Outoa verenvuotoa
Mitä teen?!!! Olen 12 vuotias tyttö..kun kävin vessassa ja pyyhin, paperiin jäi rusehtavaa nestettä. Sitten huomasin että sitä valui melkein koko ajan lisää.. Hetken kuluttua tänä neste muuttui punaiseksi, mutta ei minulla vielä kuukautisetkaan ole alkaneet. Alavatsa on vähän kipeä koko ajan ja verta tulee koko ajan. Eikai näin nuorella voi olla vielä kohunkaulan syöpä😖.(huom nämä ei ole menkat). En viitsi kertoa äidilleni koska en halua huolestuttaa häntä, enkä yleensäkään puhu tämmöisistä hänelle. Minua pelottaa tosi paljon..kertokaa onko tämä muka normaalia?
Kommentit (5)
Valitan, mutta kyllä ne vaan menkat on. Seuraavat 40 vuotta jokakuukautinen riesa.
Juu kiitos tosi paljon.. Kyllä ne joo menkat on😊
"Ja se tarkoittaa sitä että sulopillusi biologisesti nussintavalmis."
- Lemmyn Haamu
Joku Jammu taas availlut pedoketjuja. Ei jatkoon.
Ihan normaalia, kuukautisilta kuulostaa. Voi kun voisin rutistaa sinua tsempiksi, kerro vaan äidillesi. Ja kuukautiset voivat alkaa jo 9-10 vuotiailla. Itse olin just täyttänyt 13, kun ekat menkat tulivat. Nyt vaan laitat kierrot ylös johonkin kalenteriin, niin alat tuntemaan sen kierron, aluksi voi heitellä. Tervetuloa tänne naisten maailmaan, vaikka vasta oletkin 12-v 😊