Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tytär raskaana, pitäisikö nyt alkaa mummoksi?

Vierailija
30.12.2015 |

Olen vasta 30-vuotias, ei ole edes omia lapsia. Tuntuu oudolta. Mies on innoissaan, itse en tiedä miten suhtautua. Tietysti olen iloinen tytön puolesta, mutta en tiedä pitäisikö minun ottaa tässä nyt joku mummorooli vai mitä ihmettä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi itse olet valinnut, nyt oletttavasti haluat kuulua hänen elämään. Saattaa kuitenkin olla ettei miehesi tytär halua opettaa lapsiaan kutsumaan sinua mummoksi tms. Minkä ikäinen miehen tytär on ?

Vierailija
2/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mummoksi muutu, mutta tärkeä aikuinen sitä noiden miehen lapsenlasten elämässä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi itse olet valinnut, nyt oletttavasti haluat kuulua hänen elämään. Saattaa kuitenkin olla ettei miehesi tytär halua opettaa lapsiaan kutsumaan sinua mummoksi tms. Minkä ikäinen miehen tytär on ?

Tietysti haluan kuulua miehen elämään. Mitä ihmettä? Eikä tämä pelkästä kutsumanimestä ole kiinni, vaan en muutenkaan osaa kuvitella olevani mikään mummohahmo varsinkaan vielä tässä iässä, tuskin myöhemminkään vielä vuosikausiin. Tytär on 19.

Ap

Vierailija
4/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla ei itsellään ole lapsia mutta 15vuotta vahemmalla miehellään on ja toinen heistä sai syksyllä esikoisen. Kaveri lähetti joulukortin jossa kuva miehensä lapseslapsesta. Wtf?

Vierailija
5/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sukkapuikkoa.

Vierailija
6/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haluan kuulua miehen elämään. Mitä ihmettä? Eikä tämä pelkästä kutsumanimestä ole kiinni, vaan en muutenkaan osaa kuvitella olevani mikään mummohahmo varsinkaan vielä tässä iässä, tuskin myöhemminkään vielä vuosikausiin. Tytär on 19.

Ap

Kaikesta aikuinen ihminen saa tehtyä ongelman. Ei kai kukaan sinua mummoksi halua. Jos olet vaarin naisystävä, voit ottaa eräänlaisen "kummin" roolin, jossa olet turvallinen, mukava aikuinen. Tai olla ottamatta mitään roolia, joka taas ei ole kovin mukavaa tai luonnollista. Kun ollaan perhettä, niin ollaan perhettä.

Vierailija
7/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet ottanut papparaisen ukoksesi. On se voinut tyttärestäkin tuntua oudolta, että pitäisikö hänen jotain itseää 11 vuotta vanhempaa pitää äitipuolena.

Vierailija
8/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäsi tulee isoisä mutta ei sinusta tule mummoa.

Vierailija
9/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miehesi rikas kun olet noin vanhan miehen ottanut? huomioithan että aikuiset lapset perivät myös isänsä.

Vierailija
10/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miestä valitessasi olet tiennyt tällä olevan lapsi(a), joten ei pitäisi tulla yllätyksenä, jos joku heistä päättääkin lisääntyä.

Vierailija
11/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet ottanut papparaisen ukoksesi. On se voinut tyttärestäkin tuntua oudolta, että pitäisikö hänen jotain itseää 11 vuotta vanhempaa pitää äitipuolena.

No, minun maailmassani 38-vuotias ei ole mikään papparainen.

Ap

Vierailija
12/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies, jolla on aikuinen tytär. Sitten vakavissasi ihmettelet, kun miehestä tulee vaari ja susta "mummo"...

Vierailija
13/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta isoisän puolisona olen väkisinkin jonkinlainen mummopuoli, varsinkin kun tyttö on paljon enemmän tekemisissä isänsä kuin äitinsä kanssa.

Ap

Vierailija
14/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta isoisän puolisona olen väkisinkin jonkinlainen mummopuoli, varsinkin kun tyttö on paljon enemmän tekemisissä isänsä kuin äitinsä kanssa.

Ap

No olisihan sun pitänyt osata varautua tuohon ku mieheen tutustuit?

Vierailija
15/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on mies, jolla on aikuinen tytär. Sitten vakavissasi ihmettelet, kun miehestä tulee vaari ja susta "mummo"...

Huoh... En ihmettele. Isovanhemmuus tässä elämänvaiheessa ei vaan tullut mieleen silloin kun aloitimme suhteen.

Ap

Vierailija
16/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No olisihan sun pitänyt osata varautua tuohon ku mieheen tutustuit?

Hei ihan tosissaan nyt. Kuinka moni osaa varautua isovanhemmuuteen tutustuessaan ala-asteikäisen lapsen nuoreen isään?

Ap

Vierailija
17/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei susta väkisin mummoo tehdä:) Voit olla itsekkin innoissas kun vauva syntyy. Voitte yhdessä sopia, miksi sinua kutsutaan.

Vierailija
18/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä olisin niin innoissani ja onnellinen, jos olisin sun asemassa! Pieni vauva perhepiirissä, aattelet nyt, saat shoppailla varmaan vaatteita ja muutenkin olla apuna, aika nuoria ovat kuitenkin nää vanhemmat. Ihanaa!

Miehelläni ei ole omia lapsia ja hän odottaa puolivakavissaan mun nuorten aikuisten raskautumisia. Hän on aivan oikein päätellyt, että vauvalle on biologinen isovanhemmuus toissijaista, ukki tai mummi on se, joka hoitaa :-)

Vierailija
19/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mä olisin niin innoissani ja onnellinen, jos olisin sun asemassa! Pieni vauva perhepiirissä, aattelet nyt, saat shoppailla varmaan vaatteita ja muutenkin olla apuna, aika nuoria ovat kuitenkin nää vanhemmat. Ihanaa!

Miehelläni ei ole omia lapsia ja hän odottaa puolivakavissaan mun nuorten aikuisten raskautumisia. Hän on aivan oikein päätellyt, että vauvalle on biologinen isovanhemmuus toissijaista, ukki tai mummi on se, joka hoitaa :-)

Olet varmaan jonkin verran minua vanhempi? Vaateshoppailut, no, miksikäs ei, mutta hoitaminen ja muu apu ei ihmeemmin houkuttele.

Ap

Vierailija
20/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minun maailmassani 38-vuotias ei ole mikään papparainen.

Ap

Nyt voit alkaa jo varautua siihen, että kahdenkymmenen vuoden päästä olet isomummopuoli. Jos olette silloin vielä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän