Neuvoja?
Kertokaa vinkkejä miten pääsen yli siitä etten koskaan tule saamaan poikaystävää? Itken silmät päästäni koska tiedän etten voi koskaan saada poikaystävää ulkonäköni takia. Olen ruma ja lihava. Olen jo pudottanut painoa 20kg ja vielä pitää saada kiloja pois.
Kommentit (14)
Kaikki miehet ovat kiinnostuneita vain kaveristani, ei koskaan minusta. Joka paikassa aina kaikki katsovat vain kaverini, ei minua. Kaverini on varattu, minä sinkku.
Ap
Mene ilman kaveriasi niin eivätpä katsele....kuule jos asennoidut asiaan noin kielteisesti, et välttämättä edes huomaa jos joku sinusta kiinnostuu...
Vierailija kirjoitti:
Mene ilman kaveriasi niin eivätpä katsele....kuule jos asennoidut asiaan noin kielteisesti, et välttämättä edes huomaa jos joku sinusta kiinnostuu...
Ei minulla ole ketään muuta jonka kanssa liikkua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka kieltää yksin menemästä?
Yksin baariin?
Ap
Juu, ja kohta kerrot olevasi 15 v, 170 cm ja 50 kg. Ongelmasi on korvien välissä, t. ylipainoinen ja onnellisesti naimisissa oleva nainen
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja kohta kerrot olevasi 15 v, 170 cm ja 50 kg. Ongelmasi on korvien välissä, t. ylipainoinen ja onnellisesti naimisissa oleva nainen
19v, 165cm ja 73kg
Ap
Kyllä sieltä kaveri äkkiä löytyy. Rohkeesti vaan liikkeelle
Kun oot kaverisi kanssa baarissa jutteletko muiden kanssa ? Vai pelkästään oman kaverisi kanssa
Minkä näköisiä naisia baarissa lähestytään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun oot kaverisi kanssa baarissa jutteletko muiden kanssa ? Vai pelkästään oman kaverisi kanssa
Vain kaverin kanssa.
Ap
Sun pitää lähteä vähän rohkeammin mielin liikkeelle. Ei kukaan tuppisuulle juttele ,jos et uskalla ota rohkaisu ryyppy kotona
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää lähteä vähän rohkeammin mielin liikkeelle. Ei kukaan tuppisuulle juttele ,jos et uskalla ota rohkaisu ryyppy kotona
Pitäisi saada kroppa kuntoon, muuten on turha mennä juttelemaan kenellekään.
Ap
Aina voi saada mut ei ne kotoa tule hakemaan, vaatii omaa aktiivisuutta t. M30 joka tykkää isommasta tytöstä