Voitin Kenossa ja lähdemme kesällä Marmarikseen!
Ihana odotella jo nyt tulevaa matkaa. Turkissa olenkin käynyt ainoastaan Istanublissa, joten ihanaa päästä kokemaan myös Etelä-Turkki.
Kommentit (29)
Kyllä nyt tuli voitto oikealle ihmiselle. Viettäkää hauska loma.
Jos minäkin tekisin syntiä ja pelaisin uhkapelejä, niin rankaisisin itseäni turkin matkalla.
On ne semmosia sonneja. Karvoja myöten...
heilaas sinne Dubaihin.
Pysytkö vielä itse laskuissa?
Eikö seija ole joku työtön että kyllä näköjään työttömillä on varaa matkustaa just äskenhän seija tuli jostain ulkomailta.
Lasten koulun takia voimme lähteä matkalle vasta kesällä ja silloin Dubaissa on lapsille liian kuuma. Voi olla 50 astetta lämmintä. Kesällä päätimme siis lähteä Turkkiin. Minulla on täällä Suomessa monta turkkilaista ystävää lähipizzeriasta ja ovat kovasti kehuneet hekin Marmarista ja Turkkia. Minä olen toistaiseksi siis käynyt Turkissa vain Istanbulissa.
Olen työtön ja Dubain matkan maksoi poikani ja nyt Turkin matkaan voitin rahat Kenosta.
Vierailija:
Eikö seija ole joku työtön että kyllä näköjään työttömillä on varaa matkustaa just äskenhän seija tuli jostain ulkomailta.
Minä olenkin jo hieman katsonut matkaesitteitä ja ihanalta, juuri meille oikealta, paikalta vaikuttaa.
Varmasti viihdyn lapsenlasteni kanssa Marmariksessa.
Muistaakseni yksi taisi olla Etelä-Turkista.
Minä aion kyllä mennä turkkilaisten pitämälle retkelle.
jos uskaltais tuonne Turkkiin lähteä...
Kirjoittelen sitten matkan jälkeen.
playboyita ne veneretkien pitäjät!
Kerroppas meille sitten miten matka meni ja mitä uutta näkyi =)
Tosin sellaset 5 euron pikavoitot lotosta vaan harmittaa :) Pitäkää hauskaa lomalla!
Etelä-Tuekki on aivan ihanaa aluetta, mutta täytyy sanoa että jos esim heinäkuussa menette niin sielläkin on usein lähes 50 astetta lämpöä eikä keskellä päivää voi kuvitellakaan menevänsä ulos.
Saanko udella, että missä päin Suomea asustat? Mulle tuli jostain mieleen vaan, että asut Oulussa...oonko ihan väärässä suunnassa??
Minkä ikäinen ihminen olet?
Ihanaa matkaa teidän koko porukalle:)
Kivaa, kun onnasi kenossa. Olin muuten just itekin kirjottamassa tota,että kyllä Turkissakin on kesällä kuuma. Olin siellä viime kesänä 3kk ja tulopäivänä tais olla just varjossa joku yli 40 lämmintä... Muutenkin olen reissannut Turkissa (yhteensä varmaan hmm... olisko 11 kertaa.) Itselleni specaial-kohde on kyllä Alanya ja siitä voisin kirjottaa tänne pienen romaanin,kuin matkaopas konsanaan... Marmariksessa en ole käynyt.
Vaan toisaalta, Muhamethan sanoi jo, että
naiset eivät muutenkaan pääse paratiisiin.
Paitsi neitsykäiset.