Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fuengirola, voitko suositella matkakohteeksi?

Vierailija
01.01.2016 |

Katselin tuota, jos vuokrais tuolta läheltä talon lomalle kesäaikaan. Meitä siis 2 keski-ikäistä ja tuolloin 11-vuotias. Heinäkuussa tarkoitus mennä, mutta tuskin vielä tänä vuonna. Tässä vasta suunnittelen matkaa. Aiemminkin ennen reissua, varasin asunnon jo erittäin ajoissa ja sitten heti perään lennot, kun tulivat myyntiin. Mitä voisit suositella tuolta, paikkoja, ruokaravintoloita, vuokrattavia huviloita/taloja jne. Millaiset uimarannat tuolla yleisesti ovat? Syvä/matala ranta, kovin tuulinen??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas kokeneemmat mikä on luotettava nettisivusto, mistä villa kannattaa varata?

espanja.org kautta löydät tietoa, vinkkejä ja linkkejä.

Me ollaan käytetty www.vrbo.com

Tutuilla on viime kesän Espanjan reissulta airbnb:stä huonoja kokemuksia Barcelonan suunnalla. Mutta, heillä saattoi olla vaan huono tuuri

Vierailija
22/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuengirola on ihana lapsiperheen lomapaikka, vuoden ympäri. Rannat on hyviä, henkilökohtainen suosikkini on Carvajalin ranta. Ruoka on laadukasta ja edullista, Fuengirolassa minun suosikkiravintolani on uusi lebanonilainen Beirut Cafe, mahtava ruoka ja maailman paras palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas kokeneemmat mikä on luotettava nettisivusto, mistä villa kannattaa varata?

Tutuilla on viime kesän Espanjan reissulta airbnb:stä huonoja kokemuksia Barcelonan suunnalla. Mutta, heillä saattoi olla vaan huono tuuri

Mitä tapahtui :( meillä on kaksikin tuttavaperhettä, jotka reissaavat useita kertoja vuodessa ympäri maailmaa ja ovat pitkään käyttäneet tuota. Toinen on vuokrannut myös omaa kotiaan siellä. Heillä on vain hyviä kokemuksia ja heidän rohkaiseminaan aiomme myös itse ensi kesänä vuokrata asunnon tuolta kautta Italiasta. Mutta toki aina on mahdollisuus, että osuu huono tuuri kohdalle. 

Vierailija
24/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lännempää taloja, eli Estepona, Duquesa esimerkiksi. Auto taitaa vaan olla tarpeellinen. Auton saa vuokrattua hyvinkin edullisesti.

Vierailija
25/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui :( meillä on kaksikin tuttavaperhettä, jotka reissaavat useita kertoja vuodessa ympäri maailmaa ja ovat pitkään käyttäneet tuota. Toinen on vuokrannut myös omaa kotiaan siellä. Heillä on vain hyviä kokemuksia ja heidän rohkaiseminaan aiomme myös itse ensi kesänä vuokrata asunnon tuolta kautta Italiasta. Mutta toki aina on mahdollisuus, että osuu huono tuuri kohdalle. 

Tämäkin perhe on käyttänyt paljon ja myös muualla kuin Espanjassa. Asunto oli likainen ja huonossa kunnossa. Lapsiperhe kyseessä, eli ovat tarkkoja kun valitsevat asuntoa.

Me ollaan käytetty tuota vrbo.com -palvelua, viimeksi Lontoossa. Ei ole vielä osunut huonoja kohdalle, eli kuvat ovat pitäneet paikkansa

Vierailija
26/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuengirolassa on parempi ranta kuin Esteponassa ja meri lämpimämpää. Jos haluaa rauhallisen alueen lähellä junarataa se on Torremuelle. Siellä pärjää ilman autoa.

Vierailija
27/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin perhe on käyttänyt paljon ja myös muualla kuin Espanjassa. Asunto oli likainen ja huonossa kunnossa. Lapsiperhe kyseessä, eli ovat tarkkoja kun valitsevat asuntoa.

Me ollaan käytetty tuota vrbo.com -palvelua, viimeksi Lontoossa. Ei ole vielä osunut huonoja kohdalle, eli kuvat ovat pitäneet paikkansa

Täytyy tutustua siihen myös. Miten se toimii? Onko millaiset takuut  ym. Tapahtuuko vuokraaminen suoraan omistajalta?

Vierailija
28/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on näköjään muutkin tulleet kyselemään esim. noista asuntojen välitysfirmoista. Minä siis ap. kyselijä. Itse vuokrasimme homeaway.fi kautta viime kesänä Mallorcan asunnon. Hyvin kaikki toimi. Asunnon sijainnin suhteen olin erittäin tyytyväinen ja kaikki muukin sujui hyvin. Vain tuo muutaman yön rauhattomuus ja esim. ruokapöytä oli aika huono (juntattu kiinni pulteilla seinään ja alkoi sieltä aina valuen irtoamaan, sai koko ajan varoa, ettei irtoa), sekä pari huonoa terassituolia, joista irtoili puuosia vähänkään painavamman istuessa. Eikä mitään ohjetta esim. sähkölieden käyttöön, mutta kyllä se tuli sitten kokeilemalla testattua.  Myöskään kaikki pannut eivät käyneet yksiin levyjen kanssa, että tällaisia pikkujuttuja.

Vierailija
29/29 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kun siellä on Suomi kortteli. Nimittäin hyvä katsastaa paikka koska monet muuttaa sinne, kun on eläkkeellä.

Itse haluaisin sinne ihan sen takia, kun siellä asuu paljon suomalaisia ja olen jo 50v. niin ei tiedä vaikka sinne joskus muuttaisi ihan ilmaston takia.