IltaSanomista on tullut törkylehti. Mulle riitti!
Iltis on päivä päivältä muuttunut yhä enemmän roskalehdeksi. Muutama vuosi sitten muistan miten sitä saattoi lukea ilman yökkäysreflektiä tai ilman että piti peittää silmät
Nyt näytetään kaikki. Väkivalta ja raiskausuutiset yksityiskohtineen. Kaikki mahdolliset seksiin liittyvät uutiset ja kuvat.
Aina pomppaa silmille joku ällöttävä otsikko.
Nyt se on loppu. Minä lähden! Minä lähden Turun Sanomiin! Adjö!
Kommentit (12)
Netti-is:n perusteella en ikinä osta iltistä. Samaa paskaa painettuna?
Ja kuka hemmetti on Rita Ora?
Ja Hesari on Iltiksen mukafiksumpi isoveli, joka yrittää tehdä hyvän vaikutelman. Mutta samassa perheessä kasvanut ja samat arvot! Ei Hesarille! Kyllä Turun Sanomille.
Eikös noi iltapäivälehdet ole aina olleet törkyä? Sanomista on konsernina tullut kylläkin törkyä.
En osta koskaan ja samasta syystä. Lisäksi yksityishenkilöiden naurettavat pikku jutut tuodaan lehteen. Ei kiitos!
IltaSanomien verkkosivustohan on järkyttävää kuraa. Jatkuvaa Tannin tyrkyttämistä, suomalaisten semijulkkisten IG-päivitysten uutisointeja heippalappuja unohtamatta. Lukematta paskaa.
Luulin, että taas on tullut mintturakaspäivitys, mutta eihän nyt olekaan vielä perjantai ja mintturakas on vielä lomilla järjestellen balmuireja ja Anoppi (to be)-tyynynpäällisiä
Kyllä niitä nyt harmittaa...