Minkä ikäisen lapsen voi päästää yksin uimarannalle?
Minun lapsuudessa kirmattiin rannalle jo alakoululaisina ilman vanhempia, mutta se ei taida olla enää tänä päivänä kovin järkevää.
Kommentit (9)
^ Minä ajattelen jo ennakoivasti ensi kesää. Meillä on vain tämä talvi eli muutama kuukausi aikaa toimia so ennaltaehkäistä. Huhtikuussa on jo myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
^ Minä ajattelen jo ennakoivasti ensi kesää. Meillä on vain tämä talvi eli muutama kuukausi aikaa toimia so ennaltaehkäistä. Huhtikuussa on jo myöhäistä.
Koetas nukkua muutama tunti, josko se ajatuskin siitä kirkastuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan minä heräsin hyvin nukutun yön jälkeen. Ensitöikseni laskeskelin todennäköisyyslaskuja tähän asiaan liittyen ja voin sanoa, että tulokset ovat huolestuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan minä heräsin hyvin nukutun yön jälkeen. Ensitöikseni laskeskelin todennäköisyyslaskuja tähän asiaan liittyen ja voin sanoa, että tulokset ovat huolestuttavia.
Harrastukset kelläkin. Loppuvuotta
Meillä se ei ole ollut iästä, vaan uimataidosta kiinni. Lapsemme ovat oppineet 7-8-vuotiaina kunnolla uimaan. Siitä pari kesää ja uimahalleissa pari talvea harjoittelua, niin päästän noin 10-vuotiaan kaverin kanssa järven rantaan.
Kun kevätaurinko alkaa lämmittämään ja nuorten miesten testosteronitaso nousee ei sitä sonnilaumaa pidättele mikään. Tietyissä tilastoissa tulee erittäin suurella todennäköisyydellä olemaan kasvupiikki.
Jos tätä ketjua ei poisteta niin mä lupaan nostaa tämän esiin sitten ensi kesänä, kun asiasta uutisoidaan. Laittakaa aihe korvan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se ei ole ollut iästä, vaan uimataidosta kiinni. Lapsemme ovat oppineet 7-8-vuotiaina kunnolla uimaan. Siitä pari kesää ja uimahalleissa pari talvea harjoittelua, niin päästän noin 10-vuotiaan kaverin kanssa järven rantaan.
en olisi ikinä oppinut uimaan, jos en olisi päässyt kavereiden kanssa ennen uimataitoa rannalle, koska ennenvanhaan ei ollut uimakoluja ja vanhemmilla ei ollut tapana roudata lapsia ympäriinsä. Itse oli opittava ja selviydyttävä. Toki hyvä, että nykyään huolehditaan, mutta itsevarmuus lapsilta katoaa.
Typerä vedätyksen aloitus. Ensi viikolla tulee 25 asteen pakkaset, voi laittaa minkä ikäisen vaan. Palataan asiaan heinäkuussa hirmu helteitten aikaan, kysele silloin minkä ikäisen voi päästää hiihtelemään, tai joko olette tehneet lumiukkoja.