Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono englanninkielessä - työnantajani ehdotti minulle kielikurssia..

Vierailija
13.02.2006 |

DUBLINISSA =) =) =) =)

Eli lähtisin viikon matkalle Irlantiin Englannin kielen tehokurssille Dubliniin!!!

Olen ihan fiiliksissä lähdössä.. Saisin varmuutta kielenkäyttöön ja myös sen jälkeen pärjäisin paremmin töissäkin eri tilanteissa..

Mutta pienet lapset jäisivät sitten viikoksi isän kanssa. Yksin. Ilman äitiä. Ja lisäksi en voi olla ajattelematta, että miltä minusta tuntuisi jos mieheni saisi samanlaisen mahdollisuuden... Siis tietysti olisin iloinen mieheni puolesta mutta samalla hieman pettynyt, kun joutuisin jäämään yksin lasten kanssa kotiin..

Mies sanoi, että ehdottomasti lähdet mutta mutta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se isä sitten on? Kodinkone? Ei ne lapset ole yksin jos heillä isä kotona! Varmasti lapsillekin mukava viikko kun voidaan poiketa rutiineista yms. eli lomaa lapsille äidistä!

Vierailija
2/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottais kans ihan sikana päähän, jos mies lähtis viikoksi johonkin ja mä jäisin yksin lasten kanssa. Mutta kun järkevästi ajattelee, niin tuollainen on upea tilaisuus, joita ei tule aina vastaan. Hienoa reissua sulle ja toivottavasti kielitaito paranee!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitpa tuo pieni syyllisyydentunto on vaan haudattava ja lähdettävä hyvillä mielin matkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi