Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä/ketkä sinua inspiroivat?

Vierailija
01.01.2016 |

Moi!
Olen 17 vuotias tyttö ja haluaisin kysyä mikä teitä inspiroi tekemään jotain mikä ei niinkään huvittaisi?
Itseäni inspiroi Emma Watson sekä One Directionin pojat ja 5 Seconds Pf Summerin pojat.
Emma Watson siksi koska hän on niin varma kaikesta mitä tekee ja kertoo mielipiteensä maailmalle.
One Directionin pojat Louis, Liam, Niall ja Harry siksi koska he tsemppaavat aina fanejaan tekemään parhaansa ja esim. Niall toivotti onnea loppukokeisiin ja kertoi rakastavansa meitä vaikka kokeet menisivät huonosti.
5 seconds of Summerin pojat siksi koska he twiittaavat usein jotain tähän tyyliin "you are important for many people and i'm one of them" ja he ovat aina täällä fanejaan varten.
En halua tähän mitään ikäviä kommentteja siitä että olen todella nuori blah blah vaan haluaisin että vastaatte kysymykseeni 🙈

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä katson

Emma Watson

hymähtää.

Mulla tuntuu

että punkka

rymähtää.

Kun mä katson

viaton Watson

pois jo käy.

Kun mä herään

niin ei Emmaa

enää näy.

Aatoksein on

Emmassa.

Missä hä lie

jemmassa..?

Tule Watson

takaisin.

Kaiken kanssas

jakaisin.

Watson ain

inspiroi.

Katson vain

Emmaa ain.

Vierailija
2/3 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kykenevät säilyttämään vaatimattomuutensa menestyksestä huolimatta. Ihmiset, jotka ovat määrätietoisia, mutta omaavat suhteellisuudentajun.

Ihmiset, jotka ovat kaikilla mahdollisilla tavoilla sinua parempia, mutta silti istuvat mielellään kahvilla kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gandhi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi