Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ole nopea, palkkaamme heti sopivan henkilön löydyttyä"

Vierailija
30.12.2015 |

Hain juuri paikkaa minkä työpaikkailmoituksessa pyydettiin olemaan ripeä, koska palkkaavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Nyt viikko siitä kun olen saanut vahvistuksen että hakemukseni on vastaanotettu, ei heistä ole kuulunut enää mitään. Ymmärsin viestin sisällöstä että ketään ei olisi vielä palkattu. Luulin olevani työhön täydellinen koulutusta ja vaatimuksia myöten, mutta ilmeisesti en kuitenkaan ollut kun mitään ei ole viikkoon kuulunut.

Miten te ymmärrätte tuon lauseen? Veljeni kertoi eräässä hänen saamansa työn työpaikkailmoituksessa lukeneen samalla tavalla, mutta ottivat yhteyttä vasta kaksi kuukautta myöhemmin.. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni neljä kuukautta siitä kun paikka oli ollut avoinna, sain paikan; olin jo unohtanut sitä edes hakeneeni, kun pistin hakemuksia silloin vastavalmistuneena pilvin pimein. Selvittivät mahdollisuuden työlllistämistukeen sekä toisena juttuja projekti viivästyi. Kaiken lisäksi alunperin valittu, lomautettu henkilö, oli päässyt takaisin entiseen paikkaansa, eli pääsin vasta varasijalta. Eli sitä sopivuutta voidaankin sitten selvitellä aika pitkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän