lähikaupassa käy lenkkivaatteinen nainen ostamassa suklaata :D
siis ihan selvät lenkkeilyvaatteet, ei meikkiä.. ja ostaa AINA pelkkää suklaata :D
´jotenkin huvittavaa !
joo ei ole Super-Marjo ;) tämä on punapää.
Kommentit (24)
Mun mies kanssa innostui seuraamaan vähän liikaa, kun laihdutin. Sopivasti sattui lenkit menemään kauempana olevan Siwan vierestä ja olemaan ihan vahingossa euro taskussa, kävin usein hakemassa sieltä lenkin aikana pätkiksen tai suffelin ja pillimehun. Mitähän lie kassatytöt ressukat ajatelleet, usein kun se lenkki oli samaan aikaan. Että tuo vanha akka ostaa lasten juomia ja karkkia, voi voi raukkaa?
Törkeää kyllähän nyt suklaan ostoon pitää pukeutua sopivan arvokkaasti! Minkälaisia suklaanosto asuja palstalaisilla on?
Veikkaan syömishäiriötä. Haluaa laihduttaa vieläkin mutta pitää herkutella. Ja illalla oksentamassa syödyn suklaan ulos pönttöön.
se on katsos kätevä lähteä lenkille ja hakea namia :D kesällä hiukan vaikeampaa kun ei ole taskuja :D
olen toipuva B.E.D, joten lasten lisäksi joudun salaamaan herkuttelun myös mieheltä. ostan usein suklaalevyn josta syön puolet, puolet piilotan esim. postilaatikkoon (iltalenkin yhteydessä, mies käy laatikolla seuraavan kerran aamulla) ja haen yöllä kun muu perhe nukkuu.
olen nykyään hoikka, joten monikaan ei varmasti arvaa totuutta kun spurttaan pois pihasta kallissa juoksutrikoissani ja sykemittari kädessä. noin kahdesti viikossa yhdistän lenkkeilyyn levyn pähkinäsuklaata.