Millainen oli nuoruuden ensirakkautesi?
Oma ensirakkauteni ei ollut varsinaisesti mikään rakkaus, vaan suhde tyttöön joka jumaloi minua kun olin 13. Olimme siis samanikäisiä tuolloin ja hänen ihastuksensa jälkeen aloimme "seukkaamaan". Seksiä emme uskaltaneet harrastaa tuolloin, mutta koska paineet olivat kovat, otti hän minulta aina poskeen viikonloppuisin treffien päätteeksi. Aluksi se oli aika äheltämistä, mutta kun sain rytmin kuntoon sain aina lauettua muutamissa minuuteissa. Jätin tytön kuitenkin kun olimme 15, koska hänelle tuli akne ja naama rupesi ällöttämään minua. Lukiossa sitten sain uuden kimman johon oikeasti rakastuin. Aikaa kaikesta on jo paljon ja nykyään olen onnellinen perheenisä, mutta välillä arvelluttaa että toivottavasti omasta tytöstä ei tule samanlaista mielistelevää pissistä kuin tuo ekani oli. Vaikka itse siitä nautinkin, ällöttää ajatella että tyttö moiseen ryhtyi, hyi vittu.
Kommentit (6)
Olen 39-vuotias mies eikä minulla koskaan ollut mitään ensirakkautta. Mitä tästä olen oppinut? No en paljon mitään.
Ajattelin, että täähän on hauska keskustelu luettavaksi näin talvi-iltana. Sympaattisia teinirakkaustarinoita ja sillee.
Kunnes luin aloituksesi.
Eka suhde oli 16-vuotiaana, mutta ei se siitä oikein syvälliseksi mennyt. Hädintuskin muistan edes nimeä. :-)
Seuraava suhde joka oli ensimmäinen rakkaussuhde onkin sitten kestänyt kohta 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että täähän on hauska keskustelu luettavaksi näin talvi-iltana. Sympaattisia teinirakkaustarinoita ja sillee.
Kunnes luin aloituksesi.
Joo, minäkin odotin vähän muuta. Jotenkin ei tullut ihan aapeen kuvaamat asiat mieleen ensirakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes luin aloituksesi.
Joo sama täällä. Eipä tee mieli tähän ketjuun kirjoittaa, mutta kivalta vaikutti otsikon perusteella. Ja ap hei, hyvä provo kun näin alko v*tuttaa!
Yököttävältä tyypiltä vaikutat tarinasi perusteella, mikäli totta on.