Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kans!

Vierailija
01.01.2016 |

Tv:ssä joku sanoi tänään naulan kantaan. Jos teet paljon töitä tai teet vähän töitä tai et tee lainkaan - kaikille kuuluu sama 'liksa'. Toisille vain veronmaksajien pussista. Näin Suomessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliturva uusiksi. Ammattiliitot ovat suurimpia syyllisiä. Ammattiliiton jäsenet maksavat minimaalisen summan ja suurin maksaja on valtio eli sellaisetkin veronmaksajat ä, jotka eivät työttömyyskassaan edes kuulu.

Vierailija
2/4 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan veroni mukisematta. Yhteiskunnan täytyy huolehtia jokaisesta. Entä jos joutuisit itse työttömäksi ja sinut jätettäisiin oman onnesi nojaan? Entä jos läheisesi tai sinä kärsisit mt-ongelmista? Palkkaus menee melko oikeudenmukaisesti, että vaativasta työstä saa hyvää liksaa, kun taas vähemmän vaativasta huonompaa. Tukien varassa eläjät tulevat toimeen, mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa. Lakkaa kadehtimasta muita ja keskity omaan elämääsi! Kokeile vaikka työttömyyttä ja elämää korvauksilla, jos siitä kiikastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ammattiliitto ja työttömyyskassa liittyvät toisiinsa? Liittoon kuuluminen ja maksujen maksaminen ei tuo sinulle ansiosidonnaista. Joka muuten maksetaan peruspäivärahan päälle. Tosi moni luulee että se koko raha tulee kassalta. Sieltä tulee vain ansio-osa.

Vierailija
4/4 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki saisivat saman rahan, riippumatta siitä, mitä ja miten paljon tekisivät, miksi kukaan tekisi mitään? Ihmisluonne on PÄÄSÄÄNTÖISESTI laiska ja yli 95% porukasta olisi tekemättä mitään tai vääntäisi jotain väsynyttä puolivillaista tulosta. Hyvin pian ei olisi mitään veronmaksajia, joiden pussista se raha tulisi.

Neuvostoliitto oli hyvä esimerkki tällaisen järjestelmän toimivuudesta, tuotteet, palvelut ja toiminnot järjestäen luokatonta kuraa vaikka resursseja olisi ollut mihin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän