Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko puolisosi nauramaan ja saako hän sinut ? näytättekö negatiivisia tunteita?

Vierailija
30.12.2015 |

Minulle on muodostunut pieneksi ongelmaksi ns hyväntuulisuus syndrooma. Haluan että miesystävällä on mukavaa kanssasi enkä täten esittele mitään synkkiä tunteitani. Negatiiviset asiat, joista on pakko puhua, käärin makeaan ulkokuoreen ja saan asian kuin asian kuulostamaan rennolta ja lopulta miehen nauramaan. Eksänikin sanoi, että pitää minusta koska olen niin iloinen ja huomaan, että nykyinenkin viihtyy rennon iloisessa seurassani ja toki sen myötä saan itsekkin takaisin päin iloista mieltä MUTTA kun totuus on ettei ne klovnin kyyneleet ole kaukana koskaan. Eli elän jossain onnellisuusharhassa seurassa ja itken yksin .

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille ole kummallekaan erityisen tärkeää mikään nauraminen tai hauskuus. Eli joskus saa nauramaan, joskus ei, mutta ei sillä ole niin väliä, kun perusluonteiltamme ollaan totisia torvensoittajia :D 

Itse olen kyllä sen luontoinen että käsittelen omat asiani mieluiten yksin, enkä puhu niistä kellekään. Mies taas on enemmän puhujatyyppiä. Molemmat tavat on ihan ok, ei kenenkään tarvi yrittää olla erilainen kuin luonnostaan on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi