Nyt maistuisi jääkylmä huurteinen olut!!!
Mutta jääkaapissa ei ole, eikä kaupasta enää saa. :(
Baarissa oluet eivät Suomessa jostain syystä ole kunnolla kylmiä. Ulkomailla asuessani baareista sai jääkylmää olutta kunnon vaahdolla, täällä baarioluet on kusenhaaleita ja vaahdottomia joten en käy baareissa.
Kommentit (17)
Minulla on jääkylmää lonkeroa. Kyllä on hyvää.
Ja suomessa tätä :
http://www.google.fi/search?q=iso+karhu+tuoppi&tbm=isch&oq=iso+karhu+tu…
Haaleaa ja vaahdotonta. Kirpeää ja hapanta, ei raikasta ja huurteista.
Jaa, kyllä minun lähikapakastani saa oluen jäähdytettyyn tuoppiin. kun huomaa pyytää. Näin talvella ei kyllä sellainen maistu. Mieluummin otan portterin, joka voi olla vaikka huoneenlämpöinenkin.
Jos jääkaappikylmä olut on jääkylmää, jääkaappi on säädetty liian kylmälle.
Ap, onko huurteinen olut sinusta hyvän makuista vai onko mielitekosi viimekätisenä päämääränä humaltuminen? Ole rehellinen!
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko huurteinen olut sinusta hyvän makuista vai onko mielitekosi viimekätisenä päämääränä humaltuminen? Ole rehellinen!
Oh, tämä olikin näköjään jo vanhempi ketju – aloittaja tuskin sattuu olemaan paikalla.
Osaisiko joku toinen oluesta haaveileva vastata kysymykseeni rehellisesti?
7
Kyllähän sitä baareista pulloja ja tölkkejäkin saa jos ei halua hanasta juoda
Auton ikkuna on pakkasyön jälkeen huurteinen. Huurteista olutlasia en ole koskaan nähnyt.
Miksi meitä suojellaan yhdeksän jälkeisellä oluella?
Tulin Suomeen ja yritin ostaa olutta kympiltä. Olin unohtanut miten omituinen maa Suomi on outoine sääntöineen. Miksi makeisille tai tupakalle ei ole samaa yhdeksän jälkeistä kieltoa?
Vierailija kirjoitti:
Auton ikkuna on pakkasyön jälkeen huurteinen. Huurteista olutlasia en ole koskaan nähnyt.
Minä olen nähnyt, pakastimesta jossain lämpimässä maassa otetun, ihan oli samanlaisessa huurteessa kuin auton klasit, ei toki pitkään +30asteen helteessä.
Kaikkea paskaa porukka haluaakin juoda.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meitä suojellaan yhdeksän jälkeisellä oluella?
Tulin Suomeen ja yritin ostaa olutta kympiltä. Olin unohtanut miten omituinen maa Suomi on outoine sääntöineen. Miksi makeisille tai tupakalle ei ole samaa yhdeksän jälkeistä kieltoa?
Suomea johtaa uskovaiset päättäjät. Siksi.
Alkoholi on saatanasta ja paha asia. Jeesus ei tykkää ihmisistä jotka juovat olutta yhdeksän jälkeen. Seon suora lainaus ramatusta.
Mika kirjoitti:
Kyllähän sitä baareista pulloja ja tölkkejäkin saa jos ei halua hanasta juoda
Ei saa Suomesta korkkaamattomana ja ei saa viedä ulos. Se on jumalauta paska maa tämä Suomi jos vertaa esimerkiksi Belgiaan jossa mamukaupoista saa olutta ja kirkkaita läpi yön.
Iltayhdeksän jälkeen ei kannata myydä, koska tosikäyttäjät ovat sammuneet jo iltakuudelta.
Mulla olis tuol 9lavaa, monta maistus
Eli tältä näyttää usein ulkomailla hanaoluet:
http://www.google.fi/search?q=freezing+cold+beer&prmd=ivns&source=lnms&…
Kyllä maistuisi!