Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on psykopaatti varmaan

entiiämikä
31.12.2015 |

Lyhyesti kirjotan eli mies huusi raivona että kohta tulee ruumiita....
Sen jälkeen kaveri soitti poliisit meille. Pelotti aivana kauheana. Mietin että tappaako tuo kohta mut..ku pääsin ulos kämpästä tärisin ja hyperventiloin.
Haluan eroon tästä ukosta...vittu mulla on syy erota ei mun tartte pelossa elää ja eikös tuo ole sairasta vai onko muka ihan on huutaa kohta tulee ruumiita?
Ennen noita poliiseja mies huusi mulle melkeen 2 tuntia...olin tullu baarista kaverini kanssa. Tää mies siitä suuttu että ees lähin ja tulin myöhään vasta viiden jälkeen...ja tiedoksi vielä että minä käyn baareissa 2 kertaa vuodessa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan psykopaatti ole, se on itseasiassa aika harvinaista. Noita sanoja on aika moni suomalainen mies käyttänyt ja ne kaikki ei ole psykopaatteja. Mutta asiaan eli jätä se, eihän toi hyvää ja asiallista käytöstä ole. Teidän parisuhde ei toimi, parasta on jos saatte ilman nimittelyä hoidettua eron mahdollisimman nopeasti. Hyvää uutta vuotta kuitenkin teille kaikille!

Vierailija
2/3 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa psykopaattejahan on aika paljon.. Lähes kaikki taitaa olla miehiä, menestyviä ja supliikkeja. Heti osaan sanoa 4, onneksi kaikki ysyäväni ovat päässeet eroon. 2 kävi vuosia terapiassa. Kahdella lapsia ja tuntuu olevan jatkuvaa vääntöä.. Eroa, pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei psykopatia nyt mitenkään erityisen harvinaista ole, lähes jokainen suomalainen tietämättään tuntee ainakin yhden psykopaatin, sillä väestöstä heitä on noin 1-2 % ( ja psykopaattistyyppisiä persoonia on n. 10 % olematta kuitenkaan puhtaasti psykopaatteja).

Et kerro, miksi miehesi huusi tulevan ruumiita, oliko hän suuttunut jostain vai yrittikö uhkailla saadakseen haluamansa. Tämä olisi oleellinen tieto. Psykopaatin käyttämä väkivalta varsinkin lähisuhteissa on yleensä instrumentaalista, ei reaktiivista. Se voi olla hyvin hallittua, ei silmittömän raivon vallassa tehtyä, vaan kylmän rauhallista väkivaltaa, jotta psykopaatti saa haluamansa, mitä se milloinkin on. Varsinkaan läheistä psykopaatti ei vahingoita tarpeettomasti, sillä tämähän on hänen omaisuuttaan jota hän tarvitsee vielä myöhemminkin täyttämään toiveitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä