Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks joku mies haluaa vain panna eri naisia viikottain?

Vierailija
29.12.2015 |

Miksei 35v halua vaimoa ja perhettä? Miks mies lässyttää paskaa saadakseen pillua ja sen jälkeen vaihtaa kohdetta? Mikä on mennyt vialle ja missä vaiheessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva 35v. Mies saa pillua joka viikko eri naiselta

Vierailija
2/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua lapsia tai vaimoa. Itse olen jo pitkään tiennyt, että lapsia en tule tekemään. Tuota mieshuoraamista en tosin tajua. m25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein käsitä että miksi kukaan haluaisi "asettua paikoilleen" ja ottaa jonkun perheen riippakiveksi? Kutsukaa minua sydämettömäksi, mutta minä en näe naisissa mitään muuta kivaa kuin pillun, perseen ja tissit. Mikään ei todellakaan ole mennyt kohdallani vikaan, päin vastoin, omaan hyvät geenit, laajan yleissivistyksen sekä komeat kasvot että seksikkään kropan. Minussa menisi hyvä mies hukkaan jos tyytyisin johonkin vaimon tapaiseen. Lapsista en välitä. Eläimistä kyllä.

Vierailija
4/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tota tosin alle 25-vuotiaana, mutta sain kuullakseni samaa "miksi sä teet sitä, eix se oo lapsellista vaihtaa naista parin viikon välein?". Siksi, että uuden naisen paneminen on kivaa. 

Vierailija
5/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vientiä naisten keskuudessa niin miksi ei?

Ikisinkkumies

Vierailija
6/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kaikki ei halua samoja asioita. Syitä voi vaan arvailla, ellei suoraan kysy.

Vierailija
7/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen asiaan pitää panostaa. Sanotaan näin että harva 35v mies jaksaa sen eteen nähdä vaivaa.

Vierailija
8/8 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että moni tuon ikäinen mies haluaisi sekä seksiä useiden naisten kanssa että perheen. Se onkin sitten vähän monimutkaisempi juttu, kun pitäisi valita jokotai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi