Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äääääähhhh..mies on varannu risteilyn ja neljän hengen hytin koska kaksi kaveriaan lähtee mukaan

Vierailija
30.12.2015 |

no ei me varmaan seksiä harrasteta sitten. Voiko laivalla jossain sopukassa vähän paneskella?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gangbang tiedossa.

Vierailija
2/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi risteilyllä pitäisi harrastaa seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelun vuoksi seksiä.

Vierailija
4/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäytyisin pois moisesta matkasta. Sitäpaitsi, miksi kavereille ei omaa hyttiä? Kaikkia niitä onkin.

Vierailija
5/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, hankkikaa itsellenne oma hytti! Jo muutenkin kuin mahdollisen paneskelun kannalta, on paljon kivempi kun on oma rauha ja saa vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa yms niin ettei poikaystävän kaverit oo samassa kopperossa :D

Vierailija
6/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun ne kaverit löytää laivalta yhden illan seuraa ja tulee kuteaan sinne teidän yhteiseen hyttin. :/

Vierailija
7/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helv!!!!! miehen kaverit samassa hytissa - he heee - ei jumalauta, minkä iskäisiä te ootte! En lähtis ikinä tommoseen teineilyyn! Jos ukko olis tehny noin tyhmästi niin varaisin itse oman hytin mulle ja ukolle, kyllä reissussa on munaa saatava.

Vierailija
8/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöä parikymppiä verrattuna kahden hengen hytteihin

Vierailija
9/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä helv!!!!! miehen kaverit samassa hytissa - he heee - ei jumalauta, minkä iskäisiä te ootte! En lähtis ikinä tommoseen teineilyyn! Jos ukko olis tehny noin tyhmästi niin varaisin itse oman hytin mulle ja ukolle, kyllä reissussa on munaa saatava.

Minusta teineilyltä kuulostaa pikemminkin se, että reissussa on pakko harrastaa seksiä, ihan kuin kotona ei olisi mahdollisuutta siihen...

Vierailija
10/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte siis aika nuoria? 😁En todellakaa ite suostuis tollaseen järjestelyyn, joskus 14-vuotiaana ehkä

Vierailija
11/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Jos jostain syystä pitäisi lähteä neljästään risteilylle naiseni sekä kahden kaverini kanssa, niin varaisin meille kahden hengen hytin ja sitten kavereille toinen 2h hytti.

T: MIES

Vierailija
12/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkale sentään, mää oon just lähdössä kaverini ja hänen puolisonsa kanssa risteilylle. Sanoin niille ainakin kolmesti, että varataan vaan erilliset hytit niin saatte vähän omaa rauhaa. Mutta ei, kaveri oli hyvin vahvasti sitä mieltä, että totta kai tulen heidän kanssaan samaan hyttiin. Nyt iski paniikki; kysyiköhän se sitä puolisoltaan ollenkaan? Jos ei, niin onko reissu jo valmiiksi pilalla ja sekin tietty minun syytäni? Mää luulin, että tää yhteishyttisuunnitelma oli sen takia, kun kaveri varsin hyvin tietää mun tapani lusmuta omissa oloissani silloin kun pitäisi olla sosiaalinen. Kräp :D

Vierailija
13/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkale sentään, mää oon just lähdössä kaverini ja hänen puolisonsa kanssa risteilylle. Sanoin niille ainakin kolmesti, että varataan vaan erilliset hytit niin saatte vähän omaa rauhaa. Mutta ei, kaveri oli hyvin vahvasti sitä mieltä, että totta kai tulen heidän kanssaan samaan hyttiin. Nyt iski paniikki; kysyiköhän se sitä puolisoltaan ollenkaan?

Tai sitten se puoliso haluaa saada laivalla miehiä kahteen reikään yhtä aikaa...

Vierailija
14/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulee saamaan sellaista kyytiä ettei uskokaan, koko hytillinen äijiä höylää koko reissun ja saattaa saada vielä laivalta nais seuraa.

Minua ainakin panettaa aina sen verran ja krapulassa lisää että pitää nainen olla mitä paneskella laivalla,2hlö hytti olisi ihan kiva.

Vierailija
15/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta teineilyltä kuulostaa pikemminkin se, että reissussa on pakko harrastaa seksiä, ihan kuin kotona ei olisi mahdollisuutta siihen...

No harrastetaanhan sitä toki kotonakin mutta ei reissua ilman panoa, eikö se nyt ole ihan normaalia AIKUISEN pariskunnan touhua

Vierailija
16/16 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harrastetaanhan sitä toki kotonakin mutta ei reissua ilman panoa, eikö se nyt ole ihan normaalia AIKUISEN pariskunnan touhua

Ei silloin, jos panosta tulee pakkomielle ja jokaisen reissun onnistumisen kynnyskysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi