo nettikiusaajat näyttää olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan