Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Tammitähtöset viikkoon 7 *

13.02.2006 |

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

♥Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

♥Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

♥Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

♥Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++

♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

♥Fiikuna, plussaa (?), LA ?.10.2006

♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Tammitähtöset näyttävät vihdoin ottavan tämän vauvaprojektin rennosti, kun kukaan ei ole täällä hermoilemassa ;)

Samaahan minäkin olen yrittänyt, mutta kun alkaa piinailut lähestyä (kp25/30-35) niin kummasti sitä taas hakeutuu koneen ääreen.. En löytänyt vielä meille tämän viikon pinoa, joten päätinpä aloittaa itse :)

Johku: Kyselit siitä piimän juonnista. Kyllä sen pitäisi useiden lähteiden mukaan ennaltaehkäistä hiivatulehdukselta. Ilmeisesti piimän happamuus on eduksi sekä tietenkin ne maitohappobakteerit, jotka auttaa " hyviä" bakteereita pysymään enemmistönä hiivan häviöksi. Olenkin juonut lähinnä gefilus-piimää (tai jotain muuta jossa nimenomaan noita terveysvaikutteisia bakuja mukana). Aina ei vaan piimäkään näytä auttavan.. No, onneksi alkaa vähitellen hiiva rauhoittua.

Niitä suun kautta otettavia hiivalääkkeitä (esim. Diflucan) ei tosiaan suositella raskausaikana. Pitäis pärjätä paikallislääkkeillä :/

Jaahas, nyt taidan mennä vaihteeksi ajoissa nukkumaan.

Leje

-rintavarustus kipeänä -> toivottavasti hyvä merkki ;)

Vierailija
2/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Leje, kun aloitit uuden pinon! Sulla alkaa tosiaan olla jännät ajat, hih! Täällä kans yhä edelleen jännätään.

Nyt kp 26/24 eikä tätiä näy. What' s going on?

Voikohan kierto muuttunut ehkäisyn jälkeisessä elämässä näinkin mystisesti? Mulla on kyllä kymmenen vuotta ollut aina kellontarkat menkat.

Vai voisiko sunnuntainen nega muuttua vielä plussaksi? Paljon mieluisampi vaihtoehto tietysti tämä jälkimmäinen.

Jos homma jatkuu näin, tarttee varmaan testata loppuviikosta uudestaan.

Mukavaa ystävänpäivää kuumeilukavereille, tulkaahan kertomaan kuulumisia, etten mä täällä yksikseni kuikuile!

Johku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein hyvää ystävänpäivä!

Mukavaa ja jnnittävää, että tällä viikolla osa piinailee ja toivottavasti +:t pamahtaa mahd. monelle! bdbdbdbd

Kaikista kannustavista sanoistanne huolimatta tänne täti tulla tupsahti kimpsuineen vkonloppuna :( ,mutta onneksi lähtee taas ja päästään uuteen yritykseen. Olikos niitä ultrassa kävijöitä tällä viikolla?

Mahtavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
4/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin eilen etsiskelin pinoa, mutta en jaksanut aloittaa uutta... Väsy on kova, entinen iltakukkuja on nykyään nukkumassa viimeistään kymmeneltä. Pahoinvointi on ennallaan, plääh. Kiitos kovasti kaikille tsempityksestä! Ei tää nyt montaa viikkoa enää jatku ;)

Johkulle ja Lejelle paljon plussasäteitä ja bdbdbd, että täti pysyy poissa. Ketkäs muut piinailevat? Myyrälle pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon!

Elainella taitaa tänään olla ultra, jos oikein muistan. Jänskää! Muista tulla kertomaan meille näkymistä :) Mulla ultra on viikon päästä eli koko ajan lähestyy. Hurjaa miten nopeaan aika menee. Me muuten kerrottiin mun perheelle viikonloppuna iloiset uutiset ja oli oikeastaan pakkokin kun tarjolla oli graavilohta... Sitten eilen kerroin yhdelle opiskelukaverille kun hänellä on kaksi päivää aikaisemmin LA kuin mulla. Hauska sattuma!

Mukavaa ystävänpäivää kuumeiluystäville ja paljon ++++säteitä!

S-I ja Lumikukka 7+0 (jo!)

Vierailija
5/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oltiin siellä ultrassa ja kyllähän sieltä pienenpieni mytty löytyi, raskaus oli ihan oikeassa paikassa, ja siis vauvakin näkyi,että tuulimunakin on nyt poissuljettu:)

oli pienempi kuin viikot menkoista laskien mutta niin vähän ounastelinkin, ja sanoi tuo lääkärikin että on tosi normaalia että se ovis viivästyy kun imettää ja ensimmäistä kiertoa mennään..viikon päästä mennään sitten uudestaan kurkkaamaan ja silloin pitäisi jo sykkeenkin näkyä;)

ihanaa oli kuitenkin nähdä että siellä pikku mytty on, kaikki ihanat 3mm!!

johkulle ja lejelle paljon plussasäteitä lähettelen++ pidetään peukkuja että se haikara teidänkin luo löytää! :)

myyrälle pahoittelut tädin vierailusta, ja toivotaan +onnea uuteen kiertoon!

s-I: jaksamisia pahoinvoinnin kanssa!

elainelle tsemppiä ultraan!

nyt valmistautumaan pojan 8kk nla.an ,huih, kun aika menee nopeaan, meidän pikkuvauvakin on jo noin iso poika! niisk

fiikuna ja myttymöttönen rv n.6(kai)

Vierailija
6/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista Tammitähtösissä.

Itsekin käväisin pikaisesti eilen täällä, mutta kun pinoa ei näkynyt, en asian eteen mitään viitsinyt tehdä. Minäkö laiskimus?

Muutenkin olen pyrkinyt pitämään konetta kiinni, että kotihommatkin etenisi. Ens viikosta pitäisi taas asennoitua työntekoon, huoh!

Saapahan ainakin muuta ajateltavaa, jää kuumeilu toivottavasti vähän taka-alalle...

Kp nyt 8/28 ja ovis lähenee, mukava aika siis tiedossa...

Leje: sulla piinailu tosiaan lähestyy huippuaan, tsemppiä kovasti.

Johku06: Koskas meinaat testata uudelleen, jos/kun täti aina vaan pysyy poissa? " Pysy täti poissa!" Täällä kovasti jännitellään sun puolesta. Usein kuulee suosituksen, että kannattaisikin testata vasta kun menkat on viikon myöhässä, niin silloin varmasti testissä pitäisi näkyä luotettava tulos. Itse en ainakaan tämän ohjeen kanssa ole pystynyt elämään... Plussasäteitä sinne +++++

myyrä06: Pahoittelut tätin vierailusta! Mutta niin kuin sanoint, pian se lähtee ja tsempataan yhdessä marraskuulle, eiks vaan!

S-I: Sulla noita viikkoja kertyy hurjaa vauhtia; hienoa, hienoa! Toivottavasti pahoinvointi pian väistyy. Kumpa voiskin olla mukavasti raskaana ilman noita ikäviä oireita!

fiikuna: Hienoa, että ultrassa kaikki kunnossa. Ajatella, että viikossa voi niin kasvaa, että sitten jo sydämen syke jo näkyy. Kyllä uusi elämä on aina yhtä ihmeellinen :-)

Nyt lähden kaupoille humputteleen, otan kaiken irti työttömyyden iloista (poika tänään hoidossa...)!

Piqu

Vierailija
7/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aivan pudottaisi;)

Vierailija
8/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johku - voihan se nega tosiaan vielä plussaksi muuttua, pidetään peukkuja !

Fiikuna - hienoja kuulumisia !

Piqu - täällä taitaa olla vähän samat hommat mielessä :-)

Iloista ystävänpäivän iltaa !

T:Hyrre

Vierailija
9/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrän kanssa samassa veneessä - täti tuli ja nyt siis kp 1. :(

Jospa kolmas kierto toden sanoisi. :)

Lejelle ja Johkulle plussausonnea - ainakin Johkun myöhästelevät menkat on hyvä merkki... voi nega muuttua plussaksi.

Hienoa kuulla Fiikuna sun ultrasta ja löytyi vauveli - ei tarvitse tuulimunaa ainakaan epäillä.

S-I:lle tsemppiä pahoinvoinnin kanssa pärjäilyyn.

Hyvää yötä!

Vierailija
10/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johku: Hyvältä kuulostaa :) Pidäpä edelleen se täti poissa ja testaahan nyt jo kohta uudemman kerran! Oikein paljon plussahiukkasia matkaan!!!

Myyrä ja Kumppani: Itkut niiden menkkojen kanssa :( Nyt vaan uutta yritystä kohti ¿ jokainen uusi kuukausi lisää tilastollistakin mahdollisuutta onnistua, eikös niin.

Fiikunalle onnittelut pienen mytyn ¿ensinäkemisestä¿! Ihanaa kun kaikki on kunnossa. Nyt vaan niitä viikkoja kerryttämään ¿ ja hupsis, pian onkin syksy :)

S-I: Koita kestä yökötystä, päivä päivältä lähestyy se paremman olon vaihe. Oletko muuten löytänyt jotain tiettyjä ruokia tai pikkusyötäviä, jotka vähän helpottaisivat pahaa oloa?

Piqu: Lähtölaskenta ovikseen siis alkanut ja pupuiluja tiedossa. Nauttikaa miehen kanssa elämästä ;)

Omaa: Lauantaina vasta on kp30/30-35 eli ihan liian aikaista saada luotettavaa testitulosta, mutta olen taas saanut kehitettyä parissa päivässä sellaisen piinailufiiliksen itselleni, että ihan varmana testaan ¿harjoitustestin¿ viimeistään silloin.. Viime kierrossakin oli näitä tissioireita ja täti tuli. Nyt on isoimmat rintsikat käytössä ja oikea povipommiolo. En tiennytkään että murrosiässä alkanut kehitys jatkuu vielä kolmikymppiseksi asti ;) ;) Katsotaan alkaako ne menkatkin vielä..

Hyvää ystävänpäivän iltaa kaikille!!!

Leje

Vierailija
11/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys tänne pitkästä aikaa! Ensinnäkin isot onnittelut viime aikoina plussanneille ja tsempitykset muillekin. Oon käynyt lueskelemassa täällä kyllä mutta ei oo ollut mitään kirjoiteltavaa. Piinaviikkojen lähestyessä pitää kuitenkin päästä tänne vertaisryhmän pariin...

Mulla menossa kp 29/31-35 eli periaatteessa piinaviikot alkamassa. Mä tein kuitenkin testin lauantaina kun oli vähän biletystä tiedossa, ja toisaalta halusin vähän tutustua tuohon testaamiseen. Yhden testin hankin varastoonkin, sellaisen kalliimman. Testi näytti siis erittäin selvän negan, eikä se nyt juuri yllätys ollutkaan. Me ei olla saatu toimintaa oikein ajoitettua oviksen kohdalle. Pieni toivonpilkahdus tietysti on, että olisin tullut tästä kierrosta raskaaksi, ja se ei olisi vielä tuossa testissä näkynyt. Mutta emme odottele liikoja.

Miehen sisko on nyt sit raskaana, joten pahastyi tuntuu siltä että kaikki muut paitsi minä... Onneksi tosiaan tämä vertaisryhmä löytyy täältä!

Vierailija
12/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.2.2006 tulee varmasti olemaan polttomerkattu minun mieleeni ikuisiksi ajoiksi.....kävin siis siellä uusinta ultrassa, menin sinne toivoen että jotakin näkyisi ja näkyihän siellä - pieni ja vikkelä sydämen syke! Mutta niin kuin ostoskanavalla on tapana sanoa - ei siinä vielä kaikki -siellä näkyi TOINENKIN SYKE!!!!!!!!!!! MINÄ ODOTAN KAKSOSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voitte vaan arvata meikäläisen reaktion kun lääkäri näytti ruudulta että " täällä on toinenkin!" :0 Itkuhan siinä ensijärkytykssä pääsi, siinä minä sitten itkin ja nauroin sekasin ja tuijotin sitä monitoria aivan pää sekaisin! Ette tiedä miten monta ajatusta ehti mieleen tulla muutaman sekunnin aikana! Vieläkin on kyllä niin outo olo ettei tiedä miten päin olisi :) En todellakaan osannut kuvitella että näin voisi käydä, kummankaan suvussa ei ole kaksosia! Huhhuh! Mahtavaahan tämä on, mutta vaatii kyllä hieman sulattelua! Enkä voi myöntää etteikö yhtään pelottaisi, on tämä sen verran käsittämätön asia! Täällä sitä nyt makustellaan suussa sanaa kaksoset *hihittää puoli hysteerisesti =) Meni kyllä kertaheitolla kaikki ajatukset uusiksi..

Molemmat sikiöt olivat 14mm pitkiä ja kummankin sydämen löivät oikein mallikkaasti, minä en kylläkään sitä toista sykettä huomannut, sen verran sekaisin olin ;) Vastasivat viikkoja 7+1 eli viikon heitto " virallisiin" lukuihin (menkoista laskettuna nyt 8+1). Laskettuaika olisi se 26.9. mutta eihän sitä ihan sinne asti taideta päästä tällaisen satsin kera :)

Että tällainen ystäväpäivä täällä, onpahan ainakin neuvolan tädille kerrottavaa ensimmäisessä neuvolassa ensi viikolla ;)

Kai sitä täytyisi nukkumaankin mennä, nähtäväksi jää tuleeko uni silmään...

:) epäuskoinen-elaine + papu ja ässä *hih

Vierailija
13/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplasti onnea Elainelle! Oli varmasti melkoinen yllätys! Kaikenlaisia ihania yllätyksiä se elämä välillä järjestää! Mahtavaa!

Onneksi teille tulee uusi, tilava koti, hyvin mahduttu koko joukko sinne!

Mun kaveripiiriin syntyi kahdet kaksoset viime vuonna. Molemmilla äideillä oli kummallakin kaksoissisar, useimmitenhan se kai perinnöllistä on.

fiikuna: Tosi mukavaa kuulla, että ultrassa oli kaikki kunnossa ja mytty mallikkaasti masussa.

S-I: Tosi kurjaa tuo sinun pahoinvointi, mä yritän ajatuksen voimalla hätyytellä sitä pois.

Mulla täti edelleen poissa, kp27/24 ja nyt sitä alkaa jo kuvitella vaikka mitä. Koitan malttaa testaamisen kanssa loppuviikkoon..En haluais enää negaa testata. Huomenaamullahan vois tietty testaa, onhan torstai jo loppuviikkoa, eikös olekin? Onhan, onhan?

Tsemppiä testaajille, tulkaahan sitten kertoilemaan tuloksia!

Kääk, nyt tuli kiire töihin..

Jii

Vierailija
14/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihania uutisia Elainella!!!! Aivan mieletöntä, että teille on kaksi vauvaa tulossa :) Kaksinverroin iloa siis! Mulla on itsellä 2,5 vuotiaat kaksopikkuveljet (isän+uuden vaimon) ja hyvin on mennyt heillä. Toki onhan se raskasta, mutta kun ikää tulee niin on ainakin leikkiseuraa. Yhdessä pojat tekevät kaikkea, mitä toinen edellä, sitä toinen perässä. Ja on kyllä ihana ollut seurata miten erityislaatuinen suhden kaksosilla on toisiinsa. Ihan alustakin muistan sen, kun niitä yritettiin nukuttaa vastasyntyneinä eri sängyissä niin eihän siitä mitään tullut kun olivat tottuneet koko 9 kuukautta vierekkäin köllimään. Ja heillä synnytys käynnistettiin 2 viikkoa ennen laskettua aikaa, että voi se ihan loppuunkin asti mennä! Paljon onnea vielä ja tsemppiä mahankasvatteluun! Vatsasta voikin tulla iso ;)

Johku: Testaa ihmeessä huomenna! Täällä jännitetään sun puolesta ihan täysillä! bdbdbdbd, että saat plussaa! Leje ja Mineakin piinailevat, jänskää! +++++säteitä kaikille!

Piqulle ja hyrrelle oviksen hyödyntämisintoa! Pupuilkaas ahkerasti niin plussalista kasvaa!

Kumppanille vielä pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon! Kuten itsekin sanoit, kolmas kerta toden sanoo. Tilastollisesti ainakin mahikset paranee koko ajan.

Ja sitten omaa napaa: teidän pahoinvointipois-taiat on auttaneet, mulla ei ole eilisen aamun jälkeen ollut huonoa oloa. Älkää nyt naurako, mutta mä olen tietty ihan paniikissa, että missä mun oireet on, onko kirpulla kaikki hyvin vai onko mennyt kesken.... Väsymyskin on helpottanut, eilen jaksoin illalla siivoilla ja touhuta, ihmeellistä noin viikon makoilun jälkeen. On mulla rinnat yhä kipeät, eli kaikki lienee hyvin. Sitten mulle on vissiin iskenyt hiiva, tuo niin tuttu vaiva viime raskaudesta. Nyt mun tarviikin soittaa terkalle ja kysäistä, että ostanko vain lääkkeet vai käynkö tarkastuttamassa asian lääkärissä.

Palaillaan,

S-I ja Lumikukka 7+1

Vierailija
15/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas pitkästä aikaa...oo ollu kauheesti töisä ja iha älyttömän väsynyt iltaisin,ei oo jaksanu muuta ku maata sohvalla. pahoinvointia on aaltomaisesta,välillä ei mitää ja yhtäkkiä etoo, poitsun kaksut ja hammastahna oksettaa sit kyllä iha kunnolla...eli oon yökkiny oikee olan takaa...(poitsua ootaessa ei ollu mitää)...jännää,tuleekoha nyt tyttö...iha himpu verra ehkä ootan tyttöä =) ois ihana ostaa mekko...

rataskeskusteluun: mää oon suunnitellu hankkivani poitsulle semmosen sisaristumen. ikäeroa meiän mukeloille tulee 1v9kk eikä poitsu taho enää nukkua rattaisii,ku pitää koko aja nähä kaikki. mun tätillä oli aikoinaan semmone ja kehu kauheesti.

poitsu heräs...pitää mennä. aurinkoista päivää kaikille...-rual ja tiuku rv4+5-

ainii,varasin muute alkuraskaus ultran, se o 1.3. rv 6+5

Vierailija
16/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..innolla testasin jo heti töiden jälkeen. Ja nega.

Mä en ymmärrä, missä se täti sitten luuraa. Sais jo tulla, jos on kerran tullakseen. Muita oireita ei ole kuin että naama kukkii ja kirkasta vuotoa on ollut, sitäkin hyvin niukasti.

Kertokaahan palstailijat, onko tällä kierrolla enää toivoa tärpille? Kp 27/24. Olisko pitänyt testata aamulla? Ja voisko, voisko noi " oireet" mitenkään olla raskausoireita? Työkaverilla tuli iho-ongelmia raskauden aikana, se siis voinee olla mahdollista?

t. snadisti epätoivoinen Johku

Vierailija
17/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi ONNEA Elaine!!!! Voin kyllä kuvitella, että on varmaan ollut pieni " järkytys" kun ekaa kertaa kaksosista kerrotaan!! Mutta kun ajatukseen tottuu niin se on varmasti ihanaa!!!

Mullakin on se ajatuksena mielessä käynyt kun niihin clomeihin liittyy myös kaksosraskauden riski....

Myyrälle ja kumppanille pahoittelut tädistä!!!

Lejelle ja Minealle +++++säteitä piinaviikolle!!! Toivottavasti Johkunkin tila menis johonkinpäin tietysti mielummin sais muuttua +:ksi

S-I:lle vielä hiivan karkotus taika!!!! :)

Omaa napaa: Ovis pitäis olla nyt viikon sisällä joten ahkeraa pupuilua tiedossa...;)

Mutta nyt täytyy raahautua jumpalle joten poistun takavasemmalle!!!

Vierailija
18/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Elaine!!!!Ja onnea vielä - tuplasti - tietenkin. Omassa lähipiirissäni on kolmet kaksoset ja aivan mahtavaa on ollut seurata kuinka he kehittyvät ja kehittävät toinen toistansa. Tosi hienoa! Mitäs miehesi asiasta, kun kuuli uutiset?

Johkulle: toivotaan, että muuttuu nega vielä plussaksi. Tylsää tuollainen epätietoisuus :(

Odottajille: Mukavaa, kun jaksatte täällä meitä muita tsempata kaikista pahoista oloista ym. huolimatta. On ihanaa kuulla teidän etenemistänne. Jaksamista!

Ovistelijoille pupuiluun intoa. Me muut täältä perästä hiljalleen tullaan. Ja piinailijoille vielä muutama päivä malttia, niin saatte sitten ihailla ++++ loppuviikosta, eikös juu?

Vierailija
19/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oii..ihanaa..elaine! oikein isot onnittelut...teille suotiinkin tuplaonni <3

ajatella kun sen negan kanssa pähkäilit että onko siellä ketään ja nyt onkin ihan kaksin kappalein! ompa ihanaa..vaikka onhan seiinä tietty huolikin kun on vähän riskialttiimpi tuo tuplaraskaus (enkä nyt tietenkään yritä pelotella! en!) mutta kyllä vaan onkin oikea ystävänpäivän ilosanoma tuo teidän tieto kahden kullannnupun odotuksesta!

minäkin haluan tietää miten tuleva isukki otti ilouutisen vastaan..joko rupesi suunnittelemaan minibussin hankintaa;)?

johku: toivotaan että se plussaksi vielä muuttuu(minullahan kanssa kesti varmaan muutamanviikon ennenkuin se + tuli)

minea ja leje: pidetään peukut pystyssä että on tärpänny bd..

kohta jännitellään;)

kumppanille ja myyrälle pahoittelut tädinvierailusta! nyt mieli korkeella uuteen kiertoon! olkoon se oikein plussarikas;)

rual..tsemppiä pahoinvoinnin ja väsyn kanssa!

s-I : toivottavasti pääset pian eroon tuosta hiivasta! itsellä ei siitä kokemusta ole, muttei kai kovin miellyttävää ole...

mitäs vielä..pahoittelut jos jotain unohdin..kyllä kaikkien kuulumiset kiinnostaa, aina vaan ei muista jokaista kommentoida;)

tänne iski sitten se pahoinvointi:)..hih..johan sitä kaipailin...

minäkin muuten tuota kaksosraskautta olen miettinyt..ja semmoisia tuntojakin oli..ei tosin sitä valtavaa pahoinvointia..mutta vaan joku pieni luulo, mutta selvisipä tuokin että yksi pieni sieltä vaan kerralla tulossa;)..toisaalta kun on jo tämä poika ja ikäeroakaan ei ole tulossa mitään hurjaa niin siinäpä sitä vasta touhua olisikin..kolme alle puoltoistavuotiasta;)..hih..

rajalliset ne on tämänkin äidin voimavarat!!

no nyt saunomaan!

loppuviikkoja tammiksille!

fiikuna ja mytty rv 6+

Vierailija
20/25 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanan ystävänpäivä-uutisen saitte!!! Onnea Elaine! Teille tulee vauvoja oikein kaksin kappalein :) Onhan siinä tuplasti hommiakin, mutta työkaverini joka sai " ekaksi lapseksi" kaksostytöt, sanoi toivoneensa toisenkin raskautensa aikana kaksosia (tuli vain yksi tyttö kolmanneksi). Joten eipä ollut äitiyden harjoittelu kaksosten kanssa vienyt hänen voimiaan, päin vastoin :)

Hassua, meillä oli miehen kanssa äskettäin puhetta kaksosista. Tuumailtiin miten kätevää olisi, jos tärppäisi ja tulisikin kerralla kaksi vauvaa. Ollaan meinaan suunniteltu, että hankittais (jos saadaan..) muutenkin kaksi lasta aika lyhyellä välillä. Joten kaksosethan olisi täydellinen ratkaisu " ongelmaan" . No, jos nyt ensin tulisi edes se yksi plussa..

Toivottavasti tuo hedelmällisyys on tarttuvaa ;)

-Leje