Olen vainoharhainen. Eihän henkilö näe, jos
haen hänen yhteystiedot (osoitteen, puhnron) 16100 tekstiviestipalvelun kautta?
Kommentit (16)
Näkee tietysti, sillehän tulee tekstiviestinä ilmoitus, että nro:sta blaablaablaa on kysytty yhteystietojasi. Kaikkihan sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Näkee tietysti, sillehän tulee tekstiviestinä ilmoitus, että nro:sta blaablaablaa on kysytty yhteystietojasi. Kaikkihan sen tietää.
No tätä juuri pelkään. Eihän se nyt oikeasti noin mene? Pelkään ehkä myös että psykoosi kolkuttelee. Skitsofreniaa sairastan.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä juuri pelkään. Eihän se nyt oikeasti noin mene? Pelkään ehkä myös että psykoosi kolkuttelee. Skitsofreniaa sairastan.
ap.
Kannattaako silloin vaivata päätänsä ja miettiä moisia? Jätä hakematta. Problem solved.
En tiedä 16100, mutta perinteinen 15400 tai fonecta.fi ei näytä/kerro haetulle ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tiedä, että numerohaun saa helposti peruutettua, ja silloin tuota ilmoitusviestiä ei tule.
Lähetä tekstiviesti stalking 16400 siihen numeroon, jonka hait. Viestit kumoavat toisensa ja haettu henkilö ei saa mitään ilmoitusta.
Miksi ei vaan kysyisi henkilöltä suoraan, säästyisi puhelinmaksuissakin.
Skitsoilta pitäisi ottaa puhelimet ja tietokoneet pois ja vain valvotusti saisi käyttää!
Miksi sä ne tiedot sitten hait?
Nyt OIKEASTI kaverit! Eihän sitä kukaan mistään näe mitä kukakin on hakenut?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Nyt OIKEASTI kaverit! Eihän sitä kukaan mistään näe mitä kukakin on hakenut?
ap.
Sait juuri viestin, jossa ilmoitettiin, että tietoja ei voida luovuttaa?
Sain viestin, että tietojani oli kysytty. Jotenkin tutun kuuloinen numero oli tuo, josta kysely oli tehty.
Selvitän huomenna.
Onko syytä huolestua, että onko taipumusta skitsofreniaan, jos miettii vastaavia asioita?
Ei näe.
Kenen tietoja katsoit? Älä sano nimeä vaan suhteesi tähän henkilöön.
Mikset menisi päivystykseen jos tunnet psykoosin tulevan?
EI TODELLAKAAN SE SINUN HAKUSI TULE KYSEISEN HENKILÖN TIETOON, ELLET ITSE KERRO SIITÄ.
Ihmiset vain trollaa. Ei hän sitä mistään saa tietää. Mutta neuvon, ettet etsi sitä nroa. Minä en koskaan etsi kenenkään nroita ellei ole pakko, en osoitteita, en mitään. En stalkkaa netissä enkä googlaa.
Jos joku haluaa olla minuun yhteyksissä, ottaa hän itse minuun yhteyttä.
Lisäksi en haluaisi nähdä ihastustani toisen naisen kanssa tms. Tieto lisää tuskaa.
Eli anna olla, ja parempaa uutta vuotta.
P.S. Tunnen muuten yhden tyypin, joka ei millään uskonut, ettei hlö näe, jos olet katsonut hänen FB-profiiliaan. Kysyi sitä multa varmaan 15 kertaa.
Ei näe ellet ota yhteyttä.