äääääähhhh..mies on varannu risteilyn ja neljän hengen hytin koska kaksi kaveriaan lähtee mukaan
no ei me varmaan seksiä harrasteta sitten. Voiko laivalla jossain sopukassa vähän paneskella?
Kommentit (16)
Miksi risteilyllä pitäisi harrastaa seksiä?
Jättäytyisin pois moisesta matkasta. Sitäpaitsi, miksi kavereille ei omaa hyttiä? Kaikkia niitä onkin.
No just, hankkikaa itsellenne oma hytti! Jo muutenkin kuin mahdollisen paneskelun kannalta, on paljon kivempi kun on oma rauha ja saa vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa yms niin ettei poikaystävän kaverit oo samassa kopperossa :D
Mieti kun ne kaverit löytää laivalta yhden illan seuraa ja tulee kuteaan sinne teidän yhteiseen hyttin. :/
mitä helv!!!!! miehen kaverit samassa hytissa - he heee - ei jumalauta, minkä iskäisiä te ootte! En lähtis ikinä tommoseen teineilyyn! Jos ukko olis tehny noin tyhmästi niin varaisin itse oman hytin mulle ja ukolle, kyllä reissussa on munaa saatava.
Säästöä parikymppiä verrattuna kahden hengen hytteihin
Vierailija kirjoitti:
mitä helv!!!!! miehen kaverit samassa hytissa - he heee - ei jumalauta, minkä iskäisiä te ootte! En lähtis ikinä tommoseen teineilyyn! Jos ukko olis tehny noin tyhmästi niin varaisin itse oman hytin mulle ja ukolle, kyllä reissussa on munaa saatava.
Minusta teineilyltä kuulostaa pikemminkin se, että reissussa on pakko harrastaa seksiä, ihan kuin kotona ei olisi mahdollisuutta siihen...
Ootte siis aika nuoria? 😁En todellakaa ite suostuis tollaseen järjestelyyn, joskus 14-vuotiaana ehkä
Jätä se sika. Jos jostain syystä pitäisi lähteä neljästään risteilylle naiseni sekä kahden kaverini kanssa, niin varaisin meille kahden hengen hytin ja sitten kavereille toinen 2h hytti.
T: MIES
Pirkale sentään, mää oon just lähdössä kaverini ja hänen puolisonsa kanssa risteilylle. Sanoin niille ainakin kolmesti, että varataan vaan erilliset hytit niin saatte vähän omaa rauhaa. Mutta ei, kaveri oli hyvin vahvasti sitä mieltä, että totta kai tulen heidän kanssaan samaan hyttiin. Nyt iski paniikki; kysyiköhän se sitä puolisoltaan ollenkaan? Jos ei, niin onko reissu jo valmiiksi pilalla ja sekin tietty minun syytäni? Mää luulin, että tää yhteishyttisuunnitelma oli sen takia, kun kaveri varsin hyvin tietää mun tapani lusmuta omissa oloissani silloin kun pitäisi olla sosiaalinen. Kräp :D
Vierailija kirjoitti:
Pirkale sentään, mää oon just lähdössä kaverini ja hänen puolisonsa kanssa risteilylle. Sanoin niille ainakin kolmesti, että varataan vaan erilliset hytit niin saatte vähän omaa rauhaa. Mutta ei, kaveri oli hyvin vahvasti sitä mieltä, että totta kai tulen heidän kanssaan samaan hyttiin. Nyt iski paniikki; kysyiköhän se sitä puolisoltaan ollenkaan?
Tai sitten se puoliso haluaa saada laivalla miehiä kahteen reikään yhtä aikaa...
Ap tulee saamaan sellaista kyytiä ettei uskokaan, koko hytillinen äijiä höylää koko reissun ja saattaa saada vielä laivalta nais seuraa.
Minua ainakin panettaa aina sen verran ja krapulassa lisää että pitää nainen olla mitä paneskella laivalla,2hlö hytti olisi ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta teineilyltä kuulostaa pikemminkin se, että reissussa on pakko harrastaa seksiä, ihan kuin kotona ei olisi mahdollisuutta siihen...
No harrastetaanhan sitä toki kotonakin mutta ei reissua ilman panoa, eikö se nyt ole ihan normaalia AIKUISEN pariskunnan touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harrastetaanhan sitä toki kotonakin mutta ei reissua ilman panoa, eikö se nyt ole ihan normaalia AIKUISEN pariskunnan touhua
Ei silloin, jos panosta tulee pakkomielle ja jokaisen reissun onnistumisen kynnyskysymys.
Gangbang tiedossa.