Mitä olette opiskelleet itsenäisesti?
Kommentit (13)
Opiskelen wikipediaa aina kun on tylsää. Monesti erilaista nippelitietoa eri maista, ihmisistä, historiasta ja eri kulttuureista . Katsoin jouluna Marco Polo nimisen Netflix sarjan ja opiskelin paljon asioita Kublai-Kaanista ja Kiinan historiasta, koska oli tylsää :D
Tykkään kielistä, joten mulla on aina jotain opiskeltavaa Duolingossa. Kertailen sen avulla nyt ruotsia, mutta toivon pääseväni kiinnostavampiin kieliin sen jälkeen. :)
kirjallisuuden perusopintoja, viestintää, suomen kieltä. kasvatustiedettä.
En verkko-opintoina, mutta muuten itsenäisesti opettelin vähän venäjänkielen kyrillisten kirjainten translitterointia, ja siitä sitten suomentamaan. Sain ihan sanoja tulemaan, haha, olin aika innoissani.
mooc kursseja maailmalta, mm. kieliä ja ohjelmointikursseja.
Meillä on sama harrastus :) Itse opin vähän aikaa sitten, että Italia ei ole ollut Italia kovin pitkään. Tai siis vielä 1800-luvulla Italia oli valtio, jossa oli monia erillisiä valtioita (esim. , Firenze, Torino, Sicilia jne) ja ne valtiot yhdistyivät yhdeksi Italian valtioksi sodan seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
kirjallisuuden perusopintoja, viestintää, suomen kieltä. kasvatustiedettä.
Kaikkea mitä minäkin tahtoisin. Teetkö sellaista työtä, jossa noita pääset nyt hyödyntämään. Ja maksoivat varmaan melkoisesti?
Lukion työn ohella, koska haen lääkikseen.
Koodaamista (C, C++, assembler), elektroniikkaa & digitaalitekniikkaa, Internet-protokollia. Kaikkia näitä jo vuosia ennen kuin menin tekuun.
Oli aika tyrmistys joutua sitten opiskella alkeellisempia asioita näistä eikä myöhemmin teknillisessä korkeakoulussakaan kovin syvällisiä pohdittu käytännön tasolla, paperilla kylläkin.
Aikuisiällä saksaa, jota myös avitan kansalaisopistossa nyt.
Tiedotusoppia.