Tiedätkö ketään joka olisi palannut mieleterveyskuntoutujasta
Kommentit (9)
Riippuu mitä tarkoitat mielenterveyskuntoutujalla, mutta tiedän useitakin, joilla on nyt tai on ollut aiemmin mt-pulmia, ja ovat työelämässä.
Minä. Oli todella vaikeaa 8v sitten mutta nyt täysillä terveenä kiinni elämässä. Työ ja perhe pitävät onnellisesti kiireisenä : ) kaikki on mahdollista, usko siihen!
Tiedän. Lähes kaikki osastollamme olleet potilaat ovat palanneet takaisin työelämään.
Miksi kysyt noin itsestään selvää asiaa?
Ei tietenkään kaikki palaa, mutta suurin osa.
Minä itse. Nyt jo 8 vuotta takaisin ihan normaalissa kokopäivätyössä. Elämä muutenkin raiteillaan.
No itse en (vielä) ole, mutta se oli tähtäimessä. Olen ollut vuosia väliaikaisella eläkkeellä ja koko ajan etsitään hoitotahon kanssa minulle hoitoa :) Tarkoitus olisi palata siis opintoihin ja sitä kautta sitten työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Lähes kaikki osastollamme olleet potilaat ovat palanneet takaisin työelämään.
Miksi kysyt noin itsestään selvää asiaa?
Ei tietenkään kaikki palaa, mutta suurin osa.
Koska mun lähipiirissä olevista mt-tyypeistä tuskin kukaan pystyy ikinä työhön. Taitavat olla eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
No itse en (vielä) ole, mutta se oli tähtäimessä. Olen ollut vuosia väliaikaisella eläkkeellä ja koko ajan etsitään hoitotahon kanssa minulle hoitoa :) Tarkoitus olisi palata siis opintoihin ja sitä kautta sitten työelämään.
Häh? Miksi miinus? Eikai se ole huono juttu, että haluaa parantua? :)
Tiedän