Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko olla jossain muualla tänä uutena vuotena, kuin missä olet?

Vierailija
31.12.2015 |

Minä haluaisin. Asutaan yhdessä miehen kanssa, mutta kyllästyttää ainainen kotona nyhjääminen. Kyllähän me jossain voitais ehkä ollakin, mutta minun pitäisi järkätä, minun kavereideni kanssa. Sitten kun oltaisiin siellä, niin mies olisi taas rento kuin heinäseiväs (niin kuin aina sosiaalisissa tilanteissa), kieltäytyisi alkoholista (absolutisti) ja minulla menisi energiat siihen että yritän saada hänet viihtymään ja ettei itseä nolottaisi niin paljon ettei toinen osaa olla ihmisten kanss yhtään.

Tiedän, surkea tyttöystävä olen ja tuskin seuraavaa uutta vuotta vietetäänkään enää saman katon alla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa ollaan. Ei kyllä yhtään huvita, viinakin maistuu sille ihan liian hyvin...älkää edes kysykö miksi siellä "väkisin" joudun olemaan..

Vierailija
2/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, enkä haluaisi olla missään muualla. Huomenna on työpäivä, joten menen kohta nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin, töissä menee tää ilta ja yö. Huoh

Vierailija
4/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin olla muualla!! Yleensä ollaan Dubaissa ja nyt nyhjötetään kotona!!!

Vierailija
5/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toisen elämässä haluaisin olla, huomennakin.

Vierailija
6/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kahdestaan jossain kauniin kivan naisen kanssa mikä olisi puutteessa ja haluaisi pelkästään seksiä.

Vierailija
7/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin..

Vierailija
8/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotisohvalla television edessä läppäri sylissä, mutta haluaisin olla ihan missä tahansa muualla sylikkäin työpaikkaihastukseni kanssa.

Vierailija
9/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluaisin olla muualla!! Yleensä ollaan Dubaissa ja nyt nyhjötetään kotona!!!

Ehkä ihan hyvä ettet ole Dubaissa nyt. Siellä palaa joku korkea rakennus, missä paljon turisteja juhlimassa.

Vierailija
10/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden komean miehen kanssa treffeillä. Ilta voisi huipentua suudelmaan ja ilotulituksiin..

Vierailija
11/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietokoneella enkä halua olla missään muualla. En jaksa ihmisiä enkä heidän sosiaalisen vuorovaikutus pakkomielteensä ylläpitämistä. Olen laittanut kännykänkin kiinni täksi päiväksi.

Vierailija
12/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Haluaisin olla vuoden vaihteessa jonkun miehen peniksen päällä mutta todennäköisesti en tule olemaan.

Vierailija
13/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielelläni olisin vaikka ton Samuli Edelmannin kanssa sängyssä.

Vierailija
14/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Haluaisin olla vuoden vaihteessa jonkun miehen peniksen päällä mutta todennäköisesti en tule olemaan.

Oletko mies vai nainen, vaiko sittenkin she-man?

Vierailija
15/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin! Olen anoppilassa... Tylsää....

Vierailija
16/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin! Olen anoppilassa... Tylsää....

Vierailija
17/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä haluaisin. Poikaystävän vanhemmilla pikkukylässä jossa puitaan naapurien asioita ja perheenjäsenet kinaa keskenään. Todella vaivaantunut olo niinkuin aina täällä. Mies tykkää kun äitinsä häärää ympärillä ja passaa kuin pikkulasta, ikinä eivät ole pojaltaan mitään vaatineet ja näkyy kyllä tuossa vätyksessä.

Mieluiten olisin luksushotellissa ulkomailla tuplasti itseni ikäisen herrasmiehen kanssa, joka osaisi pistää nuoren naisen pään pyörälle.

Hyvää valkoviiniä ja upeaa seksiä koko yön.

Noh, ehkä seuraavana uutena vuotena.

Vierailija
18/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haluaisin ehdottomasti, haluan muuttaa Uuteen Seelantiin! Kun sinne pääsen, voi olla, etten palaa ikinä enää Suomeen. En kaipaa täältä mitään.

Vierailija
19/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin! Olen sairaalassa.

Vierailija
20/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen, vaiko sittenkin she-man?

Arvaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä