Lue tämä jos teinien suhdedraamat kiinnostaa
Olen ollut ehkä kuukauden ihastunut yhteen poikaan. Loman alussa selvisi, että hänkin on ihastunut muhun. En siis ole nähnyt häntä lainkaan sen jälkeen. Pelkään kuitenkin jatkuvasti, että häntä ei enää kiinnosta, vaikka oikeastaan mitään järkeviä perusteluja siihen ei edes ole. Ja eipä tässä muuten mitään, mutta olen kehittänyt aiheesta kauhean numeron ja olen avautunut ystävälleni, joka on kertonut poikaystävälleen, joka on tämän ihastukseni paras kaveri. Eli tiedän, että se poika johon olen ihastunut saa myös tietää, että analysoin hänen viestejään ja sitä, että miksi hän ei lähetä viestiä. Ja sitten häntä ei ainakaan enää kiinnosta. Pelkään, että hän alkaa ottaa etäisyyttä ja ajattelee, että olen joku pakkomielteinen hullu. Meidän täytyy siis erinäisistä syistä pakosta nähdä koulussa vielä ainakin melkein kaksi kuukautta, eli olisi kauheaa jos tulisi yhtäkkiä kiusallinen tunnelma, kun ennen olemme tulleet niin hyvin toimeen heti alusta asti. En vain saa mielenrauhaa kun ajattelen, että hän pitää minua ihan hulluna jos saa kuulla kriiseistäni :( Toivottavasti joku osaa auttaa jotenkin.
Ollaan siis kaikki 17v, vaikka kuulostaakin varmaan enemmänkin 13-vuotiaiden touhulta.
Kommentit (4)
no tuskin se poika pahastuu tuommosesta,varmaan vaan ajattelee että "jaa"
Sama meno jatkuu vanhemmalla iällä, ei se miksikään muutu.
No voi kuinka söpöä.