Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta yritetty koskaan oikeasti ostaa seksiä

Vierailija
01.01.2016 |

Ei vain huudettu loukkauksena hintaa vaan todella tarjottu rahaa että antaisit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Ihan oikeasti ja vakavissaan baarissa eräs mies tarjosi viittä tuhatta markkaa siitä... En kyllä lähtenyt mihinkään.

Vierailija
2/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hinnoittelin yläkanttiin eikä tullut kauppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme kyllä.

Sinkkumies

Vierailija
4/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eka kerran ikää oli 14 tai 15.. Suomalaiset miehet on niin ritarillisia..

Vierailija
5/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, 17-vuotiaana Helsingin Töölössä kadulla joskus kymmenen aikaan illalla kun olin matkalla kotiin kaverin luota. Kyseessä oli siistiin pukuun pukeutunut keski-ikäinen mies joka tuli tarjoamaan tulta kun kaivoin röökit taskusta. Vaikutti siltä että partioi siinä kadunkulmassa ja teki tarjouksia ihan rutiinipohjalta.

Vierailija
6/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan livenä on vain kyselty olenko koskaan maksanut siitä, ilmeisesti vihjeenä että voisin kenties maksaa miehelle.

Vierailija
7/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, muistan kun olin opiskelija ja kuljin kaverieni luona Kalliossa, asuivat lähellä Vaasankatua ja Aleksis Kiven katua, juuri silloin kun alueella alkoi ilotyttöralli.

Usein ihan päiväsaikaan tuolla kävellessä alkoivat autot seurata ja tuli ehdotuksia. Ehdotuksia sai ihan lapsi toisessa kädessä ja Alepan kassi toisessa liikkuva perheenäitikin. Kuljin itse tennareissa ja farkuissa ja löysissä huppareissa mutta se ei herrojen hinkua hidastanut vaan useamman kerran auto pysähtyi ja ikkunasta ruvettiin tekemään kauppaa.

Täytyy sanoa, että oli todella ällöttävää joutua kauppatavaran asemaan. Vielä enemmän huolestutti se, että pelkkä tieto, että noilla kaduilla seisoi yöllä itäeurooppalaisia ilotyttöjä, pisti miesten päät niin sekaisin, etteivät erottaneet yötä päivästä, suomalaista venäläisestä, eivätkä perheenäitiä tai opiskelijaa prostituoidusta. Kaikki naiset ja tytöt olivat yhtäkkiä vapaata riistaa 24/7.

Vierailija
8/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin Vallilassa Helsingissä ja odotin bussia töiden jälkeen Aleksis Kiven kadun bussipysäkillä.

Volvo pysähtyi eteen ja kuljettaja jäi odottamaan, että kävelen auton luo.

Takapenkillä olivat luotettavan ja kunnollisen suomalaisen miehen tasosta kertovat (onneksi tyhjät) lasten turvaistuimet. 

En kävellyt. Olin kauhistunut siitä, että minua luultiin huoraksi.

Toivon, että miehen vaimo jätti hänet, koska saastan kanssa on turha elää.

Vierailija
9/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 kun joku ukko yritti tarjota minulle 100 mk jos katson kun hän runkkaa. Myöhemmin on kyselty hintaa, mistä ei ole sen kummempaa keskustelua syntynyt, koska minulla ei ole mitään hintaa ja harrastan seksiä vain sellaisen kanssa josta pidän.

Vierailija
10/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tarjottu rahaa pikkuhousujen näyttämisestä (20 markkaa) sekä siitä, että katsoisin miehen runkkaamista (200 markkaa). Myös tuntitaksaa on kyselty. Nämä tapahtuivat ollessani 12-16-vuotias.

Vierailija
11/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parikymmentä kertaa netissä, pari kertaa livenä.

Vierailija
12/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi kertaa joskus nuorena. Ja lisäksi ne huutelut perään.

Vierailija
13/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarjottu sekä baarissa että ohikulkevasta autosta. Viimeisin näistä vielä hidasti jäi inttämään, huutelivat solvauksia perään, kun pakenin paikalta. Ehdin nähdä sen, että iso miesporukka oli siellä autossa. Remusta päätellen olivat ihan suomalaisia, toisistaan 'voimaantuneita' miehiä. Ihan porukalla päätettiin naista halventaa, hidastaa ajoneuvoa ja ajaa perässä törkeiden kommenttien kera.

Vierailija
14/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään yritetty köyhänä opiskelijana 90-luvun lama-aikaan vedätin hinnat niin hurjiksi kun pystyin. Silloin tuli juuri nämä venakot, joilla luki pilu 5mk kämmenessä.

Vierailija
15/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Oltiin teininä tyttökaverin kanssa liftaamassa yömyöhällä ja autoja meni tosi harvakseltaan. Sitten yksi pysähtyi ja onnessamme ajateltiin että vihdoin päästään pois pakkasesta.

Mutta mies sanoikin että antaa kyydin jos maksetaan luonnossa. Ei ensin oltu uskoa että mies on tosissaan, mutta niin vaan jäätiin ilman kyytiä sitten.

Vierailija
16/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
17/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarityöpaikassa kyllä. Päivän palkkaa tarjosi useampikin. En suostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi