Raskaustestin tulos
Tänään kp29/28-30 tein testin aamulla apteekin raskaustestillä. Testiruutuun piirtyi yksi vahva punainen viiva ja toisessa kohtaa oikein tiiraamalla pystyi ehkä havaitsemaan viivan paikan. Jätin testin pettyneenä pöydälle, sillä tulkitsin sen olevan negatiivinen ja kuvitelleeni vain näkeväni toisenkin viivan, sillä vauva olisi niin toiveissa. Testin kuivahdettua pari tuntia vilkaisin testiä uudestaan ihan huvikseni. Ihmetyksekseni siinä näkyi kaksi todella vahvaa punaista viivaa. Tiedän ettei testiä tule enää monen minuutin päästä tulkita, mutta voivatko testiin ilmestyä jälkikäteen vahvat punaiset viivat vaikka testi on ollut negatiivinen?
Kommentit (14)
Minkä merkkinen testi? Luitko tarkasti ohjeen. Osassa testeistä tulos on tarkistettava 30 min kuluessa.. :)
Se on kuuluisa roskishaamu. Minulla kaksi sellaista katselee juuri pikkukakkosta :) Tee testiä muutaman päivän päästä uudestaan niin saat normaalin positiivisen..
Jos sieltä on tulossa puolikas lapsi?
Minulla tuli testiajan jälkeen ihan hailuraa haamua apteekin omalla, eikä muut uskoneet minun olevan raskaana. Vasta kun menkat oli myöhässä viikon tuli testiajalla toinen viiva ja raskaana ollaan:)
Mun testin käyttöohjeessa lukee että negatiivinen tulos voi muuttua vääräksi positiiviseksi muutamassa minuutissa. Tekisin uuden testin huomenna.
Apteekin raskaustesti. Odotin sen 3min ohjeen mukaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Se on kuuluisa roskishaamu. Minulla kaksi sellaista katselee juuri pikkukakkosta :) Tee testiä muutaman päivän päästä uudestaan niin saat normaalin positiivisen..
Ihana kuulla! :) Täytyy testailla loppuviikosta uudestaan.
-ap
Osta ruokakaupasta Pregcheck. Mulla ne eivät ainakaan ole koskaan tehneet "vääriä" positiivisia. Ihan varhaisessa alkuraskaudessa viiva on piirtynyt vasta testiajan jälkeen, mutta jos raskaus ei ole alkanut niin mitään viivaa ei tule edes testiajan jälkeen. Kolme raskautta ja muutama keskenmeno takana, Pregcheck ei ole pettänyt kertaakaan. Antoi nuorimman kohdalla selkeän positiivisen jo kaksi päivää ennen apteekin herkkää testiä.
Vierailija kirjoitti:
Osta ruokakaupasta Pregcheck. Mulla ne eivät ainakaan ole koskaan tehneet "vääriä" positiivisia. Ihan varhaisessa alkuraskaudessa viiva on piirtynyt vasta testiajan jälkeen, mutta jos raskaus ei ole alkanut niin mitään viivaa ei tule edes testiajan jälkeen. Kolme raskautta ja muutama keskenmeno takana, Pregcheck ei ole pettänyt kertaakaan. Antoi nuorimman kohdalla selkeän positiivisen jo kaksi päivää ennen apteekin herkkää testiä.
Ja siis tarkoitan niitä tosi halpoja sinisiä tikkutestejä. Saman merkin puikoista ei ole käyttökokemusta.
Noiden sinisten tikkujen paketti taitaa olla liila ja testejä on kaksi yhdessä paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Noiden sinisten tikkujen paketti taitaa olla liila ja testejä on kaksi yhdessä paketissa.
Ja maksaa 2,5e =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksaa 2,5e =)
Jep! =) Jää rahaa tehdä vaikka useampi testi!
Toivottavasti et testannut liian aikaisin. Mulla haalea testi oli kemiallinen raskaus :/
Et luota tuohon roskistulokseen, teet uuden loppuv.