Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia fanitus kohteita teidän lapsilla on?

Vierailija
01.01.2016 |

Otsikko kertookin jo kysymykseni.
Meilla 13 vuotias on rakastunut One Directioniin, tykkännyt bändistä 3 vuotta. 5 Seconds Of Summer on myös iso osa tytön elämää ja näkee bändin myös kesällä kun tulevat Suomeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (myöskin 13-vuotiaalla) tyttärellä on kaverinsa kanssa jokin kääpiöfanituskausi :D Games of Thorne sarjassa on joku karkeakasvoinen kääpiö tai lyhytkasvuinen, jonka kuvia on nyt sitten useampia neidin seinällä.

Onneksi näitä tulee ja menee ;)

Vierailija
2/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15 vuotias on rakastanut 5 vuotta Justin Bieberiä ja isot itkut saatiin jouluna kun sai lahjaksi liput Purpose kiertueen Suomen keikalle. Mutta mielestäni on ihanaa että tytöillä ja miksei pojillakin on tälläisiä lempi bändejä ja laulajia joille omistaa elämänsä. Meillä ainakin Justin näkyy jokapäiväisessä arjessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun (myöskin 13-vuotiaalla) tyttärellä on kaverinsa kanssa jokin kääpiöfanituskausi :D Games of Thorne sarjassa on joku karkeakasvoinen kääpiö tai lyhytkasvuinen, jonka kuvia on nyt sitten useampia neidin seinällä.

Onneksi näitä tulee ja menee ;)

No nii'in! Luulin tuon One Directionin fanituksen loppuvan Suomen keikan jälkeen mutta ei :D tänäänkin tytär itkenyt kun Louis Tomlinsonin ( yksi bändin jäsen ) on huomattu laihtuneen paljon ja kyllä minustakin poika näytti sairaalta. Kyllä mahtaa kiertue-elämä olla rankkaa!

Vierailija
4/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias fanittaa roska-autoja ja muita isoja koneita.

Vierailija
5/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän fanittivat joskus 200 vuotta sitten... :D

Vierailija
6/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12-v poika rakastaa Jenni Vartiaista, hänen musiikkiaan ja naista itseään. Kun poika sai kuulla että Jenni tykkää nuorista miehistä, innostui ja aikoo muutaman vuoden kuluttua kuulemma kosia Jenniä...Pitäisikö viedä jonnekin lastenpsykiatrille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi