Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa verenvuotoa

Vierailija
30.12.2015 |

Mitä teen?!!! Olen 12 vuotias tyttö..kun kävin vessassa ja pyyhin, paperiin jäi rusehtavaa nestettä. Sitten huomasin että sitä valui melkein koko ajan lisää.. Hetken kuluttua tänä neste muuttui punaiseksi, mutta ei minulla vielä kuukautisetkaan ole alkaneet. Alavatsa on vähän kipeä koko ajan ja verta tulee koko ajan. Eikai näin nuorella voi olla vielä kohunkaulan syöpä😖.(huom nämä ei ole menkat). En viitsi kertoa äidilleni koska en halua huolestuttaa häntä, enkä yleensäkään puhu tämmöisistä hänelle. Minua pelottaa tosi paljon..kertokaa onko tämä muka normaalia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, kuukautisilta kuulostaa. Voi kun voisin rutistaa sinua tsempiksi, kerro vaan äidillesi. Ja kuukautiset voivat alkaa jo 9-10 vuotiailla. Itse olin just täyttänyt 13, kun ekat menkat tulivat. Nyt vaan laitat kierrot ylös johonkin kalenteriin, niin alat tuntemaan sen kierron, aluksi voi heitellä. Tervetuloa tänne naisten maailmaan, vaikka vasta oletkin 12-v 😊

Vierailija
2/5 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, mutta kyllä ne vaan menkat on. Seuraavat 40 vuotta jokakuukautinen riesa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos tosi paljon.. Kyllä ne joo menkat on😊

Vierailija
4/5 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja se tarkoittaa sitä että sulopillusi biologisesti nussintavalmis."

- Lemmyn Haamu

Vierailija
5/5 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Jammu taas availlut pedoketjuja. Ei jatkoon.