Jättäisitkö ulkonäköäsi haukkuvan miehen?
Kommentit (17)
En ole toistaiseksi jättänyt, sillä hän on lastemme isä. Mutta pahimmillaan hän haukkuu ulkonäköäni ja ikääni useita kertoja päivässä todella ilkeästi, vihjailee vaihdevuosista (olen 35+) sekä tokaisi "hyi h*lvetti" nähdessään mut alastomana tulossa suihkusta, vaikka olen suht sopusuhtainen, 173cm ja 59kg. Ne raskausarvet ja liian muodokas peppu ovat hänelle liikaa. Seksiä ei ole ollut enää 2,5 vuoteen tässä 3,5 vuotta kestäneessä avioliitossani. Mutta lasten takia olen kärvistellyt ja niellyt solvaukset.
Edellinen jatkaa: mies itsekin tunnusti menneensä naimisiin kanssani vain saadakseen jälkikasvua -- muuten hän ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
En ole toistaiseksi jättänyt, sillä hän on lastemme isä. Mutta pahimmillaan hän haukkuu ulkonäköäni ja ikääni useita kertoja päivässä todella ilkeästi, vihjailee vaihdevuosista (olen 35+) sekä tokaisi "hyi h*lvetti" nähdessään mut alastomana tulossa suihkusta, vaikka olen suht sopusuhtainen, 173cm ja 59kg. Ne raskausarvet ja liian muodokas peppu ovat hänelle liikaa. Seksiä ei ole ollut enää 2,5 vuoteen tässä 3,5 vuotta kestäneessä avioliitossani. Mutta lasten takia olen kärvistellyt ja niellyt solvaukset.
Joopajoo, lapsillehan tekeekin hyvää kuulla kuinka äitiä haukutaan!
Todellakin jättäisin! Ketään ei saa haukkua!
Tietysti jättäisin. Ei suhteessa tarvitse kestää minkäänlaista mitätöintiä, haukkumista tai muuta henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos tämä ei ollut provo, niin lue nyt toi tekstisi uudestaan...
Jättäisin vaikka haukkuisi mistä syystä tahansa. Miksi en jättäisi? Ei mun tarvitse olla sellaisessa suhteessa, missä mua haukutaan. En itse hauku ketään, eikä mun tarvitse kuunnella haukkuja itsekään.
Olen jättänyt ja todennut, että hakekoon sen näköisen mikä miellyttää :)
Mistä syystä haukkuukin, kannattaa lähteä. Joskus vaan lähteminen voi olla vaikeaa.
Totta kai jättäisin. En suostu olemaan suhteessa, missä minua yritetään satuttaa millään tavalla.
Rakkaus kaiken se kestää , pitää vähän palautetta kestää
Jätin. Ukko arvosteli vartaloa (hoikka olen) ja nököhampaitani, joille en mitään voi. Haukuin sitten samalla mitalla takasin hänen rumia silmiä. Helposti voi päätellä, että eroon tuollainen johtaa.
Jättäisin. Kertoo paljon henkilön älykkyydestä, jos on tieten tahtoen sellaisen ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei itseä miellytä.