koti SISUSTUSLEHTEEN? onko jollain ollu??
Kommentit (13)
niiden sisustustoimittaja soitti kun oli yhteisen tutun kautta kuullut, että me muutimme arkkitehtonisesti tosi mielenkiintoiseen kerrostaloasuntoon ja yhteinen tuttu oli vinkannut, että edellinen kotimme oli varsin persoonallisesti ja talon ajan henkeen laitettu. Niinpä sitten seurasivat remonttiamme ja tekivät jutun. Oli kiva, saimme lehtijuttuun vedoten alennuksia kaikista remonttimateriaaleista ja jopa niistä parista uutena ostetusta huonekalusta noin 15-30 prosenttia kun myyjät ja valmistajat mainittiin jutun liitteissä. Ei huono homma ollenkaan, varsinaisesti varakkaita kun emme ole, vain sisustuksesta kiinnostuneita.
Todennäköisesti en anna, kun lukee näitä arvosteluja niin en halua kotiamme riepoteltavaksi.
yhtäläiset: emme halunneet esitellä yksityistä elämäämme lehdessä.
Kyllä koti kertoo asujistaan paljon ja henkilökohtaisiakin asioita.
En noteerannut niin hirveästi, oli enemmän mun mieheni juttu...
" Näitä posliinieläimiä olen kirjalyllyyn kerännyt lapsesta saakka"
eräällä toisella palstalla missä säännöllisesti käyn oli muuten tässä just ketju jossa ihmiset esittelivät valokuvin kotejaan...
ei ois tainnu onnistua täällä :)))
kateus loistaa kauas.... olen pahoillani jos et ole tyytyväinen omaan kotiisi!
päätoimittaja
toimituspäällikkö
toimittajat?
uskallanko laittaa meiliä...
t.ap
eli hyvin voi ottaa yhteyttä toimittajaan.
Ihan täysin ilman sarvia ja hampaita kyselen. Kyllähän siinä kuitenkin pistää yhden aika tärkeän osan omaa elämäänsa melkolailla kaikkien arvosteltavaksi.
Ihanaahan se on, että ihmiset päästävät toimittajat kotiinsa. Itse kyllä erittäin mielelläni sisutustehtiä ja katson ohjelmia ja vähänpä niihin olisi matskua ilman kotien esittelyjä.
hirveästi esitellään mitään....? Eihän ne yleensä oo nimillä vaan tyyliin " nelihenkinen perhe" :)
t. ap
vaikka toimituksen sihteeriin aluksi. Laita vaikka kuvia liitteenä kodistanne.
Mäkin joskus haaveilin tosta, mutta sitten siinä vaiheessa kun Ikea tuli, kaikki kodit rupes näyttämään enemmän tai vähemmän samanlaisilta. Onneks ne on jo löytäneet muuta.
Onhan siellä erilaisia koteja, mutta harva oikeesti on erilainen. Samat kamat eri variaatioina eri järjestyksessä. Enkä tarkoita nyt pelkästään Ikeaa.
Nyt on palattu enemmän tuohon kalliimpaan sisustamiseen ja desing nimiin.
Vain harvoin näkee juttuja oikeesti sykähdyttävistä, erilaisista kodeista.
Mutta anyway, kotejahan ne tarvitsee sinne näytille. Selaile lehtiä ja mieti omaa kotianne suhteessa niihin. Lehdethän on myös erityylisiä keskenään.