Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoni on 70D, enkä löydä sopivia rintsikoita mistään

Vierailija
30.12.2015 |

Miten on mahdollista? Onko tuo jotenkin epätavallinen koko vai onko se vain niin yleinen että aina on koot loppu?
Kotikaupungistani en ole nyt vuoteen saanut ostettua uusia rintaliivejä (on saattanut tulla vastaan ehkä jotain täysin vääränlaisia satunnaisesti) ja nyt kävin isommassa kaupungissa, katselin alusvaatteita enkä sieltäkään löytänyt omaa kokoani!

Onko muilla samaa ongelmaa? Mistä kannattaisi etsiä. Alan nyt varmaan käydä nettikauppoja läpi, olisi vain helpompi jos saisi kokeilla ensin rauhassa.

Toinen huomio on, että h&m myy muuten aina kivoja alusvaatteita mutten ole enää vuosiin edes katsellut tarjontaa tarkemmin koska sieltä nyt ei ainakaan saa mitään noin "pienellä" ympärysmitalla! Miksei?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama koko ja ainoa, josta löytyy sopivia, on Sokos. Ja eritoten Actuelle merkki.

Vierailija
2/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan 65C:ni Cubuksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateliikkeestä löytyy, ja saatatpa huomata myyjän avustuksella että oletkin jotain muuta kokoa todellisuudessa. Mä luulin olevani 75D ja todellisuudessa olinkin 70F. Mut kun noissa vaatekaupoissa ei vaan ole laaja kokovalikoima niin olin tyytynyt huonosti istuviin liiveihin joita niistä halvalla sai.

Vierailija
4/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 65 D ja tosi vaikeeta löytää kun aina ovat loppu...sit jos löydän niin yleensä ostan kerralla kahdet samanlaiset...

Vierailija
5/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexissä on, samoin tuolla Cubuksessa, mutta niiden mallit eivät oikein istu minulle (bikinit olen ostanut vuosia Cubuksesta).

Vierailija
6/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt miksei just noista "nuorisoketjuista" löydy pienen ympäryksen liivejä, tai jos löytyy, niin ovat sellaiset "harjoitusrintsikat" tms.

Mutta Sokoksella esim. Freyalla on 60 ympäryksestä alkaen ihan kivoja perusliivejä ja joitain erikoisempiakin malleja. Ja sovita rinnakkaiskokojakin :)

Vierailija
7/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nro 3. Alusvaateliikkeeseen mars. Myös Stockalta löytyy hyviä. Itse olen 75E-F ja Primadonnan liivit sopivat minulle hyvin. Veikkaanpa, että ap on 65E tms.

Vierailija
8/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy, mullapa on 70H, koitapa sillä löytää... Change on hyvä, tai esim. Funky Lady, niiltä kyllä löytyy. Mutta perusketjuista, turha kuvitellakaan.

Vierailija
9/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan teinilleni Sokoksen aletangosta Calvin Cleinin liivejä koossa 65C, ilmeisesti menekki vähäistä kun jää aleen. Muualla en ole tuota kokoa nähnyt. Erikoisliikkeissä en ole käynyt.

Vierailija
10/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubus on mullakin ainoa paikka, josta löytää oikeaa kokoa ja vieläpä edullisesti. Hyvä valikoimakin 70D-kokoisia, suurinosa maksaa alle 20 €.

Vierailija
11/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kokoa 70D ja Cubuksesta löytyy parhaat liivit. Samoin bikinit. Laatu ei ole maailman paras, mutta kuka muutenkaan vuosikausia käyttää samoja liivejä. Oma koko on alusvaateliikkeessä mitattu. Saliharrastuksen myötä tosin olen huomannut ympärysmitan hieman kasvaneen. 😳

Vierailija
12/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt miksei just noista "nuorisoketjuista" löydy pienen ympäryksen liivejä, tai jos löytyy, niin ovat sellaiset "harjoitusrintsikat" tms.

Mutta Sokoksella esim. Freyalla on 60 ympäryksestä alkaen ihan kivoja perusliivejä ja joitain erikoisempiakin malleja. Ja sovita rinnakkaiskokojakin :)

Koska monet käyttävät liian suurta ympärysmittaa. Ne liivit löystyy  hirveän nopeast, ja sovitettaessa pitäisi käyttää ulointa hakasta, ja ne pitää olla napakat. Kannattaa mitata se oma rinnan ympärys, siitä 5cm pois ja tarvittaessa pyöristys alaspäin niin on oikei ympärys. 

Mutta cubukselta mä ostan tolla koolla, ei niitä oikein muualla pahemmin ole, jos ei halua ihan hirveästi maksaa. 

Vierailija
13/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkeistään kaikki liivini Cubukselta. Sama koko kuin ap:lla.

Vierailija
14/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, pitää etsiä noita merkkejä jatkossa. Stockmannilla kävin eilen kun sinne pääsin, oli aika tyhjillään rintaliiviosasto? Tai siis että ihan loppuunmyyty kaikki tällä hetkellä, tyhjiä hyllyjä. 

Cubuksella olen tosiaan joskus katsellut liivejä, mutta niillä ei ole kovin laajat valikoimat enkä ole tykännyt siitä että ne on niin ohuita jollain tapaa. Tai tykkäisin että olisi jonkunlainen push up -efekti tai muuten vain vankempaa tekoa ne liivit. 

Ap

Vierailija
15/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change. Löytyy myös nettikauppa ja nyt alet. Laatu myös hyvä eli älä osta Cubuksesta!

Vierailija
16/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta tosiaan löytyy, mutta ne löpsähtää aika nopeasti. Itse olen ostanut 70D koossa mm. Sokokselta Calvin Kleinin ja DKNY:n liivejä, olleet ihan hyviä ja kestäviä. Olen löytänyt noilta merkeiltä hyvät liivit ja juuri näin niitä alessa joten ostin parit uudet samanlaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi