Mies unohti mun synttärit taas
Oon kieltämättä vähän herkällä tuulella ja tiedän itsekin tämän olevan ihan turha juttu, mutta harmittaa silti. Viime vuonna mun mies puhui synttäreitteni alla järkkäävänsä jotain kivaa, mutta päivän lähestyessä unohti kokonaan ja syntymäpäivänäni illalla töistä kotiin tultuani miehes olikin kotona ryyppäämässä parin kaverinsa kanssa. No harmitti kieltämättä tosi paljon.
Tänä vuonna mies puhui sitten hyvittävänsä viime vuoden, on puhunut ravintolassa käymisestä ja muusta, lupasi että tänä vuonna hemmottelee ihanilla lahjoilla kun viime vuonna jätti joulun ja syntymäpäiväni huomioimatta. Sanoin, etten kaipaa lahjoja tai ravintolaa, vaan ihan rehellisesti vaan sitä että voitaisiin vaan laittaa pari kynttilää palamaan, juoda lasi viiniä ja olla ilta kahdestaan kotona. Ei tarvitse järjestää mitään erikoista, ihan vaan huomioida ja pitää sellainen ilta että voidaan kerrankin keskittyä rauhassa rentoutumiseen ja toisiimme. No ei siitä huolta, aamulla herätessäni mies oli kuulokkeet päässä pelaamassa jotain, ehti siitä ennen töihin lähtöäni vannottaa että tulenhan hakemaan kun hän pääsee töistä yhdeltätoista, kun ulkona on nyt niin helkkarin kylmä ettei viitsisi kulkea julkisilla.
Harmittaa niin helkkaristi. Miksi täytyy edes lupailla mitään, jos ei aio toteuttaa. Hävettää edes olla harmistunut ja näin lapsellinen, tää on ihan turha juttu ja siksi tänne nimettömänä avaudunkin. Harmittaa vaan niin paljon. Ymmärrän kyllä tottakai, ettei mieheni velvollisuus ole paapoa minua ja voisin järjestää itsekin omat syntymäpäivät, mutta en kaipaa bileitä vaan ihan koti-iltaa vaan.
Kommentit (6)
Pitkän sepustuksesi huolestuttavinta kohtaa et ilmeisesti itse noteeraa lainkaan:
"Mies oli ryyppäämässä parin kaverinsa kanssa."
Miehenkö olisi pitänyt ottaa vapaata töistä sun synttärien takia vai mitä sä selität?
Vierailija kirjoitti:
No järkkäshän se, ryyppyilta kavereiden kanssa on kivaa.
Heh, niin no ainakin miehillä oli hauska ilta.
Ja mun mies on extra-duunarina eräässä kaupassa, saa valita itse omat vuoronsa joten päivän vapaaksi ottaminen olisi merkinnyt ihan vaan sitä, ettei hän itse olisi ottanut työvuoroa tälle päivälle. Kuten oli puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän sepustuksesi huolestuttavinta kohtaa et ilmeisesti itse noteeraa lainkaan:
Ollaan nuorehkoja ja alkoholi kuuluu vielä inhottavissa määrin kaveripiirin elämään, mutta mies juo harvoin eikä hänen käytöksessään ole mielestäni syytä huoleen. Harmittaa vain se, että miksi se harvinainen ryyppyilta piti järkätä syntymäpäivänäni, joka oli keskellä viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nuorehkoja ja alkoholi kuuluu vielä inhottavissa määrin kaveripiirin elämään, mutta mies juo harvoin eikä hänen käytöksessään ole mielestäni syytä huoleen. Harmittaa vain se, että miksi se harvinainen ryyppyilta piti järkätä syntymäpäivänäni, joka oli keskellä viikkoa.
Koska se ryyppyilta oli tärkeämpi asia miehelle kuin sinun synttärisi. Ei kannata alkaa selittelemään asioita miehen puolesta parhain päin. Miehet on ihan aikuisia ihmisiä ja monet eivät tee ohareita elämänsä tärkeille ihmisille kuten miespuolisille kavereilleen ja duunikavereilleen, mutta naiselleen kyllä. Naisen kannattaa miettiä mikä rooli hänellä oikeasti on miehen elämässä ja tehdä päätökset sen mukaan.
No järkkäshän se, ryyppyilta kavereiden kanssa on kivaa.