Mitä te teette krapulassa`?
Mä olen av:lla ja nuokun. Pitkitän suihkuun menoa ja stressaan kaupassa käynnistä. Näin tänään
Kommentit (28)
Enpä enää edes muista mitä krapula on.Lopetin alkoholin käytön kokonaan.(T.ex-juoppo).
Joskus on tietyn tyyppisessä krapulassa aivan raivoisa panetus ja pikkupervo olo. Silloin jos sattuu olemaan vieressä miellyttävä henkilö jolla myös sopiva mielentila alkaa sellainen myllytys, että huh huh...
Ihan järkyttävä krapula, mutta leivon korvapuusteja, koska lupasin tuolle synttärisankarille.
- mummo -
Vierailija kirjoitti:
Aika peruskaava:
- hidas aamiainen (kahvia, vaaleaa leipää, itsetehty smoothie ym) jonka aikana selailen FB:tä, AV:ta tai katson telkkaria
- lähden uimahalliin jossa saunon, kylven ja uin koko sen 2h tuntia minkä siellä saa olla :)
- teen hyvää ruokaa
- katselen elokuvia tai roikun täällä
- (joskus käyn yhdellä kaljalla, riippuu vähän)
- teen reippaan kävelylenkin ennen nukkumaanmenoa
Tämä henkilö ei ole tainnut oikeata krapulaa nähdäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika peruskaava:
- hidas aamiainen (kahvia, vaaleaa leipää, itsetehty smoothie ym) jonka aikana selailen FB:tä, AV:ta tai katson telkkaria
- lähden uimahalliin jossa saunon, kylven ja uin koko sen 2h tuntia minkä siellä saa olla :)
- teen hyvää ruokaa
- katselen elokuvia tai roikun täällä
- (joskus käyn yhdellä kaljalla, riippuu vähän)
- teen reippaan kävelylenkin ennen nukkumaanmenoa
Liikunta krapulassa on hengenvaarallista. Äkkikuoleman vaara perusterveelläkin!
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä krapula, mutta leivon korvapuusteja, koska lupasin tuolle synttärisankarille.
- mummo -
Ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Juon muutaman korjaavan. Se on kuitenkin taitolaji, ei saa lähteä lapasesta.
Monta kannattaa? Olen juonut jo kolme ja tekisi mieli lisää. Suurimmaksi osaksi vain sen takia, koska on tylsää.
Alkoholismi. Aivot ovat jo niin muuttuneet alkoholin vaikutuksesta että yhden illan dopamiinimyrsky on monen päivän vajeen arvoinen. Alkoholi on huume joka kaappaa mielihyväjärjestelmän tehokkaasti samaan tapaan kuin morfiini, heroiini, kokaiini, amfetamiini.