* Tammitähtöset viikkoon 7 *
TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:
Nimimerkki: Kumppani/
Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin
Asuinpaikka: Keski-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
Nimimerkki: ohranjyvä
Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33
Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
Lasten iät: -
♥Nimimerkki: fiikuna
Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24
Asuinpaikka: helsinki
Lasten iät: poika 6kk
♥Nimimerkki: elaine80
Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: esikoinen toiveissa
Nimimerkki: P76
Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat
Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki:Piqu
Oma ja miehen ikä:28/28
Asuinpaikka:pirkanmaa
Lasten iät:poika 5/04
Nimimerkki: Anniliinu
Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28
Asuinpaikka: kainuu
Lasten iät: 3 v
Nimimerkki:Joonatan05
Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27
Asuinpaikka:Oulun lääni
Lasten iät:10kk
♥Nimimerkki: Signorina-Iiris
Oma ja miehen ikä: 25 ja 27
Asuinpaikka: Tampereen seutu
Lasten iät: tyttö 08/04
Nimimerkki: Neitinokkonen82
Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v
Asuinpaikka: Oulu
Lasten iät: Ensimmäinen työn alla
Nimimerkki: Amy75
Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79
Asuinpaikka: etelä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki: Pipu-77
Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32
Asuinpaikka. Tampere
Lasten iät: Esikoinen haaveissa
Nimimerkki: hyrre_72
Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi
Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä
Lasten iät: 2v 8 kk
Nimimerkki: Beebi
Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v
Asuinpaikka: Varsinaissuomi
Lasten iät: 05/05
Nimimerkki: Hepeliini
Oma ja miehen ikä: 26 ja 27
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)
Nimimerkki: IIJA
Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26
Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa
Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk
Nimimerkki: Leje
Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)
Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta
Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)
Nimimerkki: RuuPikkuinen
Oma ja miehen ikä: 27/29,
Asuinpaikka: Keski-Uusimaa
Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.
Nimimerkki: V@rpunen
Oma ja miehen ikä: 22 ja 24
Asuinpaikka: Seinäjoen seutu
Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena
Nimimerkki:Tractio
Oma/mihen ikä:23/22
Asuinpaikka: Pohjois-Suomi
Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt
Nimimerkki:Minea_78
Oma ja miehen ikä: 27 ja 26
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.
Nimimerkki: myyrä06
Oma ja miehen ikä: 30/33
Asuinpaikka: uusimaa
Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan
Nimimerkki: nesselia
Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27
Asuinpaikka: Tre
Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...
Nimimerkki: Johku06
Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25
Asuinpaikka: Helsinki
nimimerkki: zen10
iät: minä28/mies30
asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy
Nimimerkki: aliisa07
Oma ja miehen ikä: 28/30
Asuinpaikka: savonseutu
Lasten iät: 5/04
Nimimerkki: Simppu06
Iät: minä 28v ja mies 24v
Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)
Asuinpaikka: Pk-seutu
Nimimerkki: Tahmasormi
Oma ja miehen ikä: 26/27 v
Asuinpaikka: Varsinais-suomi
Lasten iät: 11 kk
Nimimerkki: Tinja-Tuulia
Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat
Asuinpaikka: Itä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
♥Nimimerkki: rual
Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.
Asuinpaikka: Oulun lääni
Lasten iät: poika 01/05
+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++
♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006
♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006
♥Fiikuna, plussaa (?), LA ?.10.2006
♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006
Kommentit (25)
ihanaa Elaine!!!! Onnea ihan kauheesti!! Tuollaset uutiset on kyllä ihan huippuja! Tais tosiaan olla melkoinen ylläri :)
Mä oon ollu nyt pari vkoa poissa täältä palstalta ja täällähän on taas
tapahtunut vaikka mitä. En pysynyt enää kärryillä ihan kaikesta, joten onnittelut kaikille uusille plussanneille, Rual ainakin!!! Ja fiikunalle myös varmuuden vuoksivielä onnittelut, kun en muista joko kerkesin sua onnitella vai en:) Ihanaa että täällä plussaillaan tasaiseen tahtiin. Ja heille, jotka saivat tädin vieraakseen tai tyhmän negan, paljon onnea uuteen kiertoon.
Omasta navasta sen verran, että nyt vihdoin ja viimein meilläkin heitetään pillerit nurkkaan ja aletaan odotella kp1:stä.. Ja sitten ensimmäinen yrityskierto alkakoon:) Hihii, jännää!!! Sellanen kysmys vielä pillereitä syöneille, että kuinka kauan teillä meni lopettamisen jälkeen siihen että kierto kutakuinkin tasaantui? Entä onko kukaan syönyt minipillereitä?
Mutta nyt takas töiden pariin.. Hauskaa torstaita kaikille:)
-nesselia-
En tiedä millä sanoilla onnitella Elainea, kun tuntuu että kaikki on jo kahteen kertaan käytetty! Paljon onnea ja jaksamisia!
Minä luultavasti tästä lähtien harvemmin lueskelen tätä palstaa, kun vauva-asia ei ole enää ajankohtainen. Meillä on miehen kanssa vähän ongelmia ja sovittiin, että katsotaan ne ensin kunnolla läpi ennen kuin vauvaa yritetään. Mies sanoi, että ei halua kummastakaan meistä yksinhuoltajaa, joten vauvan " hankkimista" siirrettiin. Hormoneihin en palaa, mutta muuten yritetään olla varovaisia. Eipä liene vaikeaa, kun ei seksi nappaa pennin vertaa!
En pilaa muiden iloa, vaan siirryn murehtimaan asioita yksinäni!
Toivon kaikille oikein hyvää jatkoa ja paljon plussia tietenkin!!!!
Neiti nokkonen
Neiti nokkonen: Toivottavasti teillä kaikki järjestyy parhain päin. Todella hienoa, että pystytte ajattelemaan asiat lapsen kannalta ja maltatte lykätä raskautumista. Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi.
Myyrä: Tää epätietoisuus on tosiaan pahinta. Tapahtuis nyt jotain! Ei oikein tiedä, mitä ajatella tai miten suhtautua. Hetkittäin sitä kuvittelee, et on tärpännyt ja toisinaan on ihan varma, että kierto kulkee jollain toisella galaksilla ja tuo tädin kohta paikalle.
Miten pian testissä pitäis plussan näkyä? Viim. kahden viikon kuluttua siitä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa? Kauankos sulla Fiikuna silloin menikään plussaan? Sullahan ei myöskään heti näkynyt?
Kaipa mä testaan huomenaamulla taas uudestaan. Nyt jo kp 29/24.
Odottajia täytyy kyllä kiittää, olette jaksaneet pahoinvoinneistanne huolimatta kirjoitella ja tsempata meitä muita. Iso kiitos!
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Johku
no nyt sitte tuli minullekkin tuo flussa, aivan kaamea olo, kuumeinen, kurkkukipuinen ja muten vaan flunssainen...sitten lisäksi normaalit raskausoireet (ehei ne mihinkään flunssan alle peity!) ja pitäisi tuota pikku potilastakin jaksaa hoitaa..rassu kun vielä ei varmaan edes ymmärrä miksi niin kurja olo..no täytyypä vaan toivoa että tämä on joku pikaversio, mieskään ei ole viikonloppuna kotona joten ei saa hetken hengähdystaukoa!
johku: muistaakseni plussasin vasta kp45/25-28.ellei myöhempäänkin..eli tosi myöhään, tosin siinä oli varmaan reilu viikko testien teon välissä taukoa että en tiedä olisko plussa jo mahdollisesti aikaisemmin näkynyt, vielä kun ei ole varmuutta noista viikoista, luultavasti heittoa se vajaa kaksi viikkoa!
eli sinulla on vielä aivan hyvät ahdollisuudet että se plussa siellä on vasta tekeytymässä;)..kun noita päiviä " vasta" muutama mennyt...hih..tiedän kyllä kuinka vaikeaa tuo epätietoisuus on ja ne muutamakin päivä tuntuu ikuisuudelta;)
neitinokkonen: toivon kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi..toivottavasti saatte asiat sovittua ja pääsette nauttimaan taas yhdessäolosta ja ehkäpä siitä oman yhteisen vauvanodotuksestakin;)
jaksamista!
nesselia: hienoa! nyt sitten vaan paljon yritystä..:)
pidetään peukkuja että tärppää nopeasti bd
nyt täytyy lähteä tuota pikku sairastajaa laittamaan päikkäreille jos sitten saisi hetken itsekin pötköttää...huoh.
flunssainen fiikuna ja mytty rv6+
...ja järkeviäkin ajatuksia on alkanut päähän mahtumaan ;)
Lämpimästi kiitoksia kaikille onnitteluista!! Olette kyllä ihana tuki ja turva! :) Pikkuhiljaa alkaa tosiaan ajatus hahmottua, vieläkin toki vähän hirvittää ja mietityttää että mitenköhän kaikki mahtaa sujua, mutta päälimmäinen tunne on kyllä ihan puhdas onni! Ja eiköhän ne asiat siitä järjesty, en nyt sentään taida ihan ensimmäinen ihminen olla joka kaksosia odottaa...
Miehen reaktioita kyseltiin..no, sehän on ollut kuin viilipytty, ensimmäisenä totesi asian kuultuaan " no niin" . Myöhemmin pohti mitenköhän hyvin saadaan lainaa lyhennettyä ja että lisääköhän kaksi vauvaa paljonkin kustannuksia...eli hyvin miehinen lähestymistapa asiaan! Varmasti on aika sekava olo sisäisesti, mutta minulle näyttää järkevän ja jäsentyneen puolensa ;) Ehkä ihan hyväkin ettei molemmat ole ihan hysteerisiä =)
Kerrottiin uutiset tänään mun vanhemmille, nehän eivät tienneet koko raskaudesta muutenkaan vielä ;) Ilmeet oli kyllä näkemisen arvoset, äiti nauro ihan puolihysteerisenä ja isällä oli vedet silmissä, meidän isä kun on sellanen hiljainen metsien mies niin oli kyllä tosi liikuttavaa nähdä se niin tunteellisena :)
Huh, tulipas pitkät raapustukset omaa napaa, oon tosi pahoillani en millään muista mitä kenellekin kuului, jostain syystä kun tuo keskittymiskyky on ollut vähän niin ja näin ;) Kaikille kuitenkin kovasti paljon +++++++onnea, pahoitteluja niille joille täti on kurvannut kylään ja odottajille hyviä vointeja! Olispa hauskaa kun jollekulle muullekin tällanen yllätys tulisi ;)
:) elaine + papu & ässä