Kaiken tietävä aloittaja vastaa kysymyksiin
Kysy ihmeessä. Kenties saat vastauksen.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mistä pystyn ostamaan Bullet Train-elokuvan sellaisen version, jonka pystyy katsomaan suomalaisella dvd-soittimella englanniksi tekstitettynä? Siis että on suomalaiselle regionille sopiva.
Valitettavasti ei suuren informaatiovaltameren mukaan mistään. Sen sijaan voisit olla innovaattori ja kehittää kyseessä olevan version. Aloittaja.
Mistä mä löydän sen täydellisen satay-marinadin ohjeen, joka julkaistiin Hesarissa joskus 2000-luvun alussa? Olen etsinyt sutä vuosia, kaikki löytämäni ohjeet on vääriä:(
Ilmeisesti olemme molemmat ihastuneita toisiimme. Hymyä ym flirttiä puolin ja toisin.
Kerro nyt annanko hänelle pimpsiäni jos hän haluaa? Millaisia ovat miesten hienotunteiset vihjailut jos haluaa jonkun vällyihin?
Hän tuntuu juuri tällaiselta varovaiselta. Tutkailee jollakin tapaa minua.
Minä kyllä antaisin mutta en nyt toki ole sitä sanonut. Olemme varattuja varttuneempia jo.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä löydän sen täydellisen satay-marinadin ohjeen, joka julkaistiin Hesarissa joskus 2000-luvun alussa? Olen etsinyt sutä vuosia, kaikki löytämäni ohjeet on vääriä:(
Tunnen tuskasi. Joskus parhaat asiat elämässä vaativat kipeitä vuosia... Voit lohduttautua ajatuksella että lopulta se on sen arvoista.Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pystyn ostamaan Bullet Train-elokuvan sellaisen version, jonka pystyy katsomaan suomalaisella dvd-soittimella englanniksi tekstitettynä? Siis että on suomalaiselle regionille sopiva.
Valitettavasti ei suuren informaatiovaltameren mukaan mistään. Sen sijaan voisit olla innovaattori ja kehittää kyseessä olevan version. Aloittaja.
Kiitos vastauksesta, mutta miten tällainen versio kehitetään?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olemme molemmat ihastuneita toisiimme. Hymyä ym flirttiä puolin ja toisin.
Kerro nyt annanko hänelle pimpsiäni jos hän haluaa? Millaisia ovat miesten hienotunteiset vihjailut jos haluaa jonkun vällyihin?
Minä kyllä antaisin mutta en nyt toki ole sitä sanonut. Olemme varattuja varttuneempia jo.
Vaikka se ei helppo vastaus olekaan niin on sanottava, että et anna pimpsiä toiselle miehelle ollessasi varattu. Voit kenties antaa pieniä vihjauksia toiselle miehelle, mutta jos sydämesi ei ole miehesi mukana, niin vapauta molemmat tahoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin tietää. Eli sama kysymys minulta kiitos!
Vierailija kirjoitti:
http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/a1349748495216 ? 2001 vuodelta
Vierailija kirjoitti:
Koska tekoäly saadaan aikaiseksi?
On saatu jo. Aivan toinen keskustelunaihe on, koska se paljastetaan suurelle yleisölle. Aloittaja.
Miten harrastaa seksiä hevosen kanssa niin ettei mene liian syvälle ja satuta itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tekoäly saadaan aikaiseksi?
On saatu jo. Aivan toinen keskustelunaihe on, koska se paljastetaan suurelle yleisölle. Aloittaja.
i
Jos tekoäly olisi jo kehitetty niin ei sitä voitaisi pitää salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä jokaisessa on valtava määrä potentiaalia. Jos tämä on sinua kiinnostava aihe, löydät varmasti keinon. Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuskasi. Joskus parhaat asiat elämässä vaativat kipeitä vuosia... Voit lohduttautua ajatuksella että lopulta se on sen arvoista.Aloittaja
Arvasinhan, että tietämyksesi on vain sanahelinää. Onneksi olen näiden vuosien aikana saanut kehitettyä reseptin alkuperäisen kaltaiseksi, olisin halunnut vain viimeisen varmistuksen asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä jokaisessa on valtava määrä potentiaalia. Jos tämä on sinua kiinnostava aihe, löydät varmasti keinon. Aloittaja.
Voisikohan sen vaan ladata jostain, olisi vähän helpompaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten harrastaa seksiä hevosen kanssa niin ettei mene liian syvälle ja satuta itseään?
Aloittaja ei suosittele hevosten kanssa harrastettavan muuta kuin raviurheilua tai kouluratsastusta.
Vierailija kirjoitti:
Kun makaat esimerkiksi paalin päällä, ja hevonen on yläpuolellasi, taita polvesi hevosen jalkoja vasten. Näin pystyt aina itse säätelemään miten iso osa hevosta menee sisällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei suosittele hevosten kanssa harrastettavan muuta kuin raviurheilua tai kouluratsastusta.
Plääh, huonoja neuvoja!