Tuntuuko teistä koskaan pahalta käydä töissä kun muut
hyötyy eneiten kun te? Mä olen alkanut ajatella vähän non et olen vain hyväksi käytetty orja jolle maksetaan pientä korvausta mutta muut korjaa todellisen hyödyn. Olen aika tunneherkkä ja mietiskelen paljon elämää ja eriasioita ja nyt on alkanu mielessä pyöriä tämä. Niin saanhan minäkin tietty leipää ja kinkkua sen päälle joskus mutta elämä on aika epistä.
Kommentit (5)
Saan työstäni ihan kohtuullista rahallista korvausta ja viihdyn töissä ihan hyvin.
Mutta mulle tää onkin väliaikaista. Muuten kannattais oitis ryhtyä yrittäjäksi, silloin kyllä joutuis tekemään ajallisesti paljon enemmän duunia.
mielenkiintoinen työ, josta tykkään. Ainahan on niitä joilla on enemmän (tai vähemmän) kuin minulla, minä keskityn nauttimaan omasta elämästäni enkä mieti sitä, mitä muilla on.
niin se maksaa työnantajalle 18€/h noin suunnilleen pakollisten työnantajamaksujen vuoksi. Ja firmalla on varmaan muitakin kuluja, joita tuon 30€/h pitää kattaa kuin sun palkkas...
jossa kerrotaan 101 syytä, miksi naisista ei tule pomoja. Siinä on myös ne vinkit, joilla itseään voi kehittää.
(Esimerkiksi älä sisusta työhuoneestasi olohuonetta ja puhu niin, että muut kuulevat mitä sanot)